סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:36 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 49 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 11:28 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
סדרה עם הרייטינג הכי גרוע מאז הבועה, ובערך 20% פחות מהעונה שעברה שהייתה בין שתי שווקים גדולים יחסית.
אבל האחרונים שאפשר להאשים ברייטינג אלה הקבוצות עצמן, שנותנת סדרה מצוינת
אינדיאנה איבדה את הסיכוי הקלוש בלאו הכי לקחת את הסדרה ברגע שאיבדה את משחק ארבע
ואם להשתמש בסדרה נגד דנבר כמודל להבנת הת'אנדר, אז זה המשחק שהם באו מאחורה ולקחו משחק במאני טיים, ומכאן כבר לא יהיה הפסד באוקלהומה, גם יהיה הפסד באינדיאנה במשחק שש
אנחנו אוהדי הכדורסל הלא ספציפיים, נשמח למשחק שבע ואם אפשר שתי הארכות במשחק שבע
בכדורסל, אינדי תקווה שהצפת המדייה בתלונות על השיפוט תוביל לרישיון חדש להרביץ ואז אולי יש לה קייס.
אוקלהומה, תקווה כמובן לראות את צ'ט ודאב ווויגנס בכושר טוב ולהקטין את התלות בשרגא

הימור שלי? מחצית צמודה, בריחה ברבע השלישי וניצחון לא צמוד בסיום לת'אנדר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 11:50 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
https://youtu.be/-OmoBYdBzak?si=Q7PciCfs3DjXWXLD
כמה מילים על השיפוט ועל המשמעות למשחק הקרוב
6 דקות בסך הכל של החלטות השיפוט הבעייתיות
בשורה התחתונה הוא אומר לגיטימי אבל כיף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 1:09 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
כלומר המשחק לא חשוב כלל, כי הסדרה גמורה
רשמנו...

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:08 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
זה שהסדרה גמורה כי אינדי לא תנצח אף משחק באוקלהומה, זו דעתי האישית
חשיבות המשחקים היא אובייקטיבית
משחק שיכול לתת במקסימום יתרון משחק אחד לאחת הקבוצות הוא "עוד משחק בסדרה"
משחק שבסיומו אחת הקבוצות יכולה לעלות ליתרון שתי משחקים = משחק קריטי
משחק שבסיומו אחת הקבוצות יכולה לנצח את הסדרה הוא משחק הדחה
זה לא נתון לפרשנות, זה הגדרות לוגיות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:48 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הת'אנדר הולכים רק לטבעת, חוץ משלושה קלה מהפינה של צ'ט הכול ליד הטבעת
אינדי כבר עם שני איבודים
אינדי צריכה פסק זמן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:52 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
22:12
יכול להיות שהמשחק נגמר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:00 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
חמישה איבודים ב9 דקות של הפייסרס
למזלם זה מתורגם רק לארבע נקודות בנתיים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:02 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כמות האיבודים עולה ל6
חמישה מתוך האיבודים הם חטיפות
למרות זאת זה רק 6 הפרש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:06 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שוב שודדים את אינדיאנה
העבירות תוקף לבראדלי היא נבזות שמקלקלת מהלך יפיפה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:09 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
10 הפרש
סוף רבע 1


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:17 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
טייריס מותח שריר והולך לקבל טיפול
הוא היה פחות או יותר השחקן הכי גרוע במגרש עד עכשיו
הת'אנדר 6:10 מהשלוש
אתם מוזמנים לבדוק מה היה במשחק הקודם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:19 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
למרות שהכל נראה קטסטרופה לאינדיאנה
היא מפגרת רק ב8


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:24 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קרוסו בכל מקום
יש מצב שהוא הטרייד הכי חשוב העונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
בן שפרד שחקן לא משהו.
אני מבין שמת׳ורין לפעמים מחרב משחקים, אבל השפרד הזה הוא כלום ושום דבר.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:31 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
11 איבודים, 13 נק' מהאיבודים האלה
14 הפרש
לא נותר לאינדי אלא להתפלל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:45 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49096
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
59:45
תגידו 14 הפרש, לא כזה סיפור
אז תגידו
לא כוחות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 6:03 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
ג׳יי דאב היום התחפש ללברון, עונת 2012-13 כזה.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 6:30 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
ג'יי-דאב עם משחק גדול.
כשהוא בפורמה - כמו במשחקים האחרונים - מאוד קשה לנצח את OKC.
היום הוא היה עצום עם שליטה מלאה במשחק, הגעה לסל, קליעה מרחוק, מיד ריינג', פייד אווי, כל הארסנל.
נראה שהוא השתפר מאוד העונה וגם במהלך הפלייאוף הזה
ויודע טוב יותר איך להשתמש בגוף שלו, כדי להגיע לסל וגם לסחוט עבירות.

וזה לא שלשיי היה משחק גרוע.
31 נק', 10 אסיסטים, 2 חטיפות ולא פחות מ-4 חסימות.

מי שלא פגע הפעם בהתקפה היה קארוסו
אבל קייסון (3 שלשות, 4 חטיפות) ו-וויגינס נתנו תפוקה מהספסל.
ג'ו, די כצפוי, יצא מהרוטציה.
שלא כהרגלה, OKC מסתפקת ב-9 שחקנים בלבד.
זה לא פשוט לשחק באינטנסיביות כזאת עם 9 שחקנים בלבד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 6:35 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
האלי אמנם נפצע אבל המשיך לשחק וסיים עם 4 נק' בלבד. ד"ש מדורט.
אני חושב שקרלייל היה צריך לחזור מוקדם יותר למקונול, שהחזיר אותם למשחק.
סיאקם הוא בדיוק ה-4 שעליו חפרתי שקשה ל-OKC להתמודד איתו.
פשוט שחקן נהדר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 6:47 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ראיתי את המשחק, אז מעניין כמה מהאיבודים האלו מהגנה על טבעית של אולהומה או שפשר ההגנה הזאת היא שוב שחקנים שתופסים ב 2 ידיים.
כנראה צריך להתרגל שהשיפוט בית וחוץ יהיה okc ולא לדבר על זה יותר.

האליברטון לא יכול להמשיל לקלוע 4 נקודות למשחק. הוא לא שחקן מוגבל שהוא לא לוקח על עצמו. מבלי לראות את המשחק, הוא לא זרק מספיק מהשדה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 7:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
לא ראיתי את המשחק, אז מעניין כמה מהאיבודים האלו מהגנה על טבעית של אולהומה או שפשר ההגנה הזאת היא שוב שחקנים שתופסים ב 2 ידיים.
כנראה צריך להתרגל שהשיפוט בית וחוץ יהיה okc ולא לדבר על זה יותר.

לא עובד לך בינתיים.
אפילו לא ראית את המשחק ואתה כבר מתבכיין.

אינדי הייתה פחות טובה הלילה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 7:16 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
רוב האנשים בטח יכתירו את OKC אבל יש סיכוי טוב מאוד למשחק מספר 7 וזה מסוכן למדי מול האינדי הזאת.
אני מקווה שהם יסיימו את זה בחוץ,
אבל לנצח אותם 3 פעמים ברציפות...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 7:38 am 
מחובר
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7675
בלוג: הצג בלוג (0)
הייתה עונה נחמדה מאוד.
ברכות לת׳אנדר, אלופה ראויה, גם אם בין הפחות כריזמטיות שהיו לנו.
הפייסרס יכולים להיות סופר גאים בעצמם על זה שהגיעו לנקודה הזאת, אבל גם מאוכזבים מעצמם על זה שלא סגרו את משחק 4 שהיה בידיים שלהם.
מפה הם לא חוזרים כבר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 8:46 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
אני עם ATT.
אינדי בהחלט יכולים לנצח את משחק מס' 6 ומשם משחק מספר 7 פתוח, הלחץ יכריע.
לא בטוח שיהיו עוד הרבה תצוגות כאלו של וויליאמס ומצד שני תצוגות נפל של נימהארד, מת'ורין והאליברטון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 5 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 8:50 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
stavs כתב:
הייתה עונה נחמדה מאוד.
ברכות לת׳אנדר, אלופה ראויה, גם אם בין הפחות כריזמטיות שהיו לנו.
הפייסרס יכולים להיות סופר גאים בעצמם על זה שהגיעו לנקודה הזאת, אבל גם מאוכזבים מעצמם על זה שלא סגרו את משחק 4 שהיה בידיים שלהם.
מפה הם לא חוזרים כבר.

אתה חושב שהת'אנדר ינצחו את משחק מספר 6?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 49 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot], sheky, stavs ו 14 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.