סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 2:15 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 38 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 4:35 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.274.143803.html

:roll:

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 4:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51122
בלוג: הצג בלוג (6)
אני דווקא חושב שהדמות היותר מעניינת בכל המאבק הזה זה דני קליין עצמו.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 6:12 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא גם בא לשחק? מעניין אם מגדל יסכימו לבטח לו את הברך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 6:14 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12658
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא בא ללמוד במכון מאיר או משהו כזה. פורסם לא מזמן שהוא הגיע לאימון עם כיפה.

_________________
פעם הייתי Homer.
אף פעם לא תחלו בקדחת!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 6:22 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
עם טלית תחת החופה, לא ידעתי שהוא תימני.
תמונה

לא רוצה להעכיר את שמחת השבע ברכות אבל ההשוואה לתמונה שצוד שם בת'רד חתונתו, ראויה לת'רד הופרדו בלידתם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 6:28 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
מה שישמח את אמיר במיוחד זה שהוא גם טבעוני.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 6:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
טבעוני, תימני, ותימהוני.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 8:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
מגיע באוגוסט כעוזר מאמן נבחרת קנדה למכביה

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 8:14 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
קובי ברייאנט הוא לא (או לפחות היה) הבעלים של מילאנו?

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 8:17 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49099
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
דני קליין הוא בהחלט הסיפור כאן
גיאדמק, אגאייר ועכשיו אמארה
סינדרום ירושלים עובד שעות נוספות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 8:24 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:52 pm
הודעות: 1745
בלוג: הצג בלוג (0)
הבנאדם גאון. אם וכאשר, פשוט מבריק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 9:28 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49099
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
למה אתה חושב שאמרה עדיף על קבוצת אנשי עסקים שהם גם אוהדי הקבוצה שקולים, מתונים
גם אם אמרה יכנס לסיפור הזה, אין לי ספק שזה יגמר כמו גומא/גאידמק במקרה הטוב וכמו הברך שלו במקרה הפחות טוב
על המקרה הגרוע לא נדבר כאן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 04, 2013 9:44 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51122
בלוג: הצג בלוג (6)
השאלה כאמור היא לא אמארה. אמארה הוא רק תחליף היי-פרופייל לגיידמאק או אגיאר, הוא יהיה המשוגע התורן שיתן כסף אם וכאשר. הסיפור האמיתי פה זה דני קליין.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 1:08 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
בינתיים כל הפתרונות היצירתיים האלו לא עובדים והפועל ירושלים, קבוצה עם פוטנציאל לא קטן, היא מועדון כדורסל רקוב שכמעט בכל עונה שומר על מסורת כאנדראצ'יבר מגלומני מעט שתוי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 1:09 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אני אמנם אוהד מכבי אבל חבל לי על הקבוצה הזאת שאמורה לתת למכבי פייט אמיתי ועל הדרך לאיים לקחת תארים באירופה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:19 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' דצמבר 07, 2006 1:24 pm
הודעות: 2378
בלוג: הצג בלוג (0)
השאלה האם דני קליין יקבל משכורת של 100,000 ש"ח או 100,000$
בקיצור
קליין חוזר למגדל,יגייס עבורה מיליונים ואז יצליח לבזבז אותם על סגל עם בעיית ראש קשה לאחר שיצור לחץ בלתי נסבל במערכת שביא את ירושלים שוב לחצי גמר הפלייאוף(בנקרה הטוב)

_________________
והעיקר תשיר ת'המנון ותשחקו ביום הזכרון
היורוליג הוא מקדונלדס של זריקות לסל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:21 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
אין לי שום רצון להגן על קליין, או לתמוך בכך שישאר במארכת, רק הערה טכנית, מהרגע שקליין הפסיק להתעסק בענייני סגל (עונת גודס השניה) נבנו סגלים מזעזעים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
למה אתה חושב שקליין מתערב בענייני סגל? אתה באמת חושב שקליין מביא את הזרים בהפועל לאורך השנים ? חוץ ממקרים ספציפיים , כמו החזרת סולומון או דברים כאלה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
המשך הסאגה (או הפנטזיה...) :

http://www.sport5.co.il/HTML/articles/Article.274.143850.html

ציטוט:
על פי מה שנודע לאתר ערוץ הספורט, ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, נועד עם כוכב הניקס לפני שבועיים, ושוחח איתו על אפשרות כניסתו כשמקיע למועדון. ברקת התארח אצל שחקן ה-NBA בביתו שבניו יורק, והשניים דיברו על מצבה הנוכחי של הקבוצה ועל החיפושים אחר רוכש. אגב, רצה הגורל, ובאותו היום שבו ברקת ביקר את סטודמאייר, הכדורסלן הוזעק לביה"ח בעיר שם נולד בנו הטרי.

בנוסף לעובדה כי נועד עם ראש העיר, עוד פרטים מתחילים להיחשף. סטודמאיר הוא השם הנוצץ בקבוצת הרכישה המתגבשת, אבל הוא לא היחידי. על פי המסתמן, הקבוצה תורכב מ-3 עד 5 אנשי עסקים אמידים מאוד, שבאים כל אחד מתחום עסקי שונה. מאחורי הקלעים כבר מדברים על כסף גדול מאוד שהקבוצה תשיקע במועדון, וזאת במטרה לתת פייט למכבי ת"א ולתקוע יתד באירופה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:43 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' יוני 14, 2007 9:18 pm
הודעות: 2321
מיקום: East End, London
בלוג: הצג בלוג (0)
אוקיי.רק תודיעו לנו מתי לרדת למקלטים
האם "תקיעת יתד" באירופה פירושה עליית שלב ביורוקאפ?

_________________
"הם לוזרים במגרש ולוזרים בבית הדין" ש.מזרחי על מגדל ירושלים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:44 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' פברואר 26, 2012 2:05 am
הודעות: 129
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר, דבר אחד שאני זוכר טוב מאוד, זה שקליין הביא את באוורס. לפני שהיה פה מאמן בכלל (רק אח"כ שמיר חתם).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 12:57 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
אני חייב להגיד שאני לא מחסידיו השוטים של קליין (לא יודע אם זה בגלל הלא חסיד או הלא שוטה), אבל נראה לי שהוא קנה ביושר פסק זמן מכל הביקורות נגדו אחרי השנה הנוכחית. אחרי קריאה של כמה עונות בצ'ה, עם הראל מצד אחד ואריה מצד שני, אפשר היה לפנטז שרק קליין יעזוב והכל יסתדר. אז מסתבר שלא.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 1:04 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מבטיח לך שמיעוט שבמיעוט של אוהדי הפועל חושבים שקליין הייתה הבעיה , או שחשבו שכאשר הוא יעזוב הכל יהיה טוב...... רוב האוהדים מעריכים אותו מאוד , ורוצים שיחזור.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 1:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:05 pm
הודעות: 2833
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שהעונה הזו הוכיחה שאם הדג הסריח מהראש, אין זה אומר שהסרחון לא פשה גם לשאר חלקי הדג.

_________________
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
בסה"כ מדובר, כבר כמה שנים, בג'יי.אר סמית לעניים. שזה לא רע לקונטנדרית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 05, 2013 1:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23251
בלוג: הצג בלוג (0)
הסרחון מהעונה שעברה הקרין על העונה הנוכחית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 38 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: uriel17, נביא בעירו, נורטון ו 18 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.