סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 1:10 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 22 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 12:17 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51121
בלוג: הצג בלוג (6)
אחרי שנפרדנו לפני כחודש ממתיאס סמודיש, היום הודיע תיאו פפאלוקאס על פרישה מכדורסל אחרי שזכה ב-VTB עם צסק"א.
איזה שחקן הוא היה בשיאו. יאללה תנו בראש.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 9:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא לא הודיע על פרישה לפני איזה חודש ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 9:22 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
רק ג'ינובלי מתחרה בקונפיגורציה המופלאה של האף שלו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 10:36 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' אוגוסט 30, 2008 3:35 pm
הודעות: 1743
מיקום: כפר חוקוק
בלוג: הצג בלוג (0)
ממש אף ארוך, אם היה משחק כדורגל היה נתפס תמיד בנבדל. השיא שלו בעיני היה בגמר ההוא נגד מכבי ב2006, שם צסק"א עצרה את השושלת הצהובה של פיני. אהבתי אותו האמת, למרות שהוא לא היה שחקן מלוטש מהרבה בחינות - גבוה, קצת מגושם, קליעה מכוערת, פרצוף מכוער. למרות זאת היה ווינר גדול, שחקן חכם בצורה יוצאת דופן ומוסר מצוין, שחקן שחקן. רק צריך לשכוח את העונה ההזויה שלו במכבי...

_________________
"שכחנו כנראה שאם אנחנו קיבלנו את ההגרלה הכי קלה בהיסטוריה, זה אומר שהקבוצה בדרג הרביעי קיבלה הגרלה עוד יותר קלה". (yuval מסכם את מצב נבחרת הכדורגל שלנו)

צביקה שרף: "Lavaron ג'יימס".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 10:53 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51121
בלוג: הצג בלוג (6)
ואת העונה העוד יותר הזויה השנה. אלה היו שתי עונות שעדיף שהיה פורש לפניהן.
נדמה לי שהוא מחזיק בכמה שיאי יורוליג לתפארת, אולי מלך האסיסטים בכל הזמנים? לא סגור.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 11:24 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
רק ג'ינובלי מתחרה בקונפיגורציה המופלאה של האף שלו



וריגודו

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 1:18 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:21 pm
הודעות: 4655
בלוג: הצג בלוג (0)
עם כל הכבוד לגמר ב2006 השיא שלו היה טורניר יורו 2005.
החל מחצי הגמר הוא השתלט על הטורניר עד כדי כך שברגע האחרון נאלצו בוועדה המארגנת לשנות את חמישיית הטורניר שנבחרה לפני הגמר כי זה היה מגוחך שהוא לא ייבחר.

_________________
לאמא שלך היו גם רגעים שבהם היתה לה פחות נחת. הגענו למשחק חוץ בחולון, וכל הקהל שם התחיל לשיר 'מוכתרי ההומו, מוכתרי ההומו'. רצתי אליה וצעקתי לה 'אסתר, אני נשבע לך שזה לא נכון, עם חצי מהבנות בקיבוץ הוא כבר היה'"
(עמית גל לאמיר מוכתרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 3:54 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
פפאלוקאס בשלבים מסויימים נורא נורא הזכיר לי את בודירוגה, מינוס יכולות הסקורינג. הוא היה איטי, אבל חכם וקטלני בצורה לא רגילה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 4:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 08, 2006 10:29 am
הודעות: 3221
בלוג: הצג בלוג (0)
זקנתו מביישת את בחרותו. השיא היה בלייאפ שהוביל אותו לאיבוד כדור מביך. אם להשוות לפוינט גארד אחר ששיחק במקביל אליו, אפשר לומר ששאראס גדול ממנו גם בשיאו וגם בזקנתו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 08, 2013 10:40 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' אוקטובר 23, 2008 12:45 pm
הודעות: 3172
בלוג: הצג בלוג (0)
אף פעם לא אהבתי אותו במיוחד, אבל כבוד בכל זאת מגיע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 09, 2013 11:07 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
כל החמישיה הגדולה של צסקא מ-2006 פורשת
אחרי הולדן לנגדון ושישאוסקאס שנה שעברה עכשיו גם סמודיש ופאפלוקאס


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 09, 2013 11:16 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא מוביל באסיסטים ביורוליג בכל הזמנים

http://en.wikipedia.org/wiki/Euroleague ... ts_leaders


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 09, 2013 11:21 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
פאפלוקאס משלושת רבעי מגרש

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... r9-jzxHdas


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 09, 2013 11:57 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' מרץ 24, 2011 12:08 pm
הודעות: 6004
בלוג: הצג בלוג (0)
צביקה שרף: ״לא סל״


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 09, 2013 4:04 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי הוא גם בין מובילי החטיפות ומספר ההופעות .
אחד האהובים עלי , ייזכר עבורי בעיקר כצלע מרכזית מהשנים הגדולות של נבחרת יוון .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 09, 2013 10:17 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15721
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
אין ספק, אחד הגדולים, אבל חייב הרבה לאטורה מסינה שידע להעלות אותו מהספסל ולשים את הכדור בידיים שלו בדקות המכריעות. כמה רכזים של 2 מטר אתם מכירים? פאפאלוקאס ידע לחדור, להוציא החוצה, קליעה מבחוץ בזריקות מכריעות, מהלכים נכונים ואפקטיביים. לא אלגנטי כמו שאראס, אבל ווינר לא פחות ממנו.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 10, 2013 7:53 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' יוני 01, 2008 1:58 am
הודעות: 3365
מיקום: אולפן ערוץ הספורט,3 בלילה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא אתלט, לא קלעי, אבל הרבה אינטילגנצית משחק נכנסה שם באף. לנצח יזכר כצדיק אומות עולם על מה שעשה למכבי בגמרים.

_________________
רסקה : "צביקה האם זה לא בעייתי ששחקנים ששיחקו נגד מכבי היה מושקעים כספית אצל מוני פאנן באותו זמן ?!"
צביקה שרף : "לא".
מכביזם, כל מילה מיותרת.

גיא פניני, קפטן מכבי, לשחקן הפועל : "אתה נאצי, שיהיה סרטן בראש לך ולאבא שלך".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 10, 2013 10:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51121
בלוג: הצג בלוג (6)
ראובן כתב:
אורן, נראה לי ששימי היה ציני.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 4:52 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
אלכסיי סברסנקו מודיע גם הוא על פרישה.

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 5:35 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' מרץ 01, 2012 1:01 am
הודעות: 1271
בלוג: הצג בלוג (0)
האיש והרברס

_________________
"אני יכול לספר לך מה קרה אבל אז אני אצטרך לשקר..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 13, 2013 1:39 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' מרץ 24, 2011 12:08 pm
הודעות: 6004
בלוג: הצג בלוג (0)
guyancho כתב:
האיש והרברס


זה הולך על פאפא או סברסנקו?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 8:57 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51121
בלוג: הצג בלוג (6)
רשימת הפורשים מתארכת - היום הודיע גם קוסטס צרצריס על פרישה.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 22 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], uriel17 ו 12 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.