סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ג' יוני 23, 2026 6:46 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 316 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 3:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24579
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
פדרר בכושר עוד יותר רע.
אגב, הוא כרגע שביעי בעולם, עם סיכויים לא רעים לא להשתלב בכלל במאסטרס קאפ השנה. איזו נפילה!

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 3:25 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
לפדרר יש דרך די נוחה עד לרבע. שני סיבובים ראשונים קלים מאוד על הנייר, סיבוב שלישי קוורי ובשמינית נישיקורי. לא חושב שפדרר ייפול שם, סך הכל הוא שיחק טוב מאוד נגד נדאל לפני כמה ימים.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 2:14 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
shmueliki כתב:
ראי שעל הקיר כתב:
בינתיים מריה שראפובה פרשה מהטורניר, ובכך נמנע הדיון המעניין בבקשתה לשנות את שמה בזמן הטורניר כדי לקדם את מותג הממתקים שלה.


:?:
אשמח להרחבה בנושא .


לשראפובה יש מותג ממתקים בשם "שוגרפובה" שהיא נמסה לקדם. היא ביקשה לשנות את שמה במהלך הטורניר לשם המותג.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 2:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
לשנות אותו חוקית? או רק שיכתבו שוגרפובה במקום שראפובה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 7:47 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
ויינטרוב מפסיד את המערכה הראשונה לארגנטינאי 4:6.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' אוגוסט 23, 2013 8:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
נגמר 4:6, 2:6. ויינטרוב עף מול שחקן חימר שמדורג 248, לפחות עכשיו יוכל לבלות זמן איכות יחד עם שחר פאר בוודברי.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוגוסט 24, 2013 12:42 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
גלושקו עולה להגרלה הראשית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוגוסט 24, 2013 10:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12446
בלוג: הצג בלוג (0)
לאומית כתב:
נגמר 4:6, 2:6. ויינטרוב עף מול שחקן חימר שמדורג 248, לפחות עכשיו יוכל לבלות זמן איכות יחד עם שחר פאר בוודברי.

יתנחם 16 נקודת ו8.5 אלף דולר.
בסתבר גם שהברנש שהוא שיחק נגדו לא פראייר.טופ 60 בעברו והופיע ב3 מתוך 4 המיג'ורס האחרונים.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' אוגוסט 24, 2013 11:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
טופ 60 הוא היה לפני 4 שנים.
אם את זה ויינטרוב לא לוקח אז חבל לו על הזמן.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 10:03 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
לאומית כתב:
טופ 60 הוא היה לפני 4 שנים.
אם את זה ויינטרוב לא לוקח אז חבל לו על הזמן.

הילד עוד שבועיים בן 27. ינצח מה שינצח, יפסיד מה שיפסיד. הוא כבר הגיע לטופ שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 10:37 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
למעשה כל מה שהוא עושה מאז שהגיע לנבחרת הדייויס זה בונוס, הוא היה אמור לגמור כמו דקל ולצר כזה.

דודי סלע נרשם גם לזוגות, עם אלכס בוגומולוב הרוסי שייצג בעבר את ארה"ב. אבל כנראה הם יפספסו את הכניסה, הם מקום שלישי ברשימת ההמתנה ולא נראה שיהיו פרישות.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 1:40 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12446
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי,תקן אותי אם אני טועה, אבל הקריירה שלו מתחילה כבר עכשי להתחרת בזו של הטניסאים הישראלים מהשורה השניה כמ נעם בר ואייל רן.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 2:33 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
[quote="ראי שעל הקיר"]למעשה כל מה שהוא עושה מאז שהגיע לנבחרת הדייויס זה בונוס, הוא היה אמור לגמור כמו דקל ולצר כזה.

quote]


אני לא רואה אותו הרבה מטבע הדברים אבל כשאני כן רואה, שזה לרוב גביע הדיוויס, האיש מציג לרוב טניס מצוין של שחקן טופ 100 ויוצא לי לראות לא מעט משחקים של שחקני טופ 100 שלעניות דעתי נופלים ממנו.
דוגמאות של פריחה מאוחרת לא חסרות, אצלו זה קרה בגיל 25 בערך.
כנראה שיש לו בעיה מנטלית כי ניצחונות גדולים יש לו גם בסבב, לאחרונה במוקדמות טורניר מונטריאול על ראמוס וקרלוביץ שנמצא בכושר מצוין.

הרושם שלי שעם קצת יותר השקעה מסביב היה לנו כאן שחקן טופ 100, אולי אפילו זה עדיין אפשרי.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 3:34 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ספטמבר 20, 2007 10:22 pm
הודעות: 2707
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 5:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
לאומית, מאז שוויינטראוב פרץ בדייויס מול פולין הוא מקבל הרבה יותר תמיכה. יש לו ספונסר ביגוד וספונסר ציוד, שלמה צורף לקח על עצמו את האימון שלו בהתנדבות או כמעט בהתנדבות (וצורף הוא אולי שחצן ובן אדם דוחה, אבל הוא מאמן טניס טוב ומנוסה), הוא עושה כסף ב-WTT, ועיקר הבעייה שלו נובע מזה שהוא, ובכן, לא מנצח משחקים.
אני לא חושב שהבעייה היא השקעה, אלא כמו שאמרת בעייה מנטלית. אם כבר, זה שהוא ממשיך לבכות עד היום על מר גורלו עם חוסר התמיכה וכו' אומר לי שהוא בבעייה מנטלית רצינית ומשהו בראש לא מוברג נכון.
מעבר לזה יש לו בעיות מובנות, מקצועיות פרופר - פורהנד חלש, משחק רשת לא מספיק טוב, בחירת מכות לא נכונה, ובעיקר איטיות נוראית - גם בתנועה וגם בתגובה. בכל אלה, בעיקר האיטיות שבלטה מעל השאר, אפשר היה להבחין גם במשחקים שהוא שיחק בהם טוב בדייויס.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' אוגוסט 25, 2013 8:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:30 pm
הודעות: 2779
בלוג: הצג בלוג (0)
יש לו גם בעיות מקצועיות, כמו שראי כתב, אבל הבעיה העיקרית שלו היא מנטלית. הוא בכיין ונגטיבי ברמות של הראל לוי. מחפש כל הזמן הצדקות וסיבות לכישלון. ביום טוב הוא עדיין שווה טופ 100, הבעיה היא שכדי להגיע לשם צריך לנצח גם משחקים בטורנירים קונים מול יריבים בינוניים, ובזה הוא נכשל שוב ושוב, כולל הפסדים מביכים בפיוצ׳רים זניחים.
אגב פיוצ׳רים קטנים, דניז חזניוק עם תואר שישי העונה, הפעם על חימר. לצערה, בגלל שיטת הדירוג שנדונה כאן, זה עדיין לא עוזר לה להיות מדורגת או אפילו להיכנס לכל טורנירי ה25 אלף. אם היא רוצה להתקדם משמעותית, היא תהיה חייבת להיכנס איכשהו לטופ 250 עד תחילת העונה הבאה.

_________________
עוֹד נַפְשִׁי דְּרוֹר שׁוֹאֶפֶת, לֹא מְכַרְתִּיהָ לְעֵגֶל-פָּז, כִּי עוֹד אַאֲמִין גַּם בָּאָדָם, גַּם בְּרוּחוֹ, רוּחַ עָז... יָשׁוּב יִפְרַח אָז גַּם עַמִּי, וּבָאָרֶץ יָקוּם דּוֹר, בַּרְזֶל-כְּבָלָיו יוּסַר מֶנּוּ, עַיִן-בְּעַיִן יִרְאֶה אוֹר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 316 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 57 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.