סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:22 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 18 הודעות ] 
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: הישראלי הראשון ב-NBDL?
הודעהפורסם: א' פברואר 09, 2014 3:34 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 4:39 pm
הודעות: 468
מיקום: ירושלים
בלוג: הצג בלוג (0)
מקל עובר לאגדות טקסס.
http://nba.sport5.co.il/articles.aspx?F ... 80&lang=he

בטח בלו כבר היה שם, אבל לא זכור לי בבירור ישראלי ששיחק שם.

_________________
ואף על פי כן נוע תנוע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' פברואר 09, 2014 3:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
למרות שכביכול זה מוגדר בתקשורת החובבנית כצעד אחורה ושלילי מבחינתו , אני חושב שלשחקנים מסוגו ( קרי - גבוליים מבחינת תרומה משמעותית ב-NBA ) לא יזיקו כמה חודשים שם , לשיפור עוד אלמנטים אישיים וקבוצתיים במשחק ה"אמריקאי" , צבירת ביטחון , ו"הוכחה" לצוות המקצועי בקבוצה מה אתה יכול לתת .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' פברואר 09, 2014 4:08 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 23, 2014 5:57 pm
הודעות: 619
בלוג: הצג בלוג (0)
לא בושה, גם לארקין כבר היה שם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' פברואר 09, 2014 8:27 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אכן, לא בושה להיות לארקין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 2:45 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מצד שהי, גם לא כבוד גדול

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 2:56 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שזה בערך הסב טקסט שלי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 3:07 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
עכשיו ברצינות , האם זה יותר טוב מלהיות שחקן מוביל ביורוליג או ביורוקאפ? שיהיה כתוב לך ברזומה ששיחקת ב NBA?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 3:12 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
מה זה יותר טוב ?
אני מניח שרוב השחקנים האירופאים היו בוחרים להיות שחקן מוביל ביורוליג אם המשוואה ממול הייתה דקות מעטות ב-NBA ו/או ליגת פיתוח,
אבל מקל לא לקח את ההימור הזה בשביל ללכת לשחק בליגת הפיתוח על פני היורוליג.
הוא לקח הימור, יצליח יופי, לא יצליח יחזור בעוד שנתיים לאירופה כשחקן טוב יותר סביר להניח.

זאת לא פעם ראשונה שאני שומע את השאלה הזו בהקשר של כספי או מקל, ובמחילה - השאלה הזו הזויה לחלוטין. אף אחד לא חותם על חוזה שמבטיח לו מקסימום של 10 דקות משחק, או שכל מה שייצא לו מאמריקה זה שורה ברזומה.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 3:15 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
א. מקל הוא פאקינג רוקי. כבר כפאקינג רוקי הוא עשה דבר או שניים, גם אם הסה"כ לא משהו.
ב. אף אחד לא הבטיח לו להיות שחקן מוביל ביורוליג (להשוות קריירת NBA ללהיות "שחקן מוביל ביורוקאפ" זה באמת נובמת).

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 3:21 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
Chauncey כתב:
מה זה יותר טוב ?
אני מניח שרוב השחקנים האירופאים היו בוחרים להיות שחקן מוביל ביורוליג אם המשוואה ממול הייתה דקות מעטות ב-NBA ו/או ליגת פיתוח,
אבל מקל לא לקח את ההימור הזה בשביל ללכת לשחק בליגת הפיתוח על פני היורוליג.
הוא לקח הימור, יצליח יופי, לא יצליח יחזור בעוד שנתיים לאירופה כשחקן טוב יותר סביר להניח.

זאת לא פעם ראשונה שאני שומע את השאלה הזו בהקשר של כספי או מקל, ובמחילה - השאלה הזו הזויה לחלוטין. אף אחד לא חותם על חוזה שמבטיח לו מקסימום של 10 דקות משחק, או שכל מה שייצא לו מאמריקה זה שורה ברזומה.



מחלתי :a_g_a:

דווקא לגבי כספי , לא היו היסוסים , הוא היה מונחה מטרה מ DAY 1 , שיחק ביורוליג (אפילו פתח בגמר יורוליג) , ובעל פיסיות שמתאימה ל NBA , אפילו הבחירה בו לא הפתיעה אותי.
מקל לא שיחק כמעט באף מסגרת אירופאית רצינית , בעמדה שלו , כמעט אין לו שום סיכוי להתמודד פיזית עם עמדות 1,2 ב NBA (גם אלו שעולים מהספסל) , למעט קור רוח ואופי , אין
לו שום דבר שהוא מצטיין בו או שיכול לתת לו דקות ב NBA , ואף אחד לא הימר שהוא אי פעם יגיע ל NBA , אני בכלל עד עכשיו לא מבין מה הוא עושה שם.

שנתיים בקרייריה הם המון לשחקן בסיטואציה שבה מקל נמצא , המון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 3:57 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 2:49 pm
הודעות: 2527
בלוג: הצג בלוג (0)
המשוואה פשוטה- באירופה תעשה יותר כסף אבל בNBDL אתה קרוב לצלחת ובמרחק יריקה מחוזה קצר בNBA שאולי יוביל לארוך.

זו הדילמה של מי שמשחק שם. למקל אין את הדילמה הזו כי כבר יש לו חוזה בNBA. אז כן, עדיף לו להיות שם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 3:59 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
אם הוא לא ישחק שנתיים אז אסכים איתך שהוא עשה טעות והקריב המון זמן בסיטואציה ובזמן לא מתאימים.
בינתיים הוא צבר קילומטראז' ב-NBA (לא המון, אבל לא מעט. אוטו פורטר למשל, נבחר 3 בדראפט האחרון, היה שמח לקילומטראז' שצבר גל) והוא הולך לשחק בליגת הפיתוח.

דווקא עם הנושא הפיזי בחרת לפתוח ברשימת ה-"אין למקל" ?
מילא זה שהוא חייב לפתח את הקליעה שלו מבחוץ. מילא זה שהוא חייב לשפר את מהירות התגובה שלו וזריזות הרגליים.
דווקא עם הפיזיות הוא בסדר גמור כבר עכשיו, ובכלל, אנחנו מדברים על רכז. פיזיות זו כנראה התכונה האחרונה שדורשים מרכז.

זה שאף אחד לא הימר שהוא יגיע ל-NBA דווקא אמור לעמוד לזכותו. והוא לא הגיע על טיקט של ילד עם כישרון שאולי ייצא ממנו משהו, הוא הגיע בגיל מאוחר יחסית, אחרי שהראה מה הוא יודע כמעט בכל מסגרת בה שיחק והרשים באימונים באמריקה מספר קבוצות שונות שרצו להחתים אותו.

יש הרבה מאוד שחקנים של 20 דקות לערך, שלא ממש יכולים לעלות ולדפוק 20 נקודות מהספסל. יש גם הרבה שחקנים בליגה שכל מה שהם יודעים לעשות זה את התפקיד הספציפי והמינורי שלהם, ועל סמך זה מקבלים דקות.
בתור הרכז שעולה ל-15/20 דקות מהספסל, נותן הגנה, לא עושה שטויות, משחק תחת התבנית של המאמן, יודע לנהל את הקצב - מקל לא רחוק מבחינת יכולות הכדורסל והיכולות הפיזיות והאתלטיות שלו מלהיות ראוי לתפקיד כזה כבר היום. עדיין לא, אבל לא רחוק.
כמו שראובן ציין, מקל הוא פאקינג רוקי. המעבר לליגת הפיתוח אמור רק לתרום לו, ללמד אותו קצת יותר על כדורסל אמריקאי. לאפשר לו להתאים את עצמו למה שיחכה לו בעונה הבאה.
הכל פתוח מבחינתו. כלומר, אולסטאר הוא לא יהיה, כנראה גם לא רכז ראשון, אבל רכז של 20 דקות בממוצע למשך מספר עונות הוא בהחלט יכול להיות, וזו הצלחה אדירה לשחקן ישראלי, כל שחקן ישראלי.
תשאל היום את מיקי ברקוביץ' ועודד קטש אם לא היו מוותרים על כל מה שהשיגו באירופה החל מגיל 25 בשביל הסיכוי להיות שחקן קבוע ב-NBA. אין לי ספק מה תהיה התשובה.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 8:39 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
כמו הרבה דברים בחיים, הרבה תלוי בסיטואציה.
לראות את פריג'יוני משחק עושה לי אלרגיה. הוא לא מסגול לקנות סל ברמות האלו אלא אם זו זריקה חופשית. מקל עולה עליו בזה. בהגנה פריג'יוני אחד השומרים הטובים בליגה. מקל שומר טוב. אפילו טוב מאד. ראיתי אותו משחק בNBA והוא שומר טוב. פיזי עם עבודת רגליים טובה.
לא, הוא לא יהיה אולסטאר. יש לו סיכוי להיות רכז מחליף וזה דבר נהדר.
חאלס עם הישראליות הטיפוסית של צלש או טרש. יש באמצע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 10:06 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' מאי 24, 2009 7:36 pm
הודעות: 5697
בלוג: הצג בלוג (0)
אנשים רק שוכחים שמבחינה ישראלית שחקן סגל ב-NBA זה כבר צל"ש.

_________________
אלון:
5 או 10 זה פשוט מדי. אני בעד שרוני יעשה חישוב של ממוצע כלשהו פר עמדה ונמצא מספר מעניין להכפיל אותו בוא נגיד pi או e. אח"כ כדי להוסיף אלמנט אקראי נבקש ממוק לחשוב על מספר נגיד 36D או 350CC ונראה כבר מה יצא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' פברואר 10, 2014 10:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ה' נובמבר 06, 2008 11:36 pm
הודעות: 11409
מיקום: TX
בלוג: הצג בלוג (0)
קודם כל אנשים שוכחים שאם לפני חצי שנה היית אומר להם שמקל ישחק בNBA היו חושבים שאתה שיכור.אז כן. זה צל"ש.
דבר שני, אנשים בישראל נוטים לחשוב שאם אתה לא שחקן של 15 נקודות אתה אפס מאופס ומקומך ביורוליג. כאילו מה אין באמצע? נראה לכם שיש אנשים בפורום בארגנטינה שמתלוננים שפרג'יוני אפס מאופס כי הוא בספסל בNBA ולא בחמישיה ביורוליג? לא נראה לי.
מקל רוקי. משחק מאחורי שחקני NBA לגיטימים. הרבה תלוי בפציעות וכמובן ביכולת שלו שעד כה היתה סבירה.
אנשים גם שוכחים ששחקנים יכולים להשתפר. יש מספיק דוגאות לשחקנים שפיתחו את המשחק שלהם והוסיפו טווח ליד שלהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 11, 2014 8:47 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
הדיון - שחקן שולי ב-NBA או כוכב יורוליג מתאים למקרים כמו שאראס למשל ( או אחרים שבכלל בחרו לא לנסות ) .
מקל היה בקלות יכול למצוא את עצמו העונה עדיין בקבוצה ישראלית ( אולי מכבי ת"א במקום נעימי למשל , בסיטואציות מסוימות גם בירושלים או חיפה ) , וגם אם היה יוצא לאירופה לא בהכרח שזה היה לקבוצת יורוליג , ואף סביר יותר שזה היה לאיזו קבוצת יורוקאפ יחסית בכירה .
זו צריכה להיות ההשוואה הפוטנציאלית הנכונה , ואני חושב שהצד העדיף פה - ללכת ל-NBA גם אם הסיכוי להשתלבות לא גבוה במיוחד ( ואני לא אומר שזהו בהכרח המצב ) די ברור מאליו כאן .

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 25, 2014 1:58 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 9:15 pm
הודעות: 7257
בלוג: הצג בלוג (0)
מקפיץ באופטופיקיות מסוימת
אתמול ב"מערכת" של מיקי יחימוביץ היה סרט על גל מקל והשתלבותו היחסית בדאלאס.
אז מעבר לזה שהסרט מעניין ועשוי טוב, מקל התגלה שם כטיפוס חזק שיודע להגדיר לעצמו מה הוא רוצה ומה הוא צריך לעשות כדי להגיע לשם (וגם מאוד נחמד אגב).
אני לא יודע כמה רחוק הוא יגיע אבל תענוג לפרגן לו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' פברואר 25, 2014 10:21 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
שיין לארקין נהיה אויב האומה החדש ...

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 18 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], כינוי2 ו 19 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.