סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 4:49 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 59 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ש' ספטמבר 21, 2013 1:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:08 pm
הודעות: 4508
בלוג: הצג בלוג (0)
מודה שאני פחות עוקב אחרי השידורים והעיתונות כדורסל (וספורט בכלל). שילוב של הכל מניח.
כולל האכזבה והייאוש מהרמה וההחלטות והניהול. ככה שזה יותר לפתוח לדיון אם זה רק אני, או שבאמת יש פה משהו מעבר.

אני אתחיל דווקא מגרשון. ואני כותב את זה יום אחרי כדי לכתוב בצורה יותר רגועה.

מראש- הלגיטימיות (והכסף?) שערוץ הספורט נותן לו הם בושה וחרפה ומכתימים את הערוץ כולו-כולל גם אלו שמשתפים איתו פעולה- גם מתוך הענף בלי קשר לתקשורת. כמובן שזה כולל גם את one לפניהם, אבל עדיין..

השידור אתמול של חצי הגמר ספרד- צרפת היה לא לגיטימי ועילה להעיף אותו משם. זה אפילו לא הקללות, ואפילו לא הקרקס עם האס.אמ.אסים.. למרות שגם. הדברים האלו לא צריכים להיות.

זה לדעתי יותר התמונה הגדולה- בעיקר הסגנון שלו כולו *כלפי השחקנים, המאמנים והשופטים*.. כן. נשמע מוזר, הם הרי לא "צרכנים" וזה כביכול לא חשוב, אבל לדעתי זה כן. השפה הכל כך אלימה, מכוערת, מבטלת, מגחיכה כלפיהם על כל מהלך במשך כל השידור (עוד במשחק מעולה ברמה גבוהה). זה מחלחל במודע ושלא במודע. לפרשנים ושדרנים אחרים (רסקין שיתף פעולה), לשפה לא רק של אוהדים וילדים אלא כנראה גם של מאמנים של ילדים ונוער. וכל זה משתלב גם בבורות מרגיזה שלא אופינית רק לו אלא לרוב המאמנים-פרשנים שבה הנבא הוא לא יותר מגלקסיה רחוקה אי שם בחלל וכל הדברים שרובנו מכירים..

ובורות מרגיזה - אז הסיפור של גיל ברק. לא רוצה לפגוע יותר מדי, יכול להיות שהאיש יודע וראוי ואחלה להפיק ולנהל מאחורי הקלעים, אבל הדרך שבה הבחור הזה הגיע לעמדה של כתב/ מגיש/ שדרן למרות שהוא שלא מבין לא שידור ולא כדורסל. זה מזכיר פארודיה על שדרני ערוץ 1 כביכול מפעם, הוא לא מצליח שלא לטעות בכל שידור כמה פעמים. זה גם מחלחל הלאה. בעיקר בגלל שנדמה שזה בכלל לא מזיז לו ולערוץ.
או שהוא ברמה פארודית כזו שהוא לא מודע לזה. לאחרונה ראיתי שהוא נעשה "פובליציסט" בערוץ. דני נוימן - גרסת הכדורסל (אהבתי את "ל___(אני לא זוכר איזו נבחרת) 5 נק', 4 מהן מקו העונשין..".

אז כדורסל אירופי לא ממש מעניין אותך. בסדר גמור. באמת. אז תתכונן לשידור כמו שצריך. תשב שעה בבית מול החברים "גוגל" "וויקיפדיה" ותלמד וכן גם תשנן ותלמד להגיד את השמות נכון. תתיחס לזה כמו שיעור הכתבה בכיתה ד' שצריך לקבל בו 100.

מי ישמע, אולי תראה משחקים של הנבחרות שאתה משדר לפני.. מי ישמע אולי אפילו תרים טלפון ותדבר עם עם עיתונאים.. (זו הגזמה ממש פרועה, אני יודע) זה אגב נכון לכל השדרנים והפרשנים, אבל איכשהו נדמה לי שלאחרים לפחות יש תירוץ שהם עובדים בעוד מקומות.

וכל העניין שיש אנשים שיש להם את הידע ואת היכולת. תשלמו להם, תביאו אותם.

אגב הגזמות פרועות.
מה אם איזה תחקיר בערוץ? איזו פרוייקט כלשהו בענף או בספורט בכלל שייתן את הזכות לקרוא לעצמם עיתונאים?? לגמרי השתגעתי אה?

לא הגעתי בכלל לכל תרבות "יציע העיתונות" לכל השודדים בטרנינג כמו קופמן ומליניאק וכל אלה..
לאתרים, לעיתונות המודפסת, לאינטרסים הסמויים, לעיתונאי החצר..
אני שואל אם כל זה לא מגיע גם לשחקנים בארץ ולאווירה הכללית? איך זה משפיע אם בכלל על הפרקט או שאין קשר?

מניח שאם הייתי מסכם את כל זה במקבץ קללות כמו שהרגשתי במהלך המשחק זה היה עובד יותר טוב.. אבל מה לעשות..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ספטמבר 22, 2013 4:45 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא רק אתה, ויש פה משהו מעבר. הבעיה העיקרית - אין אלטרנטיבה איכותית, כי צ'רלטון לא נכנסת לכדורסל (וגם אם כן, אני מניח שזה יהיה רע לצרכנים, שצריכים להוסיף הרבה כסף רק בשביל צ'רלטון).

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' ספטמבר 22, 2013 5:51 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 6:21 pm
הודעות: 3560
בלוג: הצג בלוג (0)
פיני גרשון הוא ליצן טיפש שמבטא בצורה מזלזלת כבר 50 שנה ("ירושלים עושים פלוצים באמבטיה וחושבים שהם בסירת מנוע/ג'קוזי [לא זוכר מה זה היה בדיוק]"). ערוץ הספורט חושב שעלה התאנה של מודי בראון וליגת האלופות יכסה את כל הבושות שהם עושים בשאר השידורים. לצערי ולצערך הם מונופול ואין לנו אלטרנטיבה, ולכן הטעות שלהם לא עולה להם כסף. כשערוץ 10 טועה, הצרכנים עוברים לערוץ 2. כשערוץ הספורט טועה, מה תעשה? תעבור לראות בדמינגטון ביורוספורט? אין לך ברירה, אתה לקוח שבוי, ולכן הם מרשים לעצמם להתייחס אליך בהתאם. אתה יכול לשאול את אותה שאלה על ערוץ 1, על ממשלת ישראל, חברות הסלולר בימים שלפני התחרות וכו'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:16 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' דצמבר 07, 2006 1:24 pm
הודעות: 2378
בלוג: הצג בלוג (0)
stpsg כתב:
פיני גרשון הוא ליצן טיפש שמבטא בצורה מזלזלת כבר 50 שנה ("ירושלים עושים פלוצים באמבטיה וחושבים שהם בסירת מנוע/ג'קוזי [לא זוכר מה זה היה בדיוק]"). ערוץ הספורט חושב שעלה התאנה של מודי בראון וליגת האלופות יכסה את כל הבושות שהם עושים בשאר השידורים. לצערי ולצערך הם מונופול ואין לנו אלטרנטיבה, ולכן הטעות שלהם לא עולה להם כסף. כשערוץ 10 טועה, הצרכנים עוברים לערוץ 2. כשערוץ הספורט טועה, מה תעשה? תעבור לראות בדמינגטון ביורוספורט? אין לך ברירה, אתה לקוח שבוי, ולכן הם מרשים לעצמם להתייחס אליך בהתאם. אתה יכול לשאול את אותה שאלה על ערוץ 1, על ממשלת ישראל, חברות הסלולר בימים שלפני התחרות וכו'.

בארץ אין עיתונות אמיתית בשום מקום רק מסעות נקמה כאלה ואחרים (ברמות שונות) לכן הדבר לא קשור רק לכדורסל או לספורט

_________________
והעיקר תשיר ת'המנון ותשחקו ביום הזכרון
היורוליג הוא מקדונלדס של זריקות לסל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 10:55 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:08 pm
הודעות: 4508
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי בעקבות טור של נמרוד עופרן ב"וואלה" היה שינוי קיצוני בהתנהגות הגזען בגמר.
ברמה שזה נראה שנתנו לו על הראש.

אז לדעתי הוא עדיין לא לגיטימי. ואת הבורות המחפירה של הטפלון רסקין ושלו יותר קשה לבער ביומיים.
רסקין המציא בסוף הגמר תודה גם ל"תחקירנים".. ;;-)))

אז פתאום אני יותר אופטימי שיש עדיין כוח לביקורת.

לא מבין בכלל את הטיעון הכה קפיטליסטי של stspg
המצב הוא הפוך שהוולגריות והצעקות מקורן בתחרות "למי יש יותר גדול"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 11:02 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
אני דווקא חושב שהוא היה יותר רגוע כי מישהו לחש לו שכנראה שהמשחק הזה ישודר מדי פעם בגולד או בשידורים חוזרים למיניהם.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 7:00 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:08 pm
הודעות: 4508
בלוג: הצג בלוג (0)
הייתי אופטימי וערוץ הספורט ממשיך לתת לגיל ברק להיות "בעל טור"
הוא סיכם את אליפות אירופה ברמת חיבור של ילד בינוני בכיתה ג'.
יכול להיות שזו אסטרטגיה שיווקית?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 7:40 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
ואם אתם חושבים שהרע ביותר מאחורינו,אז טעות בידכם,חמישיות שהייתה במשך שנים הדבר הכי אינטיליגנטי על המסך וחטפה מכה ראשונה עם הליכתו של אביב לביא והחלפתו בגילי מוסינזון ולאחר מכן צביקה שרף ולאחר מכן חטפה מכה אנושה עם הליכתו של עופר שלח והחלפתו בגיל ברק האימבציל ודניאל זילברשטיין הדי סביר,הולכת לחטוף עכשיו מכת מוות עם הכנסתם של רון קופמן ופיני גרשון(ומאיה רונן).

http://sports.walla.co.il/?w=/3050/2680180&m=1

_________________
מה התועלת?


נערך לאחרונה על ידי THE G1 בתאריך ב' ספטמבר 23, 2013 7:58 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 7:55 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
קופמן ופיני התכוונת. שרף כבר לא בערוץ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 7:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
קוף ירוק כתב:
קופמן ופיני התכוונת. שרף כבר לא בערוץ.


ערכתי,אתה כמובן צודק.

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:09 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
THE G1 כתב:
ואם אתם חושבים שהרע ביותר מאחורינו,אז טעות בידכם,חמישיות שהייתה במשך שנים הדבר הכי אינטיליגנטי על המסך וחטפה מכה ראשונה עם הליכתו של אביב לביא והחלפתו בגילי מוסינזון ולאחר מכן צביקה שרף ולאחר מכן חטפה מכה אנושה עם הליכתו של עופר שלח והחלפתו בגיל ברק האימבציל ודניאל זילברשטיין הדי סביר,הולכת לחטוף עכשיו מכת מוות עם הכנסתם של רון קופמן ופיני גרשון(ומאיה רונן).

http://sports.walla.co.il/?w=/3050/2680180&m=1


כן, ללא ספק ספגה מכה עם הליכתו של אביב לביא. פשוט המוני בית ישראל נסחפו אחרי כריזמת הפלסטיק הממוחזר שלו בשעה 23:30 כדי לשמוע אותו מלהג על הבוצ׳ה התורנית. נו באמת. התכנית הזו הפכה לכדור השינה האולטימטיבי. עכשיו הולכת להיות תכנית נושכת, מעניינת, פיני וקופמן לא ידפקו חשבון לאף אחד ועם הכלום ושום דבר שיצא מצביקה אז אפשר בשקט להגיד שיהיה גם יותר כדורסל. חבל על מאיה רונן אבל אפילו היא עדיפה בעיניי על זילברשטיין וברק.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא חושב שיש כותב אחד בפורום הזה שיכול לשמוע משהו חדש או מעניין לגבי כדורסל מרון קופמן.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
ומגיל ברק ? או דניאל זילברשטיין ? על אביב לביא אני לא מדבר אפילו כי גם אם יש לו משהו מעניין וזה לא קורה הרבה אז רק מהדיבור אני נרדם תוך כמה דקות.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:21 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
גיל ברק ודניאל זילברשטיין לפחות רואים את המשחקים שהם משדרים. דניאל זילברשטיין הוא לפחות אישיות טלוויזיונית נעימה.

אגב, בגלל ההליכה של עופר שלח ובגלל מה שראיתי במעט שראיתי בעונה הקודמת הפסקתי לצפות בחמישיות. עכשיו אני אפילו לא אנסה. כל מה שמאיה רונן עושה זה לגרום לי להעביר ערוץ, וכנ"ל לגבי קופמן. לפחות אלי סהר לא שם לפי מה שאתם מתארים פה.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:26 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
לאומית כתב:
THE G1 כתב:
ואם אתם חושבים שהרע ביותר מאחורינו,אז טעות בידכם,חמישיות שהייתה במשך שנים הדבר הכי אינטיליגנטי על המסך וחטפה מכה ראשונה עם הליכתו של אביב לביא והחלפתו בגילי מוסינזון ולאחר מכן צביקה שרף ולאחר מכן חטפה מכה אנושה עם הליכתו של עופר שלח והחלפתו בגיל ברק האימבציל ודניאל זילברשטיין הדי סביר,הולכת לחטוף עכשיו מכת מוות עם הכנסתם של רון קופמן ופיני גרשון(ומאיה רונן).

http://sports.walla.co.il/?w=/3050/2680180&m=1


כן, ללא ספק ספגה מכה עם הליכתו של אביב לביא. פשוט המוני בית ישראל נסחפו אחרי כריזמת הפלסטיק הממוחזר שלו בשעה 23:30 כדי לשמוע אותו מלהג על הבוצ׳ה התורנית. נו באמת. התכנית הזו הפכה לכדור השינה האולטימטיבי. עכשיו הולכת להיות תכנית נושכת, מעניינת, פיני וקופמן לא ידפקו חשבון לאף אחד ועם הכלום ושום דבר שיצא מצביקה אז אפשר בשקט להגיד שיהיה גם יותר כדורסל. חבל על מאיה רונן אבל אפילו היא עדיפה בעיניי על זילברשטיין וברק.


אין לי רצון ליציע העיתונות סניף הכדורסל.לא מתאים לי.

הבוצ'ה התורנית? אין פלא שעכשיו התוכנית הזו תתאים לך יותר.

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 8:36 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:08 pm
הודעות: 4508
בלוג: הצג בלוג (0)
אני שוקל לעשות ניתוח לטור של גיל ברק.
מצד אחד זה מביש ומרגיז, מצד שני זה גם מעורר רחמים.. אבל בכל זאת.
למה מישהו שם לא יכול להגיד לו בעדינות שזה לא לעניין..

ועדיין הלגיטימציה לגרשון גרועה בהרבה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' ספטמבר 23, 2013 11:01 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
מה הבעיה עם מאיה רונן?
וכן, המהפך שעברה חמישיות מהקאסט המקורי לעכשווי הוא די הסיפור של ערוץ הספורט.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 12:22 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23252
בלוג: הצג בלוג (0)
ממישהו שקצת מכיר, אכן עשו מעין שיחת הבהרה לגרשון לפני גמר אליפות אירופה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 2:08 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
לאומית כתב:
THE G1 כתב:
ואם אתם חושבים שהרע ביותר מאחורינו,אז טעות בידכם,חמישיות שהייתה במשך שנים הדבר הכי אינטיליגנטי על המסך וחטפה מכה ראשונה עם הליכתו של אביב לביא והחלפתו בגילי מוסינזון ולאחר מכן צביקה שרף ולאחר מכן חטפה מכה אנושה עם הליכתו של עופר שלח והחלפתו בגיל ברק האימבציל ודניאל זילברשטיין הדי סביר,הולכת לחטוף עכשיו מכת מוות עם הכנסתם של רון קופמן ופיני גרשון(ומאיה רונן).

http://sports.walla.co.il/?w=/3050/2680180&m=1


כן, ללא ספק ספגה מכה עם הליכתו של אביב לביא. פשוט המוני בית ישראל נסחפו אחרי כריזמת הפלסטיק הממוחזר שלו בשעה 23:30 כדי לשמוע אותו מלהג על הבוצ׳ה התורנית. נו באמת. התכנית הזו הפכה לכדור השינה האולטימטיבי. עכשיו הולכת להיות תכנית נושכת, מעניינת, פיני וקופמן לא ידפקו חשבון לאף אחד ועם הכלום ושום דבר שיצא מצביקה אז אפשר בשקט להגיד שיהיה גם יותר כדורסל. חבל על מאיה רונן אבל אפילו היא עדיפה בעיניי על זילברשטיין וברק.


LOL הרגת אותי :lol:

חמישיות הייתה עופר שלח ושימי ריגר. אביב לביא הוא כדור שינה משמים עם חזות נשכחת של קיר גבס ואינטונציה של הימהום חסר פשר. הוא באמת חסר למישהו? (אפשר למצוא אותו מהגג בפינות של דקה וחצי בתכניות בוקר עלומות למי שיש חסכים)

העניין הוא שאין בדיוק את מי להביא. ניסו שחקנים, ניסו מאמנים, גיל ברק הרובוטי זה פשוט זוועה וירון טלפז כבר לא בסביבה (לא האמנתי שאי פעם שאתגעגע אליו אבל כמה שטעיתי...)
פיני וקופמן אכן יהפכו את חמישיות ליציע, אפשר לאהוב את זה ואפשר לא. אבל זה בוודאי יהיה מעניין יותר מהפורמט הנוכחי.
סורי, אבל עדיף רעש ובהמתיות על פני קיר לבן עם כמה זבובים. כבר אף אחד לא נשאר לצפות בתכנית בפורמט האחרון שלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 2:13 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24583
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר להביא אותך או את עמוס לב או את מה שמו מ nrg שכותב פה לפעמים. הידע קיים, השאלה היא בעיקר הנכונות והאם לאחד מכם יש את הכריזמה הנדרשת לתפקיד כזה

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 9:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15721
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
והאם הוא עובר מסך :twisted:

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 10:08 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ד' אוגוסט 01, 2012 12:48 pm
הודעות: 5797
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
מה הבעיה עם מאיה רונן?


לא יודע... משהו בהגשה שלה נורא מפריע לי. אני חושב שזה בעיקר איך שהיא מנסה להעצים כל דבר לצד הרגשי. מרבה יותר מדי להתעמק בגבורה ובאהבה ובתחושות שאחרי תבוסה. אין לי איך להמשיך את הביקורת עליה בלי להרגיש שוביניסט ומרושע, אז אני אפסיק כאן. אני רק אציין שמורן ברק למשל, הפכה בשנתיים האחרונות לשדרנית הכדורסל הכי מדויקת ונוחה שאפשר לשמוע.

_________________
אגנבת, גצה גצה, בא חגודודיל דגס אותה.

החתול על קרפלס: "שישלחו אותו בטרייד לנ"צ... יתאחד עם אחיו חסרי הצוואר האחרים טל דן ואלישי כדיר "

בגאצקיס מפסיד למעיין, די ג'יי ולאומי: “התכוננו לכארם משעור. השחקנים שלי הם לא איירון מן".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 11:42 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' מרץ 24, 2011 12:08 pm
הודעות: 6004
בלוג: הצג בלוג (0)
אני דווקא מאוד מרוצה ממאיה רונן.

לא בתור שדרנית כדורסל, אבל בצתר מגישת אולפן היא אחלה.
לא הביאה השניה של מיקי חיימוביץ, אבל היא בסדר גמור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 11:54 am 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
התותח המפוברק כתב:
והאם הוא עובר מסך :twisted:

כי שימי ריגר ממש עובר מסך...
פיני גרשון יכול להיות תוספת מבורכת לחמישיות כי למרות הוולגריות שלו הוא כריזמתי וחביב לפעמים ובעיקר מבין כדורסל. לעומת זאת, אין לי מושג על מה חשבו בערוץ שהחליטו על קופמן... מילא הבהמתיות, אין לו מושג בכדורסל. בכל אופן זה ברור שהתוכנית זקוקה להחייאה כי מאז ששלח עזב היא נהייתה משעממת ברמות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' ספטמבר 24, 2013 2:05 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23252
בלוג: הצג בלוג (0)
טור על קופמן בתכנית ב-103. אבל הסיפור האמיתי הוא בתגובות למטה. מישהו שם מגיב נגד קופמן והאחרון מגיב לו מהפייסבוק של אשתו.
http://www.the7eye.org.il/79039


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 59 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: uriel17 ו 35 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.