סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:29 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 16 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 6:56 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
לפי ידיעה בגלובס, אלקטרה אישרה הסכם חסות חדש עם מכבי לשלוש עונות נוספות - אבל, לפי ההערכות לפחות, בסכום מופחת בהרבה של 1.5 מיליון דולר לעונה (לעומת 2 מיליון בהסכם הנוכחי).
יכול להיות שהגולדן בויז יתחילו להרגיש בכיס את הפגיעה במותג?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:17 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:04 pm
הודעות: 4265
מיקום: מול הטלוויזיה כרגיל
בלוג: הצג בלוג (0)
יכול גם להיות שאובדן האליפות מוריד מחיר...

_________________
The year is 2020: still no peace in the middle east
we are using implants to make voice calls
in other news Tim Duncan scored 15 points and 10 rebounds on another San Antonio win.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:21 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
זה כנראה הכל יחד. אובדן האליפות לא מוסיף, אבל לדעתי הוא הזניח פה. המותג נפגע בעיקר בגלל קבוצה אפורה ולא מושכת, למרות שהמנויים נמכרים. הרייטינג באירופה כמדומני בירידה, ולכן גם הפרסום שווה לאלקטרה פחות.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מוזר, אבל כמעט ולא אכפת לי.
הקבוצה איבדה זהות לגמרי ב 3-4 השנים האחרונות. אין עניין, אין המשכיות, הכל בינוני ומנוהל גרוע ומסריח.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:24 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
בעצם, עוד משהו.
ההבדל הוא חצי מיליון דולר לעונה - כספית - האם משתלם לקבוצה לשלם עוד חצי מיליון דולר לזר כלשהו בשביל לכסות את ההפרש? התשובה הכלכלית לצערי היא לא. כי זר בעוד חצי מיליון, זה אף פעם לא פגיעה במאה אחוז, וגם אם התוחלת גבוהה (80 אחוז שעוד חצי מיליון דולר, אכן ישתלמו ברמת המשחק, נניח) זה עדיין לא משתלם לראשי הקבוצה.

חבל מאד.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:25 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ו' מרץ 06, 2009 1:39 am
הודעות: 6798
בלוג: הצג בלוג (0)
זה מה שקורה שבונים קבוצה עם היקמן ורייס בתור כוכבים.


נערך לאחרונה על ידי shachaf78 בתאריך ב' אוקטובר 28, 2013 7:31 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:26 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
ועכשיו השאלה היא לאן זה ילך. האם זו הנקודה שבה הגולדן-שאוור יבינו שהמותג נפגע ברמה שפוגעת להם בכיס? או שאולי הם ינסו לשמר את רווחיהם ויקצצו בהוצאות?

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 7:56 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
shachaf78 כתב:
זה מה שקורה שבונים קבוצה עם היקמן ורייס בתור כוכבים.


אבל כמו שאמרתי, כל עוד המשוואה: 0.5 < (לנגפורד\פארמר\מקאלב\פלאניניץ - רייס) מתקיימת, זה משתלם לראשי מכבי וכאמור, חבל.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 9:37 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 7:38 pm
הודעות: 15721
מיקום: עמוק באדמה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא הבנתי את המשוואה, אבל אם הפער הוא להביא זר בחצי מיליון דולר או להביא זר ב-900 אלף דולר, זה בהחלט משמעותי.

_________________
nothing really matters

אין לי ראש למילים ארוכות וביבלברוקס מן מילה ארוכה שכזאת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 11:46 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הקיצוץ מגלם בתוכו את ההפסד של היום?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' אוקטובר 28, 2013 11:58 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
מוזר, אבל כמעט ולא אכפת לי.
הקבוצה איבדה זהות לגמרי ב 3-4 השנים האחרונות. אין עניין, אין המשכיות, הכל בינוני ומנוהל גרוע ומסריח.

+1


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 29, 2013 12:09 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12459
בלוג: הצג בלוג (0)
1.5 מיליון? כמה מגדל נותנת היום לעונה?

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 29, 2013 12:13 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
0.75
היה מיליון לפני הקיצוץ


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 29, 2013 1:38 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
בקצב הזה... בעוד כמה שבועות מכבי תצטרף לשלם לאלקטרה על פגיעה במותג :-)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 29, 2013 1:45 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי צריכה תכנית הבראה ודחוף.

גם אם לא רוצים להביא אף שחקן חדש (אם כי הייתי מאד רוצה רכז), צריך להעיף היום את: סופו, פניני, רייס ונעימי, ואולי עוד איזה מישהו.
לא יכול להיות שתהיה קבוצה עם 14 שחקנים, ועוד תצפה להיות בעלת זהות.

עכשיו, יכול להיות שבלי סופו, פניני, רייס ונעימי, ובלי אף מחליף, הקבוצה לא תעלה שלב ביורוליג. ואתם יודעים מה - בסדר, הבראה צריכה, ומהעונה הזאת צריך להתחיל להבין שקבוצת כדורסל, היא קבוצה של 9-10 שחקנים, גג 11. לא רכבת הרים של שמות שעבר זמנם מזמן, או שלא קשורים לרמה.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אוקטובר 29, 2013 1:55 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:53 am
הודעות: 1182
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
בעצם, עוד משהו.
ההבדל הוא חצי מיליון דולר לעונה - כספית - האם משתלם לקבוצה לשלם עוד חצי מיליון דולר לזר כלשהו בשביל לכסות את ההפרש? התשובה הכלכלית לצערי היא לא. כי זר בעוד חצי מיליון, זה אף פעם לא פגיעה במאה אחוז, וגם אם התוחלת גבוהה (80 אחוז שעוד חצי מיליון דולר, אכן ישתלמו ברמת המשחק, נניח) זה עדיין לא משתלם לראשי הקבוצה.

חבל מאד.

הניתוח הזה מן הסתם צר ומתעלם מהרבה גורמים סביב הסוגיה הנקודתית, וגם מגורמים שהם כן חלק ממנה (לדוגמה, הסיכוי שהשקעה גדולה יותר בזרים הייתה מביאה לידי הגדלת הסכום ש"אלקטרה" משלמת, ולא רק מונעת את הקטנתו). אבל גם בתוך ההסתכלות הצרה הזאת, אין סיבה להחליט מראש שהסכום להשקעה־או־לא הוא בדיוק חצי מיליון דולר (ואז ברור, על פי תנאי השאלה, שאי־אפשר להרוויח). מעניין יותר לשאול אם היה נבון להשקיע בזרים עוד, נאמר, 350,000 דולר.

בכל מקרה, נראה שיש קונצנזוס שהבעיה היא לא בסכום הכסף המושקע, אלא בדרך ההשקעה שלו.

_________________
.Homo nihil nisi gleba multiplicis luti est


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 16 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot] ו 20 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.