סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 7:28 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 79 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 1:18 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
המשחק חשוב בעיקר לצסקא אם היא רוצה את המקום הראשון (תצטרך להביס את מכבי בלפחות 24 הפרש מעל ההפרש שריאל תנצח בבית את קובאן).
המשחק לא משנה למכבי מבחינת המיקום אלא רק מבחינת כבוד ויוקרה.
האם יש סיכוי שסוף סוף מכבי תצליח לנצח בבית יריבה מהעילית של אירופה?

מישהו מעוניין בכרטיס למשחק? אני טס לחו"ל הלילה אז לא אוכל להגיע.
אחלה מקום צפייה - יציע 4, שורה 8 באמצע. מחיר מבצע. מי שמעוניין שיפנה בפרטי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 1:32 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23251
בלוג: הצג בלוג (0)
sir charles כתב:

מישהו מעוניין בכרטיס למשחק? אני טס לחו"ל הלילה אז לא אוכל להגיע.
אחלה מקום צפייה - יציע 4, שורה 8 באמצע. מחיר מבצע. מי שמעוניין שיפנה בפרטי.


ההוא עם החולצה הלבנה מאתמול בערב....


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 4:40 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
המשחק של ריאל נגד קובנה בחוץ ולא קובאן בבית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 8:11 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' נובמבר 19, 2011 10:29 pm
הודעות: 1176
בלוג: הצג בלוג (0)
לפי דבריו של מסינה נראה שהם לוקחים את המשחק הזה הרבה יותר ברוגע ממה שנדמה היה. הראש בהצלבה, תיאודוסיץ' בחוץ. ובת'כלס, כמה זה כבר משנה כאשר מנגד זהות היריבה ברבע אינה ברורה ואינה בשליטתם?

http://www.euroleague.net/main/results/ ... 2#!preview

בעניין אחר, למרות שהדבר טריוויאלי ומתבקש מכל היבט ספורטיבי, משחקי המחזור הקרוב אינם בשעה אחידה ואפילו לא באותם ימים (לפחות לא אלו שקובעים זה לזה כמו גלא' וקובאן, צסק"א וריאל, אולי' ופאו).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 8:13 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' יוני 14, 2007 9:18 pm
הודעות: 2321
מיקום: East End, London
בלוג: הצג בלוג (0)
אם כבר.אז הוזכר כאן מכירות.אז גם אני בחו"ל ולא אוכל להגיע.מקום מצויין(אולם 9 שורה 5)

_________________
"הם לוזרים במגרש ולוזרים בבית הדין" ש.מזרחי על מגדל ירושלים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 8:35 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
היום לפני 10 שנים, הנס

היורוליג נותן כבוד לאותו ערב אגדי בכדורסל האירופאי

https://www.youtube.com/watch?v=-Yrue-VWQBE


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 9:36 pm 
מנותק
Hall of Famer
סמל אישי של המשתמש

הצטרף: ה' יוני 19, 2008 12:53 am
הודעות: 12396
בלוג: הצג בלוג (0)
jack the ripper כתב:
אם כבר.אז הוזכר כאן מכירות.אז גם אני בחו"ל ולא אוכל להגיע.מקום מצויין(אולם 9 שורה 5)

עזוב מכירות, בוא נעשה החלפות מנויים :-):


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 9:54 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' נובמבר 19, 2011 10:29 pm
הודעות: 1176
בלוג: הצג בלוג (0)
בעיתוי מעניין מגיע לתל אביב ננאד קרסטיץ', יהיה מעניין לשמוע מה הוא חושב על אירועי הדרבי...

https://www.youtube.com/watch?v=B6VlH1BQGJw


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' אפריל 08, 2014 11:50 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 01, 2011 9:52 pm
הודעות: 1878
בלוג: הצג בלוג (0)
תאודוסיץ' לא ישחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אפריל 09, 2014 11:15 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
-adi- כתב:
בעיתוי מעניין מגיע לתל אביב ננאד קרסטיץ', יהיה מעניין לשמוע מה הוא חושב על אירועי הדרבי...

https://www.youtube.com/watch?v=B6VlH1BQGJw



קרסטיץ' לא מסוגל לחשוב מאז שסופו דפק לו כסא בראש.

קשה לי להניח שמכבי מסוגלת לקחת משחק כזה , אני את דווין סמית היייתי מושיב.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אפריל 09, 2014 2:18 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14740
בלוג: הצג בלוג (0)
משחק לפו\רוטוקול בלבד , יהיה צמוד ודן שמיר חוזר לביקור מולדת קצר ובקיץ הוא כנראה יעזוב את צסקא ויחזור לישראל(בגלל המשפחה) אל תתפלאו אם הוא וגודס יהיו בצוותהאימון של מכבי בעונה הבאה :ps_ih: .


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אפריל 09, 2014 2:33 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מאמין ששמיר יהיהה מוכן להיות ה sidekick של גודס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אפריל 09, 2014 2:36 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14740
בלוג: הצג בלוג (0)
Equilibrium כתב:
לא מאמין ששמיר יהיהה מוכן להיות ה sidekick של גודס.


או ההיפך........ :mrgreen:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' אפריל 09, 2014 2:38 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
יה רייט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 9:17 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 1:59 pm
הודעות: 23251
בלוג: הצג בלוג (0)
ממשחקי העבר בין הקבוצות ביד אליהו (7-2 מכבי):



























חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 10:01 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
לפי הסיקור בידיעות סופו אמור לשחק היום. זה מטופש לחלוטין מצד מכבי כי (א) זה יגחיך לחלוטין כל טענה עתידית של "הענשנו אותו בתוך המועדון ו(ב) מחיאות הכפיים שהוא הולך לקבל מהקהל בצהוב לא בדיוק יועילו לקייס הצהוב.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 10:03 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
היום בנוקיה חוץ מהמשחק הלא מעניין ולא רלוונטי , תהיה הדגמה נהדרת לכך שמכבי היא האגודה האלימה ומעודדת האלימות ביותר בארץ. יהיו שם תשואות סוחפות לעבריין האלים , עשרות אם לא מאות חולצות של "זה סופו של כל אדום" , ואני מנחש שההנהלה של מכבי לא תעשה כלום כדי לעצור את עידוד האלימות הזה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 11:24 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
אתם צודקים , מכבי צריכה להשעות את סופו לחלוטין עד תום העונה , לקנוס אותו בגובה המשכורת השנתית , לבטל לו את החוזה מול מקדונלד , ולהשמיד לו את הדרכון.
אוהדי מכבי מצידם צריכים ללבוש חולצות לבנות , למען יראו כי הם מזדהים עם יואב אמיר , ולשרוק בוז לסופו כל פעם שהוא נוגע בכדור. ככה מתנהגת קבוצה!!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 11:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
נראה לי שבין התסריט שלך לתסריט (הריאלי ,שהולך לקרות במציאות) שלי , יש עוד מספיק רווח. אם במכבי באמת חושבים למגר אלימות בספורט , שיתחילו קודם כל באיסור הכנסה למגרש שלהם מאות חולצות של "זה סופו של כל אדום". צעד מינימלי. אם לא , שלא יקשקשו בשכל על אלימות אוהדים של קבוצות אחרות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 11:51 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
לעניין החולצות אני מסכים, חולצות מבחילות עם מסר נורא ואיום. לעניין ההשעייה מהיורוליג? בחיאת.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 11:54 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
ראי שעל הקיר כתב:
לעניין החולצות אני מסכים, חולצות מבחילות עם מסר נורא ואיום. לעניין ההשעייה מהיורוליג? בחיאת.


תקבל מיידית 300 שקל תלושים לחג ממני אם תראה לי איפה כתבתי שצריך להשעות אותו מהיורוליג.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 12:01 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יוני 10, 2009 8:53 am
הודעות: 1505
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר , 300 ש"ח תלושים לחג? איפה אתה עובד בג'ואריש?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 12:05 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18615
בלוג: הצג בלוג (0)
8)

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 3:38 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 4:18 pm
הודעות: 51120
בלוג: הצג בלוג (6)
לא אתה. בת'רד השני היה מישהו שכתב את זה, וכאן מישהו חשב שלתת לו לשחק ביורוליג זה טפשי.

_________________
אנחנו מגש היהודים שעליו לך ניתנה מדינת הכסף.
...הכרזה זו, במושב מועצת המדינה הזמנית (מגילת העצמאות)

ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את קרתגו ולבטל את חץ הפוזשן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' אפריל 10, 2014 8:43 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:24 pm
הודעות: 1350
בלוג: הצג בלוג (0)
יש בזה משהו. סופו הולך לקבל קבלת פנים של גיבורים בנוקיה. זה בהחלט לא משרת כרגע את האינטרס של מכבי, שמנסה לשדר תדמית לא אלימה.

וזה משחק חסר משמעות לחלוטין. יכלו להסתדר עם ז'יז'יץ, גם מקצועית, גם הסברתית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 79 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], uriel17 ו 18 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.