סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ג' יוני 23, 2026 7:58 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 195 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
טוב, על הסיפא שלך אני אשאיר לחבר'ה אחרים להתווכח אם ירצו, אבל לכל הפחות ישנו הבדל משמעותי בין "סגנון חיים לא מקובל" לבין התירוצים שנתת קודם למה לא לשלוח לאוניברסיטה. אם במקום כמו אוניברסיטת בר אילן חרדי לא יכול להרגיש נוח להיות חרדי וללמוד, אז כל מה שאתה אומר זה באמת תירוצים שדומים למה שאותו מחבר מאמר שהבאת הטיח ב"אומה הערבית". זה סתם קידוש בורות.

ומעבר לכך, אם אתה מסוגל לפרש את הכתוב כמו שאתה מפרש, שיבושם לך. ברור שלכל אדם בעל הגיון מינימלי הטקסט נקרא אחרת. אני מניח שאתה גם יכול להוכיח איך היבשה והצמחים נבראו בתקופה השלישית והשמש והירח בתקופה הרביעית.

אגב, מה זאת אומרת "אין לכך הסבר אחר זולת החלוקה המקראית"?

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:08 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23249
בלוג: הצג בלוג (0)
האמת שלא אופתע אם בחור חרדי לא ירגיש בנוח ללמוד בבר אילן (בהנחה שהוא הולך לקורסים שאינם במכון הגבוה ללימודי תורה אלא לקורסים בפקולטות הרגילות). בלא מעט מן המחלקות הרוב הוא חילוני, בשיעורים עצמם אין שום אווירה דתית, השיעורים מעורבים כמובן והוא ייאלץ להתקל בבחורות שלבושות בלבוש חילוני לחלוטין, כולל גופיות בקיץ ו/או מכנסיים קצרים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
nadav_hacohen כתב:
אגב, מה זאת אומרת "אין לכך הסבר אחר זולת החלוקה המקראית"?


מדוע השבוע מחולק לשבעה ימים אצל רוב תרבויות העולם?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:09 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24579
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
nadav_hacohen כתב:
זה מאמר נוקב ומעניין, אבל אני קצת מופתע שאתה, גינות, הוא זה שהביא אותו.

בוא נחליף "מוסלמים" או "ערבים" בחלק מהדברים ב"חרדים".

מה דעתך על משקל ”אינטלקטואלים” מוסלמים משננים במשך דורות שכל האמת והידע מצויים בקוראן. מי שמחזיק בתפישה כזאת, כמו חמור, מובטח לו שיישאר לעד מאחור", נכתוב: "רבנים חרדים משננים במשך דורות שכל האמת והידע מצויים בתלמוד. מי שמחזיק בתפישה כזאת, כמו חמור, מובטח לו שיישאר לעד מאחור"?

גם הפסקה הזאת: 
"פולחן העבר הערבי המדומיין הוא המכשול העיקרי הניצב בפני עמים אלה. מי שעיניו נשואות תמיד אל העבר, לעולם לא יראה את העתיד. הנוסטלגיה הערבית לעבר הפכה למחלה חשוכת מרפא. היא מצביעה יותר מכל על האימפוטנציה שחברה זו שרויה בה כאן ועכשיו. הן השבטיות הערבית והן דת האיסלאם בנויות על יסודות פטריארכליים ואינן מותירות מרחב מחיה ויצירה לפרט. קל וחומר אם הפרט הזה הוא אשה" קלה מאד להמרה לחרדים.

בקיצור, תפישה דתית קיצונית היא מקור לבערות, לחוסר קדמה ולכל הבעיות הנובעות מכך.



והנה, דוגמה מובהקת לתגובה שהיא לגמרי לגופו של כותב ולא לגופו של הכתבה.

קראתי אגב את המשך הדיון שהתפתח. הוא מרתק, ואני מן הסתם מצדד יותר בצד של נדב מאשר בצד של גינות (כי מה לעשות, גם אני דתל"ש), ועם זאת, חתיכת הסטה צפויה ולא באמת קשורה בעליל, בהחלט היתה כאן. אבל ברור שהרבה יותר קל לרדת על חרדים מאשר על ערבים.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:15 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
גינות מיכאל כתב:
nadav_hacohen כתב:
אגב, מה זאת אומרת "אין לכך הסבר אחר זולת החלוקה המקראית"?

מדוע השבוע מחולק לשבעה ימים אצל רוב תרבויות העולם?

שאלה מעניינת אבל אני מתקשה להבין איך אפשר להתייחס אל התשובה הפרטית שלך אליה כאל חד משמעית.



oren_80 כתב:
האמת שלא אופתע אם בחור חרדי לא ירגיש בנוח ללמוד בבר אילן (בהנחה שהוא הולך לקורסים שאינם במכון הגבוה ללימודי תורה אלא לקורסים בפקולטות הרגילות). בלא מעט מן המחלקות הרוב הוא חילוני, בשיעורים עצמם אין שום אווירה דתית, השיעורים מעורבים כמובן והוא ייאלץ להיתקל בבחורות שלבושות בלבוש חילוני לחלוטין, כולל גופיות בקיץ ו/או מכנסיים קצרים.

האם החרדים מדירים עצמם מאוניברסיטאות גם בחו"ל?
האם הם נהגו כך תמיד?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:19 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23249
בלוג: הצג בלוג (0)
בחו"ל החברה החרדית בחלקה הגדול מעורבת יותר בחיי היום יום עם אנשים שאינם כמותם מבארץ.
אני יודע רק שהאווירה בבר אילן בפקולטות הרגילות היא הרבה פחות "דתית" ממה שאפשר לחשוב, ולכן לא אופתע אם חרדי בארץ יגיד שזו לא אווירה שנוחה לו / לא מספיק דתית עבורו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:20 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
oren_80 כתב:
האמת שלא אופתע אם בחור חרדי לא ירגיש בנוח ללמוד בבר אילן (בהנחה שהוא הולך לקורסים שאינם במכון הגבוה ללימודי תורה אלא לקורסים בפקולטות הרגילות). בלא מעט מן המחלקות הרוב הוא חילוני, בשיעורים עצמם אין שום אווירה דתית, השיעורים מעורבים כמובן והוא ייאלץ להתקל בבחורות שלבושות בלבוש חילוני לחלוטין, כולל גופיות בקיץ ו/או מכנסיים קצרים.


אבל זה רק בגלל שהכניסו לחרדי הזה לראש שאוי ואבוי להיות בקרבת חילוניות שלובשות מכנסיים קצרים. משום מה זה לא מפריע למוסלמים ולמוסלמיות שאני רואה באוניברסיטאות בשיעורים גבוהים יותר מאשר החרדים.

גינות מיכאל כתב:
nadav_hacohen כתב:
אגב, מה זאת אומרת "אין לכך הסבר אחר זולת החלוקה המקראית"?


מדוע השבוע מחולק לשבעה ימים אצל רוב תרבויות העולם?


לפי ויקי: לפי עדויות ארכאולוגיות, המחזור בן שבעת הימים, כולל יום מנוחה שביעי, הומצא כנראה על ידי האכדים ומשם עבר לבבלים ולכל המזרח התיכון הקדום, לרומא העתיקה, לכל רחבי האימפריה הרומית ולעולם כולו (בין השאר בעזרת הנצרות והאסלאם).

ונורטון, מה לעשות, אם גינות הוא חרדי שמגן על הדוקטרינה החרדית ומביא כאלה דברים על קבוצה אחרת, זה אומר דרשני. ואני כמובן תומך בגישה של כותב המאמר, חושב שהוא צודק ושהאסלאם הוא מקדם הבורות והאלימות הגדול והמרכזי בעולם.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:25 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23249
בלוג: הצג בלוג (0)
ציטוט:
אבל זה רק בגלל שהכניסו לחרדי הזה לראש שאוי ואבוי להיות בקרבת חילוניות שלובשות מכנסיים קצרים. משום מה זה לא מפריע למוסלמים ולמוסלמיות שאני רואה באוניברסיטאות בשיעורים גבוהים יותר מאשר החרדים.


אני לא טוען ההיפך ממך. אבל במצב הנוכחי של חרדים בארץ, של האדם הפשוט, זה אכן אורח חיים שעלול להיות בעייתי בעיניו. האם זה בגלל שהכניסו לו לראש? יכול מאוד להיות. לא נכנס לזה בכלל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
זה לא סותר את השאלה של תומר. מה עושים חרדים במקומות אחרים בעולם? מה, אין שם גופיות ומכנסיים קצרים?
או שאולי רק נדמה לנו שהחרדים בעולם מעורים יותר בחיים התרבותיים של העולם החילוני שסביבם?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:42 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
אתם קצת מצמצמים את השאלה לבחורות ולבושן, אני מדבר על ענין רחב בהרבה, הנקודה שביקשתי להדגיש בשאלתי לנדב היא בהיותנו מיעוט תרבותי החי במקום שרוב האוכלוסיה חיה בצורה רחוקה ת"ק פרסה מכך, דמיינו לעצמכם חיים במדינת הלכה קיצונית שאזרחיה מאמינים ומיישמים הלכה למעשה מנהגים שבעיניכם הם פסולים מן היסוד, האם לא הייתם עושים כל שביכולתכם כדי לחסן את ילדיכם מהשפעותיה, גם אם הדבר כרוך בויתורים כואבים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:46 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
ועם זה שאתה מדבר על "ענין רחב בהרבה", שבים ואומרים כולם שהרי בכל העולם המערבי התרבות השלטת היא חילונית ובאופן קיצוני אף מהארץ, אז למה שם אין בעיה ופה יש בעיה?

גם הדוגמא של מדינת הלכה קיצונית היא לא טובה במיוחד. מדינת הלכה קיצונית תכפה עליי לעשות דברים שאני לא מעוניין לעשות. באוניברסיטה אף אחד לא יכפה על החרדי לעשות משהו שהוא לא רוצה או לא מאמין בו.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:48 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
לכן מיקדתי את השאלה לא באופן של כפיה, אלא באופן שיניחו לך לחיות כאוות נפשך, אבל ילדיך ילמדו בתלמודי תורה וישיבות .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:50 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
ששם יכפו עליהם להתפלל, לאכול כשר, להתלבש בצורה מסוימת וכו'.

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:53 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
לא לא, הם רק ישמעו כל העת עד כמה התפילה רצויה, ועד כמה חילול שבת חמור וכו' וכו'. בארוחות הם יהיו היחידים שלא ייטלו ידיים, לבושם יהיה שונה מכל השאר וכו' וכו'

האם לא היית "חושש" שלא ירחק היום והם יסגלו לעצמם את אורח החיים הזה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 4:58 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:33 pm
הודעות: 18403
בלוג: הצג בלוג (0)
נו, גינות, אולי תבין שזו דוגמא רעה וזהו?

ישיבה ותלמוד תורה הם מוסדות לימוד דתיים, שנועדו לאנשים דתיים. אקדמיה היא מוסד מחקרי, שהיום משמשת בעיקר כבית חרושת לתארים, שהם היום שער הכניסה הבסיסי לכל מקום עבודה (אא"כ קוראים לך יאיר לפיד או שאתה ח"כ מש"ס או מאגודה). אנשים הולכים לאוניברסיטה היום גם כדי לרכוש מיומנות וידע, אבל גם כי זה כרטיס הכניסה לעולם העבודה. לכן מלכתחילה אין שום דבר דומה בין הדוגמאות.

אתה יכול לקחת דוגמא יותר פשוטה והרבה יותר נכונה: הורים ששולחים את ילדיהם לבתי ספר תיכון דתיים, שהם סוברים שהם ברמה לימודית גבוהה יותר. כמעט כל בני המחזור של אחי הקטן (שבחר מיוזמתו להתחרד ולהפוך ל"שחור") בתיכון הדתי "בר אילן" בנתניה הסירו את הכיפות דקה אחרי שסיימו את הלימודים, אבל התנהגו כמו ילדים דתיים טובים כל תקופת הלימודים. יש המון דוגמאות כאלה.

ואתה גם מתעלם מאוכלוסייה אחרת, זאת שהבאת את המאמר בגנותה, אשר שולחת את בניה לאוניברסיטאות החילוניות של היאהוד למרות כל המעריבזציה והשונות המוחלטת וכו' וכו'. אם הערבים יכולים, למה החרדים לא יכולים?

_________________
"לגבי הפועל תל אביב, קבע בית הדין כי התנהגות האוהדים כלפי רגב פנאן והקריאות לעבר שמעון מזרחי מהוות עבירה של התנהגות בלתי ספורטיבית של קהל אוהדים, למרות שהן בגדר המותר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 5:46 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51117
בלוג: הצג בלוג (6)
גינות מיכאל כתב:
אתם קצת מצמצמים את השאלה לבחורות ולבושן, אני מדבר על ענין רחב בהרבה, הנקודה שביקשתי להדגיש בשאלתי לנדב היא בהיותנו מיעוט תרבותי החי במקום שרוב האוכלוסיה חיה בצורה רחוקה ת"ק פרסה מכך, דמיינו לעצמכם חיים במדינת הלכה קיצונית שאזרחיה מאמינים ומיישמים הלכה למעשה מנהגים שבעיניכם הם פסולים מן היסוד, האם לא הייתם עושים כל שביכולתכם כדי לחסן את ילדיכם מהשפעותיה, גם אם הדבר כרוך בויתורים כואבים?


לא, אתה זה שמצמצם את השאלה, גינות. ובעיקר לא עונה על השאלות שלי ושל תומר. רגע לפני שאתה נפרד מאיתנו, בוא תגיד לנו במה זה שונה מחרדים במקומות שונים בעולם. גם הם מיעוט, ואפילו עוד יותר מבישראל, והתרבות שסובבת היא אפילו יותר זרה. איך הם מסתדרים ואיך הם מתערים יותר בחברה שסביבם, דווקא שם, מאשר בישראל? או לפחות כך נדמה לנו, התינוקות שנשבו. אולי הרושם שהתעורר אצלנו מוטעה, ואז אתה מוזמן לתקן אותנו.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 9:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
כתבתי פוסט ארוך שאולי גם אכניס אותו, אבל במהלך הכתיבה נחשפתי להרצאה (בת שעה וחצי) המאלפת של אדם שכבר ציטטתי ממנו, והיא מילה במילה מחלק ממה שכתבתי, מדובר ב (שכני), מייסד הנח"ל החרדי, הרב דוד בלוך, אני מצהיר כאן בביטחון מלא: אם יש מישהו שרוצה באמת ובתמים להכיר את הלך הרוח החרדי, חובה עליו לצפות בה, אני מודיע מראש אין בה ולו שמץ של הטפה או התנשאות, אלא הצגת העמדה כפי שהיא. (אגב, איני מזדהה עם כל דבריו, אבל עדיין ראוי לצפות בה,)

החלק הראשון (אותו כבר ראיתי בעת כתיבת פוסט זה), עוסק בשאלת הדרת הנשים כנקודת מבט לשיח החרשים בין החברות.
החלק השני עוסק בשאלת לימוד התורה כנחלת הכלל, ואי שירות בצה"ל.
החלק השלישי עוסק בשאלת לימוד התורה ויציאה לשוק העבודה, (נוגע גם בהבדל בין המצב בחו"ל לכאן).

אכניס כאן את החלק הראשון בו כבר צפיתי (29 דקות), ואם הוא ישאיר לכם טעם של עוד תמשיכו לחלקים האחרים של ההרצאה, ממליץ בחום:



נערך לאחרונה על ידי גינות מיכאל בתאריך ג' אוגוסט 27, 2013 9:48 pm, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 9:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
שמע, רציתי להתחיל לצפות עכשיו, ואני לא יודע מי אחראי לשקופית שבפתיח,
אבל קצת קשה להתחיל לצפות-כדי-ללמוד על הלך הרוח בחברה כשהאחד מציג לך את החומר כ -

גינות מיכאל כתב:
חילוני שלא ראה אותה שקול לחרדי שלא פגש חילוני מימיו ומתבטא אודותיו.



והאחר מציג את החומר כ-
ציטוט:
בעל דעות מהפכניות ואמיצות

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 9:45 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 24, 2011 9:45 pm
הודעות: 2740
בלוג: הצג בלוג (0)
טעיתי בניסוח, התכוונתי לבטא חלק מתוכן ההרצאה, שקיים נתק של הבנה בין החרדים לחילונים, והשפה ביניהם (משני הצדדים, כשהצד החרדי מקצין בכך אף יותר), היא שפת חרשים הגובלת בניכור ושנאה הדדיים, וכי לדעתי יש בצפיה בהרצאה משום תיקון כלשהוא לכך, לכן גם תיקנתי את ההודעה ומחקתי את המשפט, אגב אני רואה בקטע שכתבתי ובהערתך האחרונה עוד ביטוי לשוני הקיים בין החברות, אני טעיתי בהתבטאות, ואתה פירשת בשוגג את דברי כיוהרה.

מתקן למפרע אם התפרש אחרת, וחוזר על ההמלצה שלי, במהלך השעה ראיתי את כל החלקים, וכולם חשובים לדעתי, בניגוד אגב למה שניתן לחשוב היא כוללת גם ביקורת עצמית לא מעטה הן על ההנהגה והן על חלק מן הנורמות הקיימות, וקריאה לשינוי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: שובו של השד העדתי
הודעהפורסם: ג' אוגוסט 27, 2013 10:28 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
גינות מיכאל כתב:
אגב אני רואה בקטע שכתבתי ובהערתך האחרונה עוד ביטוי לשוני הקיים בין החברות, אני טעיתי בהתבטאות, ואתה פירשת בשוגג את דברי כיוהרה.


לא,
הביטוי לשוני נמצא בכך שכשאני מציג -ללא הערות - סתירה בולטת בדברים, אתה מתגונן כמותקף,
ואת היוהרה לא מצאתי בפירושי קודם, אבל בהחלט עכשיו, כשללא כל סיבה נראית לעין,
הנחת העבודה שלך היא שאני שגיתי בפירושי את דבריך וראיתי אותם כיוהרה.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 195 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 58 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.