סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 4:46 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 04, 2025 7:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
בואו נמשיך פה….

uriel17 כתב:
הנה מה שיש לשופר של בעלי הפועל ירושלים להגיד על ההכנות לעונה הבאה
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/18107536

יונתן אלון, כנראה נשאר, גם מורגן
רק שיצמידו לו סטייליסטית למען השם, איך הוא מתלבש
כמו חתן בר מצווה קיבוצניק

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 05, 2025 3:14 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
מאוד מקווה שיביאו גארד יוצר יותר מוכח ממולינאר.
הוא שחקן טוב, אבל אם באמת מתכוונים לעשות קפיצת מדרגה צריך לכוון לשמות כמו טייסון קארטר, פוסטר או הומסלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 05, 2025 10:16 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
אחרי ההצגה של פוסטר במשחק 3 בסדרה, ירד לי ממנו מאד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 05, 2025 11:13 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 9:05 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
יוניק כתב:
אחרי ההצגה של פוסטר במשחק 3 בסדרה, ירד לי ממנו מאד.


עדיין אחלה שחקן אבל ירושלים מחפשת שחקן שיכול לשחק גם בעמדת הרכז פוסטר הוא הרבה יותר 2 מ1.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 9:51 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT כתב:
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


מה שכתבת לא נשמע מופרך, ועם זאת לא ראיתי שום כתבה בוואן שטוענת את הדברים האלה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 9:53 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' ספטמבר 05, 2021 2:39 pm
הודעות: 218
בלוג: הצג בלוג (0)
אם מחפשים עוד גארד אז התאמה טובה תהיה שחקן גבוה כאשר לוקחים בחשבון את הארפר והובר שלא "מצטיינים" בתחום

בסגנון יש את אומארי מור מדרושפאקה (סוג של בראיין אנגולה) צעיר יותר לפני פריצה עם ממוצעים מעל 5 אסיסטים למרות שהוא רשום 1.98

לא אתפלא הוא ימצא את עצמו ברמות הגבוהות באירופה או בכסף הגדול של אסיה. כרגע כמו גם לפני שנה הוא משתשע בקיץ בליגה הקנדית החביבה

כמובן שתמיד השאלה תהיה איך מביאים מישהו שמשמר את מעמדו של הארפר שנראה לפחות מנטלית כמי שלא ממש יודע לנגן כינור שני


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 9:57 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
bangalaDesh כתב:
RREEDDTT כתב:
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


מה שכתבת לא נשמע מופרך, ועם זאת לא ראיתי שום כתבה בוואן שטוענת את הדברים האלה


כתבה מלפני 2-3 ימים אני יחפש את הלינק.בכל מקרה הבסיס שבטוח נשאר אוסטין הארפר מורגן הובר לוי וזוסמן וקרינגטון
לדעתי יביאו קומבו גארד זר שאולי יעלה מהספסל עוד שחקן בעיקר לעמדה 4 עם קליעה יציבה מבחוץ ואולי עוד שחקן לעמדות 3-4
לא לשכוח שהיורוקאפ נחלש בקיץ שחובהטוד באדלונה וגראן קנריה עוברות לביסיאל ולנסיה והפועל ת''א ביורוליג ככה שעם חיזוקים במקומות הנכ נים הפועל יכולה ללכת עד הסוף :ya_hoo_oo:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 10:15 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
RREEDDTT כתב:
bangalaDesh כתב:
RREEDDTT כתב:
סמית וגונסון כנראה יעזבו על פי וואן הפועל תביא 3-4 שחקני חיזוק זרים ותלך על קונספציה של 8 זרים שהמטרה המרכזית היא זכייה ביורוקאפ
קורניליוס וקולשוב שנמחקו מהרוטציה כנראה יעזבו ויביאו לפחות ישראלי בכיר אחד


מה שכתבת לא נשמע מופרך, ועם זאת לא ראיתי שום כתבה בוואן שטוענת את הדברים האלה


כתבה מלפני 2-3 ימים אני יחפש את הלינק.בכל מקרה הבסיס שבטוח נשאר אוסטין הארפר מורגן הובר לוי וזוסמן וקרינגטון
לדעתי יביאו קומבו גארד זר שאולי יעלה מהספסל עוד שחקן בעיקר לעמדה 4 עם קליעה יציבה מבחוץ ואולי עוד שחקן לעמדות 3-4
לא לשכוח שהיורוקאפ נחלש בקיץ שחובהטוד באדלונה וגראן קנריה עוברות לביסיאל ולנסיה והפועל ת''א ביורוליג ככה שעם חיזוקים במקומות הנכ נים הפועל יכולה ללכת עד הסוף :ya_hoo_oo:


לא יכולה. אמורה.
זאת אולי תהיה השנה הראשונה שבה הציפייה מהפועל ירושלים צריכה להיות לקחת את המפעל (נגיד כמו שהציפייה הייתה מולנסיה השנה) ולא רק "להילחם על התואר".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 10:33 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
sportivi כתב:
אם מחפשים עוד גארד אז התאמה טובה תהיה שחקן גבוה כאשר לוקחים בחשבון את הארפר והובר שלא "מצטיינים" בתחום

בסגנון יש את אומארי מור מדרושפאקה (סוג של בראיין אנגולה) צעיר יותר לפני פריצה עם ממוצעים מעל 5 אסיסטים למרות שהוא רשום 1.98

לא אתפלא הוא ימצא את עצמו ברמות הגבוהות באירופה או בכסף הגדול של אסיה. כרגע כמו גם לפני שנה הוא משתשע בקיץ בליגה הקנדית החביבה

כמובן שתמיד השאלה תהיה איך מביאים מישהו שמשמר את מעמדו של הארפר שנראה לפחות מנטלית כמי שלא ממש יודע לנגן כינור שני


אני חושב שהחיזוק בעמדות הגארד הוא הכי מורכב להביא בקיץ. גם תחת ההנחה שזו תהיה החתמה שנשקיע בה קרוב למיליון $.

- אם נביא שחקן שיותר נוטה ל-2-3 (רנדולף, הולמסלי, פוסטר) אז מצד אחד נקבל את הסייז שיונצ'וק אוהב ונשפר את היכולת ההתקפית אבל מצד אחד ניצור קצת פקק שם (עם זוסמן ומורגן) ומצד שני בעמדה 1 ובכללי בהובלת הכדור נישאר מאד מאד תלויים בהובר גם לאירופה (ואני מת על הובר. פשוט חושב שהוא צריך להיות אס ששולפים ולא שחקן שההיררכיה בנויה עליו).
- אם נביא שחקן שהוא יותר סקורר 1-2 (סטייל מולינאר) אז נקבל באמת הקלה בתלות בהובר אבל שוב נהיה צפופים בכישרון בעמדות 1-2 כשב-3 יהיה רק זוס ומורגן (שבכלל לא בטוח שירשם בליגה).
- בגלל חוסר היציבות בקליעה מבחוץ השנה דיי חשוב שהגארד שיבוא יהיה קלעי מצויין ויציב מבחוץ.
- בגלל חוסר היכולת ליצור מצבים גם דיי חשוב שהוא ידע ליצור (קודם כל לעצמו. עדיף גם לאחרים). לכן למשל אני פחות מתלהב מפוסטר.
- כקבוצת הגנה יש לנו כבר בקו האחורי שומר גרוע (הובר) וסביר (הארפר). אז אולי לא צריך שחקן שומר על ברמה של פיליפ/מורגן/זוס אבל הוא כן חייב להיות שומר טוב+ (נגיד ברמה של רנדולף או ספידי).

כנראה שאת כל הדרישות האלו יהיה קשה למלא, אבל היכולת למלא את רוב הדרישות האלו עם החתמה גדולה אחת היא הפיצוח של הקיץ הקרוב. אם נצליח בה כל השאר יהיה קל יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 11:33 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ואני חושב או מקווה שג'ונסון לא יעזוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 11:46 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
ביורוקאפ שיהיה - גם בלי חיזוקים בכלל, הפועל ירושלים "יכולה ללכת עד הסוף"
אני חושב שרק בקיץ ייפול לכולנו האסימון עד כמה המפעל נחלש (לא רק עזיבת הספרדיות, אלא הגדלת כמות המשחקים ושתי הקבוצות הנוספות ביורוליג שימשכו באופן ישיר או עקיף כמה שחקנים, עזיבה למכללות וכו' וכו')

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 12:02 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
למה כולם בטוחים שהולכים ליורוקאפ?
נרשמנו?
למה לא BCL?
מה יש להרוויח ביורוקאפ?
עונה אקראית ביורוליג?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 12:04 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
למה כולם בטוחים שהולכים ליורוקאפ?
נרשמנו?
למה לא BCL?
מה יש להרוויח ביורוקאפ?
עונה אקראית ביורוליג?


אם ירושלים תהיה ביורוליג היא כמו הפועל תל אביב תעמיד את אחד התקציבים הגבוהים במפעל .בי סי אל זה פאסה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 12:27 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
BCL פאסה?
אז למה כל כך הרבה קבוצות טובות, אולי אפילו יותר טובות מאיתנו, עוברות לשם?
מה הקטע לשחק בליגה שאתה עף ממנה אוטומטית אחרי עונה אחת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 1:25 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
ביורוקאפ שיהיה - גם בלי חיזוקים בכלל, הפועל ירושלים "יכולה ללכת עד הסוף"
אני חושב שרק בקיץ ייפול לכולנו האסימון עד כמה המפעל נחלש (לא רק עזיבת הספרדיות, אלא הגדלת כמות המשחקים ושתי הקבוצות הנוספות ביורוליג שימשכו באופן ישיר או עקיף כמה שחקנים, עזיבה למכללות וכו' וכו')


גם השנה היא "יכלה", בשנה הבאה היא "צריכה".
וזה שינוי משמעותי.
יש הבדל בין לבנות סגל שאם במקרה שכולם מגיעים בכושר שיא לגמר וקצת מזל ביריבה וכו' כו' אולי יכול לקחת. לבין קבוצה שנבנית עם גיבויים ובמקור שתי דרגות מעל כל מתחרה.
זה כמובן לא מבטיח 100% וכמו במקרה של ולנסיה של השנה יכולה לקפוץ איזו הפועל תל אביב שתתפוס כושר של החיים בזמן הנכון + פציעה מרכזית אצלך כדי להדיח אותך. אבל כמודל ולנסיה היא מה שאנחנו צריכים לשאוף אליו. זה אומר שאנחנו ליטרלי צריכים לבוא בגישה של לקחת כל משחק מול כל יריבה בבית ובחוץ. ושום הפסד לא יתקבל בסבבה/נלמד מזה/ממילא בסוף נעלה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 1:27 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
צריך גארד גבוה וכזה שגם יכול להוביל כדור.
הפייבוריטים שלי (מהריאלי למשאלת הלב):
טרנט פרייזר
האנטר הייל
טרוויס טרייס (נמוך אבל אוהב אותו)
מלו טרימבל (בייאאוט לצסקא בבקשה)
כריס דוארטה
טרוולין קווין

גם פוסטר תהיה החתמה מצוינת.

מה אומרים על דווין בייקון בעמדת הפוורווד?
לכאורה ההיפך המוחלט מהאופי שיש בקבוצה, אבל לדעתי דרוש איזה קילר שלא סופר אחד.
מסיים חוזה בזניט אחרי עונה טובה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 2:24 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
BCL פאסה?
אז למה כל כך הרבה קבוצות טובות, אולי אפילו יותר טובות מאיתנו, עוברות לשם?
מה הקטע לשחק בליגה שאתה עף ממנה אוטומטית אחרי עונה אחת?

מה הקטע בלשחק ב-BCL, מה נותנת לך זכייה שם?
אני מניח שגם אתה מסכים שהיורוליג זו פסגת הכדורסל האירופאי, אז אני לא מבין את הזלזול בהשתתפות שם ובחוויה שזה ייתן לקבוצה ולאוהדים. גם אם זה לעונה אחת בלבד. אפשר לחשוב שהפועל ירושלים כבר חוותה עשרות שנות יורוליג (או אחת).
מה גם שזה לא נכון שאתה עף אוטומטית אחרי עונה אחת ואני מניח שאתה מודע לזה, אז פחות הבנתי את הגישה הפסימית/לוזרית הזאת, אם זכייה ביורוקאפ והשתתפות ביורוליג יפתחו לאדלסון את הצ'קרות הוא יכול להעמיד מועמדת לפלייאוף.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 2:45 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא קונה בשיט את האגדה של להשאר ביורוליג
והשאיפה הזו להיות הנער מעלית שמקבל הצצה לטרקלין של המועדון הסגור פעם בכמה שנים זו גישה לוזרית
ביורוקאפ, יש עכשיו את גראן קנריה, מלאגה, אלבה, חובנטוד, טריפה
היורוקאפ יכול לחלום על הרכב קבוצות כזה אטרקטיבי
יאללה לBCL


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 3:12 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
מה יש לא לקנות פה, זה בחוקים זוכות קודמות כמו מונאקו, בולוניה ופאריס נשארו ביורוליג.
אתה החלטת שהשאיפה היא לקבל הצצה, אבל השאיפה היא לתקוע יתד. בעוד שנתיים אפשר גם להניח שישחקו בארץ, ירושלים יכולה להיות בחצי העליון של היורוליג בעונה הזאת במספרי קהל ותקציב, לא יודע למה אתה כ"כ בטוח שימהרו לעקם את החוקים אם תעשה פלייאוף בשביל לזרוק אותה ולא יודע מאיפה באה הגישה הזאת של "אולי יזרקו אז למה לנסות".
לא יודע איך אפשר לקרוא לשאיפה להתחרות במפעל הבכיר ביותר לוזריות בזמן שאתה רוצה להשתתף במפעל השני-שלישי בטיבו וקורא לזה ווינריות בגלל שכמה קבוצות מרכז טבלה ספרדיות משתתפות בו. חצי מהקבוצות ב-BCL ברמת תקציב של קרית אתא, ווינרי בטירוף לשאוף להתמודד איתן שנה אחר שנה. מילא זה היה בא אחרי שראית שזוכת יורוקאפ עושה פלייאוף ונזרקת, מילא זה היה אחרי שהשתתפת שם ונזרקת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 3:14 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 9:49 pm
הודעות: 945
מיקום: Gspot
בלוג: הצג בלוג (0)
קרטמן כתב:
uriel17 כתב:
BCL פאסה?
אז למה כל כך הרבה קבוצות טובות, אולי אפילו יותר טובות מאיתנו, עוברות לשם?
מה הקטע לשחק בליגה שאתה עף ממנה אוטומטית אחרי עונה אחת?

מה הקטע בלשחק ב-BCL, מה נותנת לך זכייה שם?
אני מניח שגם אתה מסכים שהיורוליג זו פסגת הכדורסל האירופאי, אז אני לא מבין את הזלזול בהשתתפות שם ובחוויה שזה ייתן לקבוצה ולאוהדים. גם אם זה לעונה אחת בלבד. אפשר לחשוב שהפועל ירושלים כבר חוותה עשרות שנות יורוליג (או אחת).
מה גם שזה לא נכון שאתה עף אוטומטית אחרי עונה אחת ואני מניח שאתה מודע לזה, אז פחות הבנתי את הגישה הפסימית/לוזרית הזאת, אם זכייה ביורוקאפ והשתתפות ביורוליג יפתחו לאדלסון את הצ'קרות הוא יכול להעמיד מועמדת לפלייאוף.

חוותה, עונת 2000/2001.
אפשר גם להגיד על 1997/1998 כששיחקה בליגה הבכירה ביותר באירופה, לא זוכר מה השם.
בשתי העונות, היו כמה משחקים מדהימים והיתה חוויה אדירה מבחינת הקבוצות/שחקנים שהגיעו לפה.

uriel17 כתב:
לא קונה בשיט את האגדה של להשאר ביורוליג
והשאיפה הזו להיות הנער מעלית שמקבל הצצה לטרקלין של המועדון הסגור פעם בכמה שנים זו גישה לוזרית
ביורוקאפ, יש עכשיו את גראן קנריה, מלאגה, אלבה, חובנטוד, טריפה
היורוקאפ יכול לחלום על הרכב קבוצות כזה אטרקטיבי
יאללה לBCL

לא מצליח להבין את האמירה שזו גישה לוזרית, אתה מכוון לשחק בליגה הכי חזקה באירופה, ברגע שיש לך הזדמנות אתה מנצל אותה. הויתור על היורוליג ב-2004/2005 היה לוזריות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יוני 06, 2025 4:17 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
קרטמן כתב:
מה יש לא לקנות פה, זה בחוקים זוכות קודמות כמו מונאקו, בולוניה ופאריס נשארו ביורוליג.

זה לא ממש בחוקים. פרט למונאקו (שעד כה כל שנה הייתה בסיכון תיאורטי שזוהי שנתה האחרונה במפעל, למזלם תמיד הצליחו...) אף קבוצה לא נשארה בגלל "חוקים". המציאות מראה אפילו קצת הפוך - שההצלחה לא הכי חשובה להישארות והתבססות במפעל, אלא אלמנטים אחרים (בולוניה, וילרבאן וכו').
אדרבה, דווקא בגלל שכל הנ"ל (כולל 2 הבלגרדיות - גם כן לא בדיוק הצלחה מקצועית...) כעת ביורוליג לשלוש שנים (ודובאי לחמש) - זה מטבע הדברים חוסם כניסה והתבססות של כל קבוצה נוספת, קל חומר שמהרבה בחינות הפועל ת"א "קודמת בתור" לעומת ירושלים לרישיון רב שנתי (וראינו שבסוף, וחרף הצעותיו הכלכליות הכפולות של ינאי, הם בכלל לא עלו להצבעה הסופית...), ואולי מתישהו יהיו גם רוסיות וכו'.

חרף זאת, גם להישארות ביורוקאפ וזכייה בתואר (בסבירות גבוהה הרבה יותר מזכייה בליגת האלופות...) יש משמעות כלשהי עבור מועדון.
בליגת האלופות (החדשה) אפילו עלייה לטופ 8 זה לא משהו מובן מאליו, ואז פתאום יש עונה אירופית קצרה של איזה 12 משחקים.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יוני 07, 2025 10:47 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מעדיף להיות אזרח שווה זכויות במדינה צנועה יותר מאשר להיות אזרח סוג ב' במדינה עשירה יותר
חירות קודמת לכבוד
מה ייתן לי לנצח את הBCL???
אני מזמין אותך לראות סרטונים ותמונות מהפיינלפור במלאגה
כמה חיבוקים ודמעות אושר כשעלינו לגמר
כמה בירות, שירים ריקודים ואין סוף טקסטים והרעפת האהבה בסופ"ש שבין חצי הגמר לגמר ואת הדמעות עצב אחרי ההפסד וההתפזרות השקטה למלונות והבתי קפה לפני טיסה הביתה ברגשות מעורבים
זו המהות של להיות אוהד
לקוות שאצליח לשרוד במועדון קבוצות פרטי שהוקם באופן מושחת
מועדון שבו קבוצה שחברה איתי באותה ליגה מקומית יכולה להסריח את הפרקט כל העונה ולחייך לי בפרצוף בסוף העונה כי היא ממשיכה עוד עונה ביורוליג ואותי שולחים לזכות שוב ביורוקאפ?
להסכים לשחק את התפקיד הזה שמייעדים לנו זו לוזריות, זו מנטליות של עבד נרצע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יוני 07, 2025 11:58 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אני מעדיף להיות אזרח שווה זכויות במדינה צנועה יותר מאשר להיות אזרח סוג ב' במדינה עשירה יותר
חירות קודמת לכבוד
מה ייתן לי לנצח את הBCL???
אני מזמין אותך לראות סרטונים ותמונות מהפיינלפור במלאגה
כמה חיבוקים ודמעות אושר כשעלינו לגמר
כמה בירות, שירים ריקודים ואין סוף טקסטים והרעפת האהבה בסופ"ש שבין חצי הגמר לגמר ואת הדמעות עצב אחרי ההפסד וההתפזרות השקטה למלונות והבתי קפה לפני טיסה הביתה ברגשות מעורבים
זו המהות של להיות אוהד

לקוות שאצליח לשרוד במועדון קבוצות פרטי שהוקם באופן מושחת
מועדון שבו קבוצה שחברה איתי באותה ליגה מקומית יכולה להסריח את הפרקט כל העונה ולחייך לי בפרצוף בסוף העונה כי היא ממשיכה עוד עונה ביורוליג ואותי שולחים לזכות שוב ביורוקאפ?
להסכים לשחק את התפקיד הזה שמייעדים לנו זו לוזריות, זו מנטליות של עבד נרצע


לגבי המודגש - נו, בדיוק. לזה גם אני כיוונתי כשעניתי לשאלתך "מה יש להרוויח ביורוקאפ? ו-מה הקטע לשחק ביורוליג עונה אחת". קודם כל זה מה תיתן לך זכייה ביורוקאפ, וזה לא הכרטיס ליורוליג, זה קודם כל הזכייה עצמה. זאת המהות. לא מה נותנת לך הזכייה בעונה שאחרי, אלא עצם הזכייה.
לגבי שאר הדברים, אני לגמרי מבין למה ומאיפה זה מגיע ובנקודות זמן מסויימות בשנים עברו כנראה שהייתי מסכים איתך, אבל אני לא חושב שהתשובה לשחיתות והשאיפה של הפועל ירושלים צריכה להיות ויתור על המפעל היחיד הגדול באירופה ושהליכה עם פיב"א זה לא הנצחון המוסרי המוחלט. אתה בעצמך הדהדת פה את השם של אלבה ברלין כאחת המשתתפות ב-BCL בעונה הבאה, קבוצה שסיימה שביעית בגרמניה והודחה ברבע גמר הפלייאוף, זה לא שאתה רוצה ללכת עם המפעל שמקדש הוגנות והשתתפות על בסיס הישגים.
נכון שלהיות אורח "במפעל של מכבי" זאת הרגשה קצת מסריחה, אבל השאיפה צריכה להיות כמו מונאקו, לבלוע את הגלוגה לשנה-שנתיים עד שלא יוכלו להתעלם מהחשיבות שלך למפעל ולהישאר בו כאחד מבעלי הבית, לתת בראש למכבי "במפעל שלה" ולהתחרות מול העלית של אירופה, ברצלונה וריאל מדריד ולא טנריפה ובדאלונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יוני 08, 2025 10:27 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אולי מנקו שלא ימשיך במכבי יחזור לבירה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4, 5 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: stavs ו 18 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.