סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 4:25 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 83 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 5:11 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 29, 2015 4:14 pm
הודעות: 351
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
uriel17 כתב:
עופר האדום כתב:
uriel17 כתב:
ההיילייט מבחינתי, זו ההרחקה של ג'יימס ג'ונסון
תעשו עם זה מה שאתם רוצים


איך הספקת לראות הכל תוך פחות משעה?

זיפזופ בין הארבעים
ראיתי את הראשון והאחרון
יותר מאוחר אראה את החשובים באמת
שזה השני והשלישי


הראשון נחמד
השני אדיר
השלישי סביר
הרביעי משעמם


הרבע השני היה אחד המרהיבים שראיתי זה זמן רב. כמו כל המשחקים של אינדיאנה, הוא נראה כאילו הוא משודר בהילוך מהיר, רק הפעם הכל הסתדר כמו פאזל, בהגנה ובהתקפה, והיה ממש מרשים. ובניגוד לקבוצות אחרות בנבא, זה לא שחקן אחד או שניים שעשו קסמים, בכל פעם הבריק מישהו אחר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 6:09 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
נצחון של מקונל.


מה שיפה בפייסרס זה שאף פעם אין אחד שמנצח לה את המשחק, זאת קבוצה מאוזנת עם המון גיבורים בכל משחק. ועדיין אם לבחור את המצטיין הלילה - ללא ספק נימבהארד. עבודה הגנתית מטורפת על שגא ומשחק התקפי מדוייק עם המון סלים חשובים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 7:09 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7675
בלוג: הצג בלוג (0)
גם סיאקם היה ממש מעולה. לפחות ברבע השני.
בסוף סיים עם מספרים יחסית צנועים, אבל אינדי השתלטו על המשחק בעיקר בזכות דקות שבהן הוא היה השחקן הטוב ביותר על המגרש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 11:05 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
אוקייסי קבוצה של פלופרים שנואים. בחיי שלא שנאתי את הקבוצה הזאת עד הסדרה הזאת.


נשמע כמו זיכרון קצר למי שזוכר מה זה באמת שנאה כמו בסדרות נגד לברון, וויד ואיש הציפור, והמשחקים נגד דטרויט עם הוואלאסים…..

לעומתם אוקלהומה הם ילדים חמודים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 11:49 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49111
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
stavs כתב:
גם סיאקם היה ממש מעולה. לפחות ברבע השני.
בסוף סיים עם מספרים יחסית צנועים, אבל אינדי השתלטו על המשחק בעיקר בזכות דקות שבהן הוא היה השחקן הטוב ביותר על המגרש.

MVP אם אינדי לוקחת אליפות?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 7:18 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
אבו שוקרי כתב:
אוקייסי קבוצה של פלופרים שנואים. בחיי שלא שנאתי את הקבוצה הזאת עד הסדרה הזאת.


נשמע כמו זיכרון קצר למי שזוכר מה זה באמת שנאה כמו בסדרות נגד לברון, וויד ואיש הציפור, והמשחקים נגד דטרויט עם הוואלאסים…..

לא, זה לא אותו הדבר. לה פלופ זה שחקן אחד ולא קבוצה, ולזכותו ייאמר גם שהוא ספג הרבה מכות שלא שרקו לו.

לעומתם אוקלהומה הם ילדים חמודים.

המשחקים נגד דטרויט נתנו להרביץ לשתי הקבוצות, אבל הם לא עשו פלופים.
וויד היה פלופר שלא ברא השטן והוא ההקבלה הנכונה. שחקן שלא היה מגיע לאיפה שהגיע אם הליגה לא הייתה מחליטה לקדם אותו.
פה מדובר בקבוצה שלמה, למעט צ'אט-של פלופרים. דורט נופל בכל פעם שזורק שלשה, הארטנשטיין תופס חולצות, קופץ על שחקנים ומביים מרפקים ונופל, SGA זה בכלל בושות, כמות הפעמים שספרתי לו 3 ו-4 צעדים אחרי ה gather היא בלתי נתפסת, העבירות תוקף עם היד בחדירות ושורקים על זה שהוא נכנס בידיים של אנשים, שלא הזיזו אותן בכלל.
דורט נותן מרפקים ודוחף עם 2 ידיים וכמעט כולם מושכים בחולצות ודוחפים ללא יוצא מהכלל בלוז בולס. ולא מקבלים שריקות בכלל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 8:35 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49111
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הערות אקראיות על משחק שש
החטיפה של מקונול ברבע הראשון שנגמרה בשלשה של טופין
לא מבין איך שחקנים שאכלו כל כך הרבה חרא מהמנהג הזה של מקונול לחטוף את הכדור מתחת לסל של היריבה יכולים לזלזל בו כשהוא לוחץ מתחת לסל של OKC
הפרצוף שלו צריך להופיע בסיוטים שלהם אחרי משחק 3


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 2:09 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
זה כמו שכריס פול שלח את אלוורדו לעזאזל אחרי שהוא ניסה לחטוף לו "נראה לך שאני נופל בפח הזה", וכמה דקות אחר כך אלוורדו חטף לו מאחור

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 83 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: uriel17 ו 22 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.