סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:23 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 212 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 3:48 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
פארגו חתם רשמית בצסקא

http://www.cskabasket.com/news/?id=12620&lang=en

וגם באתר היורוליג עדכנו

http://www.euroleague.net/euroleaguenew ... 14256/8177

כולם מחכים לראות מה יעלה בגורלו של תאודוסיץ'


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 4:34 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
יבוא לברק נתניה כמובן.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 5:28 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
nadav_hacohen כתב:
יבוא לברק נתניה כמובן.

למה לכם? לא כאב מספיק להפסיד לי-ם בחצי גמר?
האמת שהייתי שמח לשחקן עם ראיית משחק כמו שלו בקבוצה שלי, בהנחה כמובן שהוא לא היה כזה לוזר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 5:44 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
ריאן טולסון חתם במלאגה

http://www.euroleague.net/euroleaguenew ... ce-toolson


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 6:45 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
תאודוסיץ׳ שחקן די מבוזבז. לוזר או לא יש לו יותר כישרון מלא מעט רכזים באירופה ודווקא ציוות שלו עם פארגו יכל ללכת טוב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 7:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
ורק אני למדתי מהכותרת שמדובר בשחקנים שאינם רפואים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 8:13 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' יוני 14, 2007 9:18 pm
הודעות: 2321
מיקום: East End, London
בלוג: הצג בלוג (0)
לא.אני קראתי שחקנים שאינם יפואים.ישר הרמתי טלפון למשה אוננה

_________________
"הם לוזרים במגרש ולוזרים בבית הדין" ש.מזרחי על מגדל ירושלים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 8:37 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הרסתי לכם :-)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 11, 2013 9:07 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
:twisted: עכשיו תערוך את כל הנושאים בראשי ההודעות עצמן. :twisted:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 12:41 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
666


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 11:43 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 1:01 am
הודעות: 1850
בלוג: הצג בלוג (0)
חדשות נוספות מרוסיה:

אידסון חתם לעונה נוספת בקאזאן

שני שחקנים מעניינים חדשים בשוק השחקנים החופשיים : זוראן פלאניניץ' שעזב את חימקי ואנטון פונקרשוב שעזב את צסקא

http://basketball.eurobasket.com/Russia ... son/319827


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 4:49 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 25, 2008 7:12 pm
הודעות: 2373
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה כיף לקאחה לבוראל (שאם אני מבין נכון שינתה שוב את השם שלה, למשהו כמו קוטשה לבוראל). אחרי הפלייאוף הנוראי ז'אן טבק פוטר, ובמקומו הוחתם סרג'יו סקריולו לשנתיים. מוקדם יותר הם גם החתימו את נוצ'יוני לעוד עונה, ויש דיבור חזק על חוזה לארבע עונות לאדם האנגה ההונגרי.

צסק"א מצידה הודיעה שהיא משאירה את ג'קסון, מיצוב וזוזולין. שזה מעניין מאוד, כי זה אומר שתאודוסיץ' כנראה בדרך החוצה (בעקבות ההחתמה של פארגו).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 12, 2013 5:26 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
איידסון חתם למעשה לשנתיים נוספות בקזאן. עד סוף 2014/15.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 13, 2013 12:42 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 25, 2008 7:12 pm
הודעות: 2373
בלוג: הצג בלוג (0)
צסק"א ממשיכה להחתים גארדים - פרידזון חתם שם לשנתיים + אופציה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 13, 2013 1:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
טוב, אני חייב להכניס את זה פה.
היה פעם ת'רד על שחקנים עם שמות מצחיקים.
אז הקבוצה הצרפתית אוורה (Evreux) החתימה שחקן מהליגה השנייה בספרד, ניגרי-קנדי בשם Ashaolu.
רק תחשבו על הפוטנציאל.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 13, 2013 5:19 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 6:40 pm
הודעות: 121
בלוג: הצג בלוג (0)
zurkin כתב:
צסק"א מצידה הודיעה שהיא משאירה את ג'קסון, מיצוב וזוזולין. שזה מעניין מאוד, כי זה אומר שתאודוסיץ' כנראה בדרך החוצה (בעקבות ההחתמה של פארגו).


קו אחורי של פארגו ג'קסון פרידזון ווימס (3 אבל יותר "קו אחורי" מאשר קדמי) ואולי תאודוסיץ'. אמנם יש הבדלים תקציביים משמעותיים, אבל בניגוד למכבי צסק"א עושה ולא רק מדברת, ועוד בשלב כ"כ מוקדם של עונת המלפפונים..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' יוני 14, 2013 5:33 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' נובמבר 19, 2011 10:29 pm
הודעות: 1176
בלוג: הצג בלוג (0)
מילאנו הכריזה שמאמנה בעונה הבאה יהיה לוקה באנצ'י, מאמן סיינה בעונה הנוכחית המתמודדת בימים אלו בגמר הפלייאוף.

אחרי ההצלחה המסחררת של דיויד אנדרסן בפנרלוקר, נפרדת דרכם.

קוסטאס צרצריס, שחקן פאו מאז 2002 עמה זכה בשלושה גביעים אירופים, פורש. שחקן היורוליג היחיד והאחרון אשר שיחק ביורוליג מאז הקמתו בשנת 2000 (לפני פאו, שיחק בפריסטרי).

הגארד של מלאגה בעונה החולפת, מרקוס וויליאמס (ביורוליג: 10.5 נק', 3.3 אס') עוזב את הקבוצה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 24, 2013 7:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 25, 2008 7:12 pm
הודעות: 2373
בלוג: הצג בלוג (0)
דן שמיר עוזר מאמן בצסק"א, שמחתימה את סטפון לאזמה וכנראה גם את קייל היינס.

ולנסיה מחתימה את ולדימיר לוצ'יץ' הסרבי המוכשר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 24, 2013 8:52 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אפריל 14, 2011 9:49 am
הודעות: 1850
מיקום: מלונה
בלוג: הצג בלוג (0)
היינס ולאזמה באותה קבוצה? נראה כמו טעות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 25, 2013 10:56 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מבין שצסקא הולכים בשיטת החתמת כל שחקן פנוי בשוק והחלשת שאר הקבוצות בדרך. יהיו להם בכל עמדה 2-3 שחקנים שיכולים לפתוח בכל קבוצת צמרת אחרת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 25, 2013 11:13 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
charlie5 כתב:
היינס ולאזמה באותה קבוצה? נראה כמו טעות.


למה טעות? היינס שיחק באולימפיאקוס בעונה הקודמת 20 דקות למשחק, לאזמה 23 בפאו. גם אם נניח ששניהם לא יכולים לשחק ביחד (מה שאני לא חושב, באירופה לאזמה יכול לשחק 5 במצבים מסוימים), חלוקת הדקות אפשרית בלי יותר מדי מלחמות אגו.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 25, 2013 11:18 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 25, 2008 7:12 pm
הודעות: 2373
בלוג: הצג בלוג (0)
nadav_hacohen כתב:
charlie5 כתב:
היינס ולאזמה באותה קבוצה? נראה כמו טעות.


למה טעות? היינס שיחק באולימפיאקוס בעונה הקודמת 20 דקות למשחק, לאזמה 23 בפאו. גם אם נניח ששניהם לא יכולים לשחק ביחד (מה שאני לא חושב, באירופה לאזמה יכול לשחק 5 במצבים מסוימים), חלוקת הדקות אפשרית בלי יותר מדי מלחמות אגו.


להערכתי מסינה הבין שהוא חייב שחקני פנים "קלים" במציאות של היורוליג כרגע. בשנתיים האחרונות צסק"א שיחקו עם הרכבים גדולים יחסית, וזה פגע בהם במשחקים מכריעים כשלא היתה להם תשובה לסמול בול של היריבות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 25, 2013 11:42 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' אפריל 14, 2011 9:49 am
הודעות: 1850
מיקום: מלונה
בלוג: הצג בלוג (0)
נכון,אבל שניים? שהם יחסית דומים בסגנון משחק(כאילו ללאזמה אין את יכולות הפיקנרול של היינס אבל פלוס מינוס).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 25, 2013 12:43 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' אוגוסט 21, 2010 11:52 am
הודעות: 899
בלוג: הצג בלוג (0)
לאזמה נראה כמו פתרון הגנתי לא יקר במיוחד מהספסל - זה לא כאילו כל שחקן בצסקא חייב להיות שחקן חמישייה, צריך למצוא גם פתרונות מהספסל.

_________________
"if life gives you lemons, make lemonade. but unless life also gives you sugar and water your lemonade is gonna suck"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 25, 2013 12:46 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 25, 2008 7:12 pm
הודעות: 2373
בלוג: הצג בלוג (0)
יש לצסק"א את הפריוולגיה להחזיק גם אותם, וגם את קאון וקרסטיץ'.

רוסיה אחרת, קאזאן, מחתימה את החננה של קאנטו - אנדראה טרינקיירי, בתור מאמן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 212 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], כינוי2 ו 17 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.