סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:23 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 17 הודעות ] 
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 4:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
מזג האויר בב"ש השפיע על הג'ינג'י או שהוא מצא את הטהור....

עפ"י ONE:

הרוקי אנתוני מארשל קרוב לחתימה בהפועל ת"א
פרסום ראשון: הרכז בן ה-22 (1.90) צפוי לנחות בישראל ולהצטרף לקבוצה של אדלשטיין. וינסנט קאונסיל שמפגין יכולת מאכזבת עלול לאבד את מקומו
הרוקי אנתוני מארשל קרוב לחתימה בהפועל ת"א
מאת דובי פיק 26/02/2014 14:19

רגע אחרי שהאדומים הציגו לראווה אמש (שלישי) במשחק האולסטאר את צמד הגארדים רביב לימונד וקרלון בראון, ל-ONE נודע כי קבוצתו של המאמן ארז אדלשטיין קרובה לצרף את הרכז הרוקי אנטוני מארשל.

מארשל בן ה-22 המתנשא לגובה 1.90 מטרים, פתח את העונה בליגה האוקראינית במדי זאפורוזיי וסיפק ממוצעים מרשימים של 16.4 נקודות (77% ל-1, 46% ל-2 ו-27% ל-3), 4.5 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים לצד 3.3 איבודים בממוצע למשחק.

מארשל, שצפוי לנחות בקרוב בישראל הינו גארד זריז וחזק שמרבה לחדור לסל ולהגיע לקו העונשין, ועוזר בריבאונד, קלע בדו-ספרתי במהלך כל העונה למעט פעם אחת.


מארשל הינו בוגר מכללת UNLV היוקרתית שהוציא בקיץ החולף את הבחירה הראשונה בדראפט ה-NBA אנטוני בנט, עימו שיתף פעולה בקולג׳.

בעונתו האחרונה העמיד 10.3 נקודות, 4.2 כדורים חוזרים ו-5.8 אסיסטים ב-36 משחקים. הגארד השתתף גם בליגת הקיץ במדי האלופה מיאמי ורשם 3.6 נקודות ואסיסט בשבעה משחקים.

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 4:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
גארד זריז עם חדירה לסל אבל די נגרי. צריך לקחת בחשבון שהקבוצה שהוא שיחק באוקראינה היא לא מאריות הליגה וגם שיש שם רק שני זרים (להבדיל מהקבוצות היותר גדולות כמו חימיק, מריופול, דונייצק ובודיבלניק למשל) , ככה שזה מן הסתם מנפח לו את הסטטיסטיקה.

דרך אגב, הסטטיסטיקה שלו ב-UNLV קצת דומה לזו של קאונסיל בפרובידנס...

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 5:11 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מפתיע בכלל. מועד העברת מתקרב לסיומו בעוד שבועיים בערך... בדיוק כמו בשנה הבאה, שום דבר מלבד סיום מועד העברות לא יכול לגרום לאדלשטיין לקבל החלטה. זה דיי צפוי לדעתי.

מה שכן, הפועל חייבת לעלות לבית העליון אחרת זה עוד יעלה לה ביוקר. לאדלשטיין לוקח הרבה מאד זמן לשלב שחקנים, שנה שעברה 2 זרים שהגיעו אצלו לא ממש השתלבו. אם יעלו לבית העליון יהיה לו זמן לעשות את זה בשקט ובלי לחץ. אם יפלו לתחתון לא בטוח שהזר החדש יתרום יותר מקאונסיל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 6:08 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אומרים שזה בנוסף קאונסיל, על פניו לא נשמע כמו אחד ששווה בשבילו לוותר על 60 אלף דולר נטו חוץ מהשכר שלו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 6:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' אוקטובר 20, 2013 4:24 pm
הודעות: 918
בלוג: הצג בלוג (0)
לאומית כתב:
גארד זריז עם חדירה לסל אבל די נגרי. צריך לקחת בחשבון שהקבוצה שהוא שיחק באוקראינה היא לא מאריות הליגה וגם שיש שם רק שני זרים (להבדיל מהקבוצות היותר גדולות כמו חימיק, מריופול, דונייצק ובודיבלניק למשל) , ככה שזה מן הסתם מנפח לו את הסטטיסטיקה.

דרך אגב, הסטטיסטיקה שלו ב-UNLV קצת דומה לזו של קאונסיל בפרובידנס...


פרו שהם "לא מאריות הליגה" סיימו מקום שני שנה שעברה ולפני שלושת המשחקים האחרונים (שבשניים מהם מארשל לא שיחק) היו מקום רביעי בליגה השנה.

בקולג' קאונסיל קלע 10.4 נק' למשחק במכללה חלשה עם 37% ל-2 ו-27% ל-3.
מארשל קלע 10.5 נק' למשחק במכללה חזקה (כשלידו הקלע המוביל הוא אנתוני בנט מקום 1 בדראפט) עם 55% ל-2 ו-36% ל-3.
עכשיו בוא תסביר לי מה דומה בזה (רמז: כמות הנקודות וזהו).

אתה יודע, אתה לא חייב להגיד שטויות סתם בשביל לעשות כאילו אתה מבין. אפשר קודם לבדוק או משהו כזה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 6:55 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
תרשה לי לעדכן אותך. אני מכיר מצוין את הליגה באוקראינה.
הקבוצה שלו השנה היא לא מאריות בליגה. מדורגת במקום ה-6, קרוב למטה. 8 הפסדים עד כה. וגם ההצלחות שלה בשנים האחרונות היתה כקבוצה אובראצ'יברית, בעקרון זו קבוצה קטנה באוקראינה, לא יותר. ובליגה האוקראינית, למעט הקבוצות הגדולות שבדרך כלל גם עסוקות במקביל ב-VTB, יורוקאפ וכאלה הרמה היא די נמוכה. יש 3-4 קבוצות טובות עם תקציבים גבוהים יחסית (השנה יותר לכיוון של 3) וכל השאר על הסקאלה שבין תחתית אצלנו לבין ליגה לאומית. הייתי משווה את הקבוצה שלו השנה מבחינת רמה לנתניה או אשדוד.

ולגבי סטטיסטיקת המכללות, לא נכנסתי לעומק, אמרתי שהסטטיסטיקה דומה. וזה ששיחק לידו אנטוני בנט דווא אמור להקל עליו את החיים מבחינת לייצר נקודות אבל שיהיה. העיקר שאתה מבסוט. דרך אגב, UNLV ממש לא היו להיט בעונה האחרונה.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 7:19 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' אוקטובר 20, 2013 4:24 pm
הודעות: 918
בלוג: הצג בלוג (0)
שוב, יש את העניין הקטן הזה שנקרא עובדות. מה זה "קרוב למטה"? הם הפרש משחק אחד ממקום רביעי וגם היו שם ממש לא מזמן. למטה הם דוקא ממש לא קרובים.
כאמור שנה שעברה סיימו מקום שני. לפני שנתיים הגיעו לחצי גמר. לפני שלוש שנים הגיעו לחצי גמר. לפני ארבע שנים הגיעו לחצי גמר.
זאת נתניה או אשדוד? קבוצה שארבע שנים רצוף בחצי גמר וגם השנה חזק בצמרת? זו קבוצת צמרת נקודה סוף פסוק. "מכיר מצוין" אלק...

לגבי UNLV הם בהחלט היו קבוצה חזקה ומוכשרת מאוד בעונה שעברה (ב-power rankings הם היו מקום 34 שזה בהחלט גבוה, הרבה לפני מיזורי של באוורס ואוריאקי למשל ואיזה 30 מקומות לפני פרובידנס של קאונסיל). ומה שכתבת לגבי בנט זה ממש לא נכון. כשאתה רכז בקבוצה מוכשרת עם סקוררים דומיננטים מסביב אתה באופן טבעי מוריד קצת את המספרים שלך מבחינת סקורינג. מארשל שיחק שלוש שנים כסקנד גארד ובשנת הסניור עבר לרכז ובאופן טבעי לקח פחות זריקות, בטח כשיש לידו סקוררים מאוד מוכשרים. לא יודע כמה הוא יהיה טוב אבל זו בטח לא סיבה לכתוב דברים לא נכונים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 7:44 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ה' דצמבר 30, 2010 6:58 pm
הודעות: 8511
בלוג: הצג בלוג (0)
המצחיק יהיה (ואני לא אומר שזה יקרה) אם עכשיו אחרי שאדלשטיין החתים זר הוא יחליט שקאונסיל טוב יותר ויחליט להלביש דווקא אותו...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 7:50 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
Fez כתב:
שוב, יש את העניין הקטן הזה שנקרא עובדות. מה זה "קרוב למטה"? הם הפרש משחק אחד ממקום רביעי וגם היו שם ממש לא מזמן. למטה הם דוקא ממש לא קרובים.
כאמור שנה שעברה סיימו מקום שני. לפני שנתיים הגיעו לחצי גמר. לפני שלוש שנים הגיעו לחצי גמר. לפני ארבע שנים הגיעו לחצי גמר.
זאת נתניה או אשדוד? קבוצה שארבע שנים רצוף בחצי גמר וגם השנה חזק בצמרת? זו קבוצת צמרת נקודה סוף פסוק. "מכיר מצוין" אלק...

לגבי UNLV הם בהחלט היו קבוצה חזקה ומוכשרת מאוד בעונה שעברה (ב-power rankings הם היו מקום 34 שזה בהחלט גבוה, הרבה לפני מיזורי של באוורס ואוריאקי למשל ואיזה 30 מקומות לפני פרובידנס של קאונסיל). ומה שכתבת לגבי בנט זה ממש לא נכון. כשאתה רכז בקבוצה מוכשרת עם סקוררים דומיננטים מסביב אתה באופן טבעי מוריד קצת את המספרים שלך מבחינת סקורינג. מארשל שיחק שלוש שנים כסקנד גארד ובשנת הסניור עבר לרכז ובאופן טבעי לקח פחות זריקות, בטח כשיש לידו סקוררים מאוד מוכשרים. לא יודע כמה הוא יהיה טוב אבל זו בטח לא סיבה לכתוב דברים לא נכונים.


יאללה תמשיך לבלבל את המוח על היסטוריה. 3 שנים, 4 שנים. לפני 1000 שנה דמיאניוק שיחק שם והם היו הכי טובים. אם היה לך מושג, ואם היית מסוגל להבין את מה שכתבתי, היית מבין שזו קבוצה קטנה באוקראינה. גם אשדוד לקחו מקום שני, אז מה ? השנה הם מרוחקים כולה שני משחקים מהמקום ה-10 ובכל מקרה הליגה באוקראינית זו ליגה חלשה למעט 3-4 הגדולות. שגם הם זורקות זין בליגה ומגיעות רק לפלייאוף.

והפאוור ראקינגס מרגש אותי, גם זה שהם עפו בסיבוב הראשון ב-64.
לא שזה משנה, נראה מה הוא שווה אבל להלל את הקבוצה שלו באוקראינה מעיד על חוסר הבנה בליגה הזו.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 7:55 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' אוקטובר 20, 2013 4:24 pm
הודעות: 918
בלוג: הצג בלוג (0)
חוסר הבנה שלי? איך קבוצה שכל העונה נמצאת במקומות 4-6 (לא ירדה מהם) וכבר 4 שנים רצוף מגיעה לחצי גמר אתה משווה לנתניה או אשדוד שהן פה שתי הקבוצות החלשות בליגה?
זה לא מצחיק אותך שאתה כותב דברים לא נכונים עובדתית ואז אומר "אם היית מסוגל להבין את מה שכתבתי"? הבעיה כאן היא לא הבנה של הדברים שלך אלא שהם לא נכונים.
פרו היא מבחינת תקציב לא מהגדולות וזה ברור (אחרת זר שם היה מקבל 300,000 דולר בעונה ולא מגיע להפועל) אבל הם עובדתית קבוצת צמרת באוקראינה בחמש שנים האחרונות וגם העונה, שום נתניה/אשדוד. כך או כך זה לא ממש מעניין, אנתוני גודס בא להפועל מבי.סי קייב שהיתה שקועה עמוק במקום האחרון. אבל פרו היא ממש לא כזאת.

אחלה ששום דבר לא "מרגש אותך" רק שבינתיים אני נותן נתונים עובדתיים ואתה יורה על אוטומט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' פברואר 26, 2014 9:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
רק נציין שפרובידנס שיחקה בביג איסט, אחד משלושת הקונפרנסים החזקים ביותר בעונה שעברה. חלשים הם לא היו כי הם סיימו במאזן 50% בביג איסט, לא קל לעשות זאת.UNLV שיחקה במאונטיין ווסט, קונפרנס מאד בינוני, לא אחד מששת הקונפרנסים הגדולים. אבל אין ספק שכקבוצה UNLV היו טובים יותר מפרובידנס. לא יודע מה זה אומר על קאונסיל או מרשל שלא ראיתי את שניהם.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 4:17 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:37 pm
הודעות: 6359
בלוג: הצג בלוג (0)
Fez כתב:
חוסר הבנה שלי? איך קבוצה שכל העונה נמצאת במקומות 4-6 (לא ירדה מהם) וכבר 4 שנים רצוף מגיעה לחצי גמר אתה משווה לנתניה או אשדוד שהן פה שתי הקבוצות החלשות בליגה?
זה לא מצחיק אותך שאתה כותב דברים לא נכונים עובדתית ואז אומר "אם היית מסוגל להבין את מה שכתבתי"? הבעיה כאן היא לא הבנה של הדברים שלך אלא שהם לא נכונים.
פרו היא מבחינת תקציב לא מהגדולות וזה ברור (אחרת זר שם היה מקבל 300,000 דולר בעונה ולא מגיע להפועל) אבל הם עובדתית קבוצת צמרת באוקראינה בחמש שנים האחרונות וגם העונה, שום נתניה/אשדוד. כך או כך זה לא ממש מעניין, אנתוני גודס בא להפועל מבי.סי קייב שהיתה שקועה עמוק במקום האחרון. אבל פרו היא ממש לא כזאת.

אחלה ששום דבר לא "מרגש אותך" רק שבינתיים אני נותן נתונים עובדתיים ואתה יורה על אוטומט.
\

אז אני אגיד עוד פעם. השנה הם לא קבוצת צמרת. הם במקום ה-6. יש להם אמנם 3 זרים ולא 2, שניים רוקיס עם מספרים לא ממש מרשימים מהקולג', אחד חד ספרתי והשני מרשל ועוד זר אחד שהתנדנד בין קבוצה חלשה ביוון לליגה השניה בטורקיה.
כל השאר אוקראינים שלא נמנים על נבחרת אוקראינית כלשהי.
עכשיו שים ליין אפ כזה של זרים עם קבוצה של ישראלים בינוניים ותקבל קבוצה שכאן מועמדת לירידה. לאשדוד, למשל, יש עכשיו זרים הרבה יותר טובים, בוודאי מבחינת רזומה, מאלה של פרו. גם לנתניה. זו בדיוק הרמה.
ועם כבר לדייק בעבודות, הם קבוצה צמרת-מרכז טבלה ב-4 שנים האחרונות, בשתיים מהם סיימו את הליגה הסדירה במקומות 5 ו-6 ובכל מקרה בכל השנים האלה הטופ היה חצי גמר הפלייאוף ולא יותר.

_________________
אין דבר כזה גבר תפוס, יש אשה שלא יודעת לעשות מסאז'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 6:53 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14740
בלוג: הצג בלוג (0)
עושה רושם שחקן רב גוני לפחות ע ל פי הסטטיסטיקה באוקראינה 14 נ'ק,5 ריב' ,4 אס' 35 אחוז מה-3. כשכל הפצועים של הפועל יחזרו יחד עם הרכז החדש הם יחזרו (כנראה) להיות קבוצה ברמה גבוהה.

גם חיפה מחפשת בנרות רכז זר שכרגע היא במומ' עם טריי ג'ונסון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 8:46 pm 
מנותק
Junior
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ד' ספטמבר 25, 2013 6:23 pm
הודעות: 5461
בלוג: הצג בלוג (0)
הגיע לארץ ? ישחק בראשון ?

_________________
אלופת המדינה 2012-2013


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' פברואר 27, 2014 9:51 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' אפריל 17, 2012 10:51 pm
הודעות: 1109
בלוג: הצג בלוג (0)
הגיע אתמול בלילה, התאמן, ארז יחליט בשבת אם לרשום אותו או את קאנסיל.

_________________
יום אחד קמתי בבוקר - וגיליתי שיש לי קבוצת כדורסל לאהוד
מזל שהקשבתי לך אבא - קיבלתי את המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש
1957-2008, עד המוות הפועל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 28, 2014 12:24 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' אוקטובר 20, 2013 4:24 pm
הודעות: 918
בלוג: הצג בלוג (0)
לאומית כתב:
Fez כתב:
חוסר הבנה שלי? איך קבוצה שכל העונה נמצאת במקומות 4-6 (לא ירדה מהם) וכבר 4 שנים רצוף מגיעה לחצי גמר אתה משווה לנתניה או אשדוד שהן פה שתי הקבוצות החלשות בליגה?
זה לא מצחיק אותך שאתה כותב דברים לא נכונים עובדתית ואז אומר "אם היית מסוגל להבין את מה שכתבתי"? הבעיה כאן היא לא הבנה של הדברים שלך אלא שהם לא נכונים.
פרו היא מבחינת תקציב לא מהגדולות וזה ברור (אחרת זר שם היה מקבל 300,000 דולר בעונה ולא מגיע להפועל) אבל הם עובדתית קבוצת צמרת באוקראינה בחמש שנים האחרונות וגם העונה, שום נתניה/אשדוד. כך או כך זה לא ממש מעניין, אנתוני גודס בא להפועל מבי.סי קייב שהיתה שקועה עמוק במקום האחרון. אבל פרו היא ממש לא כזאת.

אחלה ששום דבר לא "מרגש אותך" רק שבינתיים אני נותן נתונים עובדתיים ואתה יורה על אוטומט.
\

אז אני אגיד עוד פעם. השנה הם לא קבוצת צמרת. הם במקום ה-6. יש להם אמנם 3 זרים ולא 2, שניים רוקיס עם מספרים לא ממש מרשימים מהקולג', אחד חד ספרתי והשני מרשל ועוד זר אחד שהתנדנד בין קבוצה חלשה ביוון לליגה השניה בטורקיה.
כל השאר אוקראינים שלא נמנים על נבחרת אוקראינית כלשהי.
עכשיו שים ליין אפ כזה של זרים עם קבוצה של ישראלים בינוניים ותקבל קבוצה שכאן מועמדת לירידה. לאשדוד, למשל, יש עכשיו זרים הרבה יותר טובים, בוודאי מבחינת רזומה, מאלה של פרו. גם לנתניה. זו בדיוק הרמה.
ועם כבר לדייק בעבודות, הם קבוצה צמרת-מרכז טבלה ב-4 שנים האחרונות, בשתיים מהם סיימו את הליגה הסדירה במקומות 5 ו-6 ובכל מקרה בכל השנים האלה הטופ היה חצי גמר הפלייאוף ולא יותר.


הויכוח הזה די שחוק אבל תיקון אחרון. השנה היו להם 4 זרים כל העונה והם היו במקומות 3-4 עד החודש האחרון. לפני חודש ומשהו התחיל שם בלאגן כלכלי והם הפסיקו לשלם, הזרים לא עלו לשחק (במשחק אחד שלושה זרים לא עלו לשחק והם חטפו 40 הפרש) ואז גם אזובמש גנבו להם את מרשון פאוול ואחר כך כמובן הפועל את אנתוני מארשל. בזמן הזה הם הפסידו שלושה משחקים רצוף. זו הסיבה שהם מקום 6 עם שני זרים וזו הסיבה שהפועל יכלה להביא את מארשל. לפני כן הם היו קבוצת טופ של הטופ בצמרת (3-4) עם ארבעה זרים צעירים טובים מאוד שכל אוקראינה היתה חמה עליהם. כך שלפחות מבחינת מה שזה אומר על מארשל, הוא היה הקלעי המוביל בקבוצת צמרת לכל דבר שהיתה עם מאזן 11-5 עד הבלאגן ודי קרעה את הליגה שם (להגדרתך: ״נגר״).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ו' פברואר 28, 2014 2:16 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:38 am
הודעות: 4516
מיקום: שגרירות יפן
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל לא גנבה כלום. הוא ביקש לעזוב בגלל הבלאגן הפוליטי במדינה. במקסימום הפועל נהנתה מהמצב הפוליטי החדש באוקרינה

_________________
ג'ינג'י: מאת מרים ילן שטקליס:
"... רבים הצבעים עמך אדוני, תכלת פרשת על פני השמים, ולאמא שלי חומות העיניים, ירוק לעלה ולורד ורד, או לבן או אדום ועוד יש ועוד! רבים הצבעים עמך אדוני יפים ומרובים! ולמה בראת לך ילדים צהובים, אדוני, צהובים?..."


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 17 הודעות ] 

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], כינוי2 ו 19 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.