סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 11:13 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 53 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

מה עדיף?
אין אלופה 33%  33%  [ 7 ]
שתי אלופות 67%  67%  [ 14 ]
סך הכל הצבעות : 21
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
מה עדיף ?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
אגב, לדעתי בין שתי האופציות הגרועות האלה, עדיף 2 אלופות שהגיעו יותר רחוק מהקבוצות האחרות מאשר עונה ללא אלופה שבעצם אומרת ששיחקנו עונה שלמה על כלום.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:30 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
בגדול, טומטו טומאטו
אישית הייתי מעדיף שלקבוצה שלי היו X אליפויות + עוד עונה שיכלנו לקחת אבל הייתה מלחמה מאשר X+1 אליפויות ולהסביר את הכוכבית העצומה על האחת הזאת (וזה גם הפסד אליפות למכבי שזה תמיד טוב)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:40 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49098
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אין אלופה זה אומר שאלה שהגיעו למרחק 40/45 דקות מאליפות שווים כמו אלה שסיימו מקום 12 למשל
אם אירופה יודעת לחיות עם שתי אלופות בשנה ספציפית, אז גם ישראל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:43 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
להסיר ספק, גם אני במקרה של ״2 אלופות״ לא הייתי מחשיב את האליפות* הזו בארון התארים של הקבוצה שלי, אבל מנקודת המבט של המנהלת/איגוד/ליגה אני חושב שעדיף שיהיו העונה ״2 אלופות״ מאשר הכרזה שכל העונה שיחקנו על פארש.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 1:49 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שצריך להעניק את האליפות למכבי ת"א בכלל. כאילו, שילכו להזדיין ולמות 700 פעם מבחינתי, אבל ספורטיבית זה הכי הגיוני, הם סיימו ראשונים את הליגה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:05 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
אני חושב שצריך להעניק את האליפות למכבי ת"א בכלל. כאילו, שילכו להזדיין ולמות 700 פעם מבחינתי, אבל ספורטיבית זה הכי הגיוני, הם סיימו ראשונים את הליגה.

נכון, ואני די מופתע שזה לא קרה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:12 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11207
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
ציפה דריפה אלמדלסי כתב:
אני חושב שצריך להעניק את האליפות למכבי ת"א בכלל. כאילו, שילכו להזדיין ולמות 700 פעם מבחינתי, אבל ספורטיבית זה הכי הגיוני, הם סיימו ראשונים את הליגה.

נכון, ואני די מופתע שזה לא קרה

אם זה מה שהיה רשום בתקנון, אז אין בעיה. אבל בתקנון לא היה כתוב מה קורה במצב כזה שלא ניתן להכריע את האליפות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:27 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
לפי התקשורת זאת עדיין אופציה על השולחן (מכבי אלופה כי סיימה ראשונה).
אני שונא את שלושת האופציות על השולחן.
מכבי אלופה - לא הוגן, שינוי בדיעבד של תנאי התחרות.
שתי אלופות - בדיחה. אין דבר כזה שתי אלופות, ההגדרה של אלופה נהרסת.
אין אלופה - עצוב, שנה שבוזבזה ושוחקה לחינם.

אני חושב שהדבר הכי הוגן זה משחק אליפות בפתיחת העונה הבאה, כשהרשאים להשתתף הם רק השחקנים שהשתתפו בעונה הנוכחית + שחקני קבוצות הנוער. נכון, זה עקום ויש הרבה סיבות למה לא נכון לעשות את זה, אבל מבחינתי כל האופציות למצב הנתון הן גרועות, וזאת האופציה הגרועה הכי פחות גרועה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:31 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אי אפשר לשחק בעונה הבאה על אליפות העונה הזאת.

בין אפשרות גרועה של בדיחה לבין אפשרות גרועה של עצב, עדיף בדיחה….

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:43 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר. כאמור לפני פתיחת העונה ורק עם מי שהיה בסגל בעונה הנוכחית. זה כנראה יכריח שיתוף שחקני נוער כי לא כולם ימשיכו לעונה הבאה, זה אולי ייתן עדיפות למי שימשיכו אצלה יותר זרים, אבל התנאים יהיו ידועים מראש ויאפשרו התמודדות הוגנת עם תנאים ידועים מראש.
מה שאי אפשר מבחינתי זה להכריז על שתי אלופות או על עונה שהלכה לפח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:54 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1884
בלוג: הצג בלוג (0)
בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל.

במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר..


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 2:56 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' דצמבר 30, 2020 6:25 pm
הודעות: 163
בלוג: הצג בלוג (0)
מציע פתרון יצירתי:
אלופה סמלית
הפועל תל אביב תוכתר כאלופה לשם כבוד בתור זו שזכתה בתואר אירופי וזו שסיימה עם מספר הניצחונות הגדול ביותר בעונה הסדירה.
במילא ירושלים ומכבי יתבאסו מכל פתרון שיהיה, שתי אלופות או אפס, אז לפחות שהפועל תקבל הכרה סמלית בהישגיות שלה, כן, למרות ההדחה בחצי הגמר...
ולמי שיטען שהפתרון שלי הזוי - המציאות הזויה הרבה יותר

האליפות הזו תהיה קישוט בלבד בכל תרחיש - לפחות שיהיה קישוט עם טוויסט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 3:05 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4553
בלוג: הצג בלוג (0)
כאוהד של הפועל, אני מרגיש שזה לא מאוד ישנה לי אם יכריזו שיש שתי אלופות או שאין בכלל אלופה. כל הרעיון באליפות קבוצתית הוא שיש בסוף אלופה אחת ואם זה לא קורה, אז כאוהד אתה לא מרגיש שבאמת זכית באליפות. אתה אולי יודע שהקבוצה שלך הייתה מאוד קרובה לזכיה ויכול לפנטז שהסיכוי של הקבוצה שלך היה יותר טוב מאשר של היריבה, אבל בלי שהמשחק שבו הדברים היו צריכים להיות מוכרעים התקיים, אז אתה עדיין יודע שהקבוצה שלך היא לא באמת האלופה וכמובן שגם הקבוצה השנייה לא.

כמובן שאם במנהלת יחליטו שמכבי אלופה כי היא סיימה ראשונה את הליגה אחשוב שזה מעוות ומושחת ואני חושב שגם רוב אוהדי מכבי לא באמת ישמחו עם אליפות כזו.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 4:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
מה בדיוק אומר התקנון על "אליפות למקום ראשון בעונה הסדירה"?
אילו המקום הראשון היה כבר מודח במהלך הפלייאוף (שלא הגיע לסיומו) - אזי האם האליפות הולכת למקום השני (או הגבוה ביותר מבין הקבוצות שלא הודחו)? או לחילופין, כל עוד לא הושלם הפלייאוף - הולכים אך ורק על פי העונה הסדירה?

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 4:13 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5648
בלוג: הצג בלוג (0)
יציע שמבן כתב:
מציע פתרון יצירתי:
אלופה סמלית
הפועל תל אביב תוכתר כאלופה לשם כבוד בתור זו שזכתה בתואר אירופי וזו שסיימה עם מספר הניצחונות הגדול ביותר בעונה הסדירה.
במילא ירושלים ומכבי יתבאסו מכל פתרון שיהיה, שתי אלופות או אפס, אז לפחות שהפועל תקבל הכרה סמלית בהישגיות שלה, כן, למרות ההדחה בחצי הגמר...
ולמי שיטען שהפתרון שלי הזוי - המציאות הזויה הרבה יותר

האליפות הזו תהיה קישוט בלבד בכל תרחיש - לפחות שיהיה קישוט עם טוויסט

הפועל תל אביב? לדעתי חולון! כאות הוקרה על שנים מאוד יפות ב-bcl ועל העידוד החם והאווירה הביתית!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 4:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מציע את עירוני רמת גן כחלק מטרייד הובר-דוברת.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


נערך לאחרונה על ידי עופר האדום בתאריך ב' יוני 16, 2025 5:10 pm, נערך 2 פעמים בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:03 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל.

במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר..

כל כך הגיוני שאין סיכוי שזה יהיה הפתרון. אני מניח שמישהו העלה את הפתרון הזה בישיבה וכולם הסכימו שזה פתרון מטומטם ואולי דווקא ההצעה של החולוני על אליפות להפועל נשמעת הגיונית מאד.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
גמליאל כתב:
בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל.

במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר..

כל כך הגיוני שאין סיכוי שזה יהיה הפתרון. אני מניח שמישהו העלה את הפתרון הזה בישיבה וכולם הסכימו שזה פתרון מטומטם ואולי דווקא ההצעה של החולוני על אליפות להפועל נשמעת הגיונית מאד.


לפי איזה הגיון זה נשמע מאוד הגיוני?

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:12 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12459
בלוג: הצג בלוג (0)
סתם הערה - האליפות,לדעתי, היא לא רק סמלית.
לפחות בימי הפיינל פור לאלופה היה מענק כספי של משהו מו מיליון שקל.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:16 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12459
בלוג: הצג בלוג (0)
https://www.google.com/amp/s/www.israel ... 77%3famp=1

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 6:01 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
עמוס לב כתב:
גמליאל כתב:
בכלל לא ברור לי למה לא מוצתה אופציית המשחק באתר נייטרלי בחו"ל.

במקום לבזבז זמן במו"מ עם פיקוד העורף על מגרשים שונים בארץ כשברור ששום אירוע לא יתקיים בארץ בשבועיים הקרובים. יכלו פשוט לקחת את כל השחקנים לקפריסין או לבלגרד ולעשות שם משחק יחיד על התואר. העלות הייתה זניחה יחסית והיינו מקבלים איזשהו קלוז'ר..

כל כך הגיוני שאין סיכוי שזה יהיה הפתרון. אני מניח שמישהו העלה את הפתרון הזה בישיבה וכולם הסכימו שזה פתרון מטומטם ואולי דווקא ההצעה של החולוני על אליפות להפועל נשמעת הגיונית מאד.


לפי איזה הגיון זה נשמע מאוד הגיוני?

ההגיון אומר שכדאי לעשות מה שאפשר כדי להכריע את האליפות. עדיף משחק בחו"ל עם סגלים מלאים, אבל ללא קהל וללא העדיפות שהיתה אמורה להיות למכבי, על פני אליפות משותפת, או לא אליפות בכלל.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 6:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
סתם הערה - האליפות,לדעתי, היא לא רק סמלית.
לפחות בימי הפיינל פור לאלופה היה מענק כספי של משהו מו מיליון שקל.


היא גם תעלה לאדלסון ולמכבי לא מעט כסף על כל מיני מענקי אליפות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 8:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
מיליון שקל (או אף כמה מיליונים) זה סופר זניח עבור הקבוצות הנ"ל (כן, גם עבור מכבי במצבה הנוכחי) ברמת המאקרו.
בכל מקרה סכום כסף אפשר לחלק לשניים אם רוצים...

להבדיל, קיום סדרות הטוב מ-5 בחצי הגמר והגמר (בתקווה, בשנה ללא מלחמה) זה הכנסות של עוד מיליוני שקלים (רבים? כולל שיפור במעמד אל מול הגופים המשדרים, ספונסרים וכו') "לענף" (לא חשוב למי, בזה אפשר לטפל ולהעביר מיד ליד באם מוצאים לנכון).
לתשומת לב מקבלי ההחלטות...

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 8:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2929
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שלא זניח הוא סכום ההימורים על זהות האלופה, לא רק בארץ אני מניח (ובהתאם גם הלחץ על מקבלי ההחלטות. לא הייתי מופתע לשמוע שהיורוליג הרים טלפון למשל). נשמע לי הגיוני שהכרזה על היעדר אלופה מאיינת את ההימורים ולכן פחות מזיקה מהברדק שייווצר אם יודיעו ששתי הקבוצות "אלופות". מצד שני, אולי יש המון כסף שהגיע ממהמרים ששמעו על בוורלי ומוטלי ושמו כסף על הפ' ת"א עוד בקיץ, ועכשיו ידרשו אותו בחזרה...

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 53 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], nba_fan, בני12, נביא בעירו ו 13 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.