סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 12:41 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 53 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא

מה עדיף?
אין אלופה 33%  33%  [ 7 ]
שתי אלופות 67%  67%  [ 14 ]
סך הכל הצבעות : 21
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 9:44 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
המנהלת הודיעה - אין אלופה.

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 9:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
חבל, עונה על פארש.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 9:56 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' דצמבר 30, 2020 6:25 pm
הודעות: 163
בלוג: הצג בלוג (0)
אז בסוף לכ מכבי לא הפועל ולא ירושלים לוקחות את האליפות
מעניין אם מישהו חשב על תסריט כזה בקיץ


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 9:59 pm 
מחובר
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5649
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
חבל, עונה על פארש.

אני אהיה קצת אוריאל ברשותכם, אבל וואי - ממש ממש לא! כאילו ברור, באסה, אבל משחק 3 נגד הפועל ת״א מבחינתי הוא אחד מחמשת המשחקים הכי גדולים של הפועל בכל הזמנים. הסל של הארפר והסל של ג׳סטין סמית שניהם גם בטופ 5. עונה עם שלושה נצחונות על מכבי, שלושה על הפועל תל אביב (עם כל הנראטיב הבלתי נתפש של עופר ינאי). ריצה לא רעה באירופה. בתוך כל הג׳ורה של השנה הזאת הפועל היתה אחלה נקודת אור. תארים זה מגניב, אבל זה בטח לא הדבר היחיד שנותן משמעות ואולי גם לא העיקרי…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 10:08 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' יולי 01, 2015 5:53 pm
הודעות: 875
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים עם נביא - אחלה עונה, ניצחונות בלתי נשכחים, קבוצה עם אופי ואסקפיזם משובח
מאחל לעצמנו הרבה עונות כאלו - תודה לך הפועל והלוואי שהמלחמה לא תפרק את הסגל הזה מהיסוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 10:18 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 493
בלוג: הצג בלוג (0)
אני ביליתי את רוב השנה הזאת במילואים, המשחקים של הפועל היו בשבילי אסקפיזם טהור ובחודש האחרון סיפקו לי הרבה רגעי אושר.
מדובר בהחלטה אומללה ונוראית, מתסכלת אותי כאוהד ואני בטוח שלא פחות את השחקנים שנתנו הכל והיו רחוקים 40 דקות מתואר.
אליפות עם או בלי כוכבית - עבורי זו הייתה שמחה קטנה, גם אם לנצח יזכרו אותה ככזאת.
ההחלטה שהתקבלה גורמת לי להרגיש שהשקעתי סתם מכספי ומהזמן שלי כדי להגיע לכל כך הרבה משחקים העונה (העובדה שנהנתי לא משנה מבחינתי), ברור שבדרך חשובה והיא אכן הייתה מהנה, אבל בסוף מדובר בספורט תחרותי והתוצאה חשובה לא פחות.
אני אישית לא רואה את עצמי מגיע למשחקים שנה הבאה, לא מתכוון לתמוך בשום אירוע שבאחריות מנהלת הליגה.
במקום להסב לנו מעט אושר בימים האלה גרמו לתסכול בל יתואר בניהול הכושל שלהם


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 10:20 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 493
בלוג: הצג בלוג (0)
מעבר לכך, זה תלוי המון בהשקעה של אדלסון
אבל עם המעבר המסתמן לסדרות של הטוב מ-5 - נוכל רק לקוות שבשנים הבאות תהיה לנו עוד הזדמנות כזאת להיות כל כך קרובים לאליפות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 10:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
נביא בעירו כתב:
עופר האדום כתב:
חבל, עונה על פארש.

אני אהיה קצת אוריאל ברשותכם, אבל וואי - ממש ממש לא! כאילו ברור, באסה, אבל משחק 3 נגד הפועל ת״א מבחינתי הוא אחד מחמשת המשחקים הכי גדולים של הפועל בכל הזמנים. הסל של הארפר והסל של ג׳סטין סמית שניהם גם בטופ 5. עונה עם שלושה נצחונות על מכבי, שלושה על הפועל תל אביב (עם כל הנראטיב הבלתי נתפש של עופר ינאי). ריצה לא רעה באירופה. בתוך כל הג׳ורה של השנה הזאת הפועל היתה אחלה נקודת אור. תארים זה מגניב, אבל זה בטח לא הדבר היחיד שנותן משמעות ואולי גם לא העיקרי…


לא התכוונתי לפארש של עונה להפועל, אלא לעונת הכדורסל בליגה בכלל. החלטה כזו לדעתי אומרת יותר מכל החלטה אחרת, שיחקנו פה ליגה שלמה ופלייאוף שלם על כלום.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 10:41 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 17006
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושב שהרעיון של לשחק במגרש נייטרלי בחו"ל בכלל לא היה על הפרק פשוט כי אין טיסות יוצאות ולא ברור איך ומתי השחקנים היו מגיעים לשם. לא שזה ממש משנה לי, כי בעיני ברגע שהאליפות לא יכולה להיות מוכרעת במשחק שלישי עם קהל אז היא די חסרת משמעות, אבל בעיני האופציה הכי הוגנת מבין כל האופציות הגרועות שנשארו הייתה להכריע לפי העונה הסדירה (וגם אז הייתי שם כוכבית ענקית על האליפות הזו).

בעיני הפתרון של אין אלופה הוא הגרוע מבין הגרועים, כי היא שמה את שתי הקבוצות, שרק אחת מהן יכלה לזכות באליפות, על אותה מדרגה עם שאר קבוצות הליגה, גם שתי אלופות היה עדיף על זה.

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 12:40 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
רק אני חושב שזו החלטה סבירה?

בניינים נופלים פה. אין במדינה בתי זיקוק פעילים. אין שדה תעופה. איזה משחק אליפות אפשר לעשות במצב הזה? אז אין אלופה.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 8:23 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7675
בלוג: הצג בלוג (0)
לא כזה מפריע לי שאין אלופה העונה, אני לא באמת חושב שאליפות משותפת הייתה משמחת מישהו לרגע עכשיו אם הייתה שווה משהו אפילו בעוד חודש קדימה כשמסתכלים בדיעבד על העונה.
כן מבאס שרשמית לא משחקים את משחק 3, ואני גם קצת מתבאס על השחקנים שהמלחמה הרסה להם את העונה ועכשיו לא יקבלו גם מענקי אליפות.

מה שכן, אני מציע שכפיצוי לשתי הקבוצות וכדי לכניסה לעופר ינאי הטיפש שאשכרה חוגג את ההחלטה הזאת, במקום שברשימת האלופות יהיו רשום "2025 - אין אלופה", יירשמו "2025 - שוב פעם לא הפועל תל אביב"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 8:48 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים עם הכהן, לחלוטין.
כמו שנאמר פה אני חושב שכאדי לרכז מאמצים בלהוציא את השחקנים הזרים מהארץ ולא לקיים משחקים. הלו"ז של המנהלת עם מליון ימים בין משחק למשחק רק מראה כמה הוא מטופש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:13 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
אפשר מבחינתי לדבר על חצאי אליפות

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:16 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 29, 2015 4:14 pm
הודעות: 351
בלוג: הצג בלוג (0)
אני עדיין חושב שעדיף היה לקבוע את האלופה בהטלת מטבע מבין שתי הקבוצות. זה מנגנון קיים בספורט (ההפסד הידוע של ישראל לבולגריה ב-1968). זה כמובן בדיעבד לא צודק, אבל זה יותר צודק משלא תהיה אף אלופה. להיות אלופה בסיכוי 50% זה טוב יותר מאשר להיות אלופה בסיכוי 0. כנראה שלמכבי עם 58 האליפויות שכבר יש לה עדיף לא לשלם בונוסים ב-100% מאשר לשלם בונוסים בהסתברות 50% - העיקר שאף אחת מיריבותיה לא תהיה אלופה - אבל לדעתי זה פספוס. גם אם מכבי היתה זוכה בהגרלה, היה אפשר לחיות עם התוצאה כי מדובר בפתרון סביר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 10:18 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12459
בלוג: הצג בלוג (0)
נביא בעירו כתב:
עופר האדום כתב:
חבל, עונה על פארש.

אני אהיה קצת אוריאל ברשותכם, אבל וואי - ממש ממש לא! כאילו ברור, באסה, אבל משחק 3 נגד הפועל ת״א מבחינתי הוא אחד מחמשת המשחקים הכי גדולים של הפועל בכל הזמנים. הסל של הארפר והסל של ג׳סטין סמית שניהם גם בטופ 5. עונה עם שלושה נצחונות על מכבי, שלושה על הפועל תל אביב (עם כל הנראטיב הבלתי נתפש של עופר ינאי). ריצה לא רעה באירופה. בתוך כל הג׳ורה של השנה הזאת הפועל היתה אחלה נקודת אור. תארים זה מגניב, אבל זה בטח לא הדבר היחיד שנותן משמעות ואולי גם לא העיקרי…


!

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 12:06 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4554
בלוג: הצג בלוג (0)
התגובה של מכבי תל אביב להחלטה לא להעניק השנה אליפות להפועל ומכבי

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב קיבל אמש בהפתעה רבה את החלטת ועדת הדח"צים של ליגת ווינר סל, שקבעה כי לא תוכרז אלופה לעונת 2024/25, וזאת חרף הצעת המועדון להכתיר הן את הפועל בנק יהב ירושלים והן את מכבי Playtika ת"א כאלופות משותפות.
הצעה זו המגיעה מהקבוצה שסיימה את העונה הסדירה בליגה כשהיא מדורגת במקום הראשון מבטאת קריאה כנה לאחדות ואחיזה איתנה בערכים בסיסיים עליהם נבנתה החברה הישראלית.בעתות מצוקה נדרשות החלטות אמיצות. דווקא בשל הנסיבות, היה זה מן הראוי ומן ההכרח לשמור על עקרונות ספורטיביים בסיסיים. לצערנו, ההחלטה שלא להחליט אינה משרתת לא את ערכי הספורט ולא את האינטרסים של הספורט הישראלי, המשקיע מאמצים מרובים בלגיטימיות שלו מחוץ לגבולות ישראל.
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ישקול בקפידה את המשך צעדיו. זה המקום להודות לקהל האוהדים המסור שליווה בנאמנות אין-קץ את הקבוצה, ולהוקיר את השחקנים, הצוות וכל המעטפת במכבי שעברו עונה מאתגרת שלא הייתה כדוגמתה, זכו בשניים משלושת התארים בכדורסל הישראלי והגיעו עד למשחק האליפות. לכל אלה מגיעה יותר מעונה שנמחקה במחי החלטה שגויה אחת.
מקום של כבוד יישמר לקבוצה הבכירה השניה של הכדורסל הישראלי, הפועל ירושלים, שהייתה שותפה למאבק ספורטיבי בלתי מתפשר תוך שמירה על עקרונות ספורט הוגנים. אנו נשוב בכוחות מחודשים ורעננים בעונה הבאה, לזכות ביושר במה שנלקח מאיתנו העונה.

על הדרך עוקצים את הפועל תל אביב.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 12:55 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
רלפי כתב:
אני עדיין חושב שעדיף היה לקבוע את האלופה בהטלת מטבע מבין שתי הקבוצות. זה מנגנון קיים בספורט (ההפסד הידוע של ישראל לבולגריה ב-1968). זה כמובן בדיעבד לא צודק, אבל זה יותר צודק משלא תהיה אף אלופה. להיות אלופה בסיכוי 50% זה טוב יותר מאשר להיות אלופה בסיכוי 0. כנראה שלמכבי עם 58 האליפויות שכבר יש לה עדיף לא לשלם בונוסים ב-100% מאשר לשלם בונוסים בהסתברות 50% - העיקר שאף אחת מיריבותיה לא תהיה אלופה - אבל לדעתי זה פספוס. גם אם מכבי היתה זוכה בהגרלה, היה אפשר לחיות עם התוצאה כי מדובר בפתרון סביר.

לא הבנתי איך הכנסת את מכבי להודעה והחלטת שמכבי מעדיפה שאף אחת מיריבותיה לא תהיה אלופה (בעיקר לאור הודעת המועדון 2 הודעות למטה).
לגבי ההודעה של מכבי, אני קצת תוהה ביני לביני איזה צעדים מכבי שוקלת בקפידה בעקבות ההחלטה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 1:21 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
מנחם כתב:
התגובה של מכבי תל אביב להחלטה לא להעניק השנה אליפות להפועל ומכבי

מועדון הכדורסל מכבי תל אביב קיבל אמש בהפתעה רבה את החלטת ועדת הדח"צים של ליגת ווינר סל, שקבעה כי לא תוכרז אלופה לעונת 2024/25, וזאת חרף הצעת המועדון להכתיר הן את הפועל בנק יהב ירושלים והן את מכבי Playtika ת"א כאלופות משותפות.
הצעה זו המגיעה מהקבוצה שסיימה את העונה הסדירה בליגה כשהיא מדורגת במקום הראשון מבטאת קריאה כנה לאחדות ואחיזה איתנה בערכים בסיסיים עליהם נבנתה החברה הישראלית.בעתות מצוקה נדרשות החלטות אמיצות. דווקא בשל הנסיבות, היה זה מן הראוי ומן ההכרח לשמור על עקרונות ספורטיביים בסיסיים. לצערנו, ההחלטה שלא להחליט אינה משרתת לא את ערכי הספורט ולא את האינטרסים של הספורט הישראלי, המשקיע מאמצים מרובים בלגיטימיות שלו מחוץ לגבולות ישראל.
מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ישקול בקפידה את המשך צעדיו. זה המקום להודות לקהל האוהדים המסור שליווה בנאמנות אין-קץ את הקבוצה, ולהוקיר את השחקנים, הצוות וכל המעטפת במכבי שעברו עונה מאתגרת שלא הייתה כדוגמתה, זכו בשניים משלושת התארים בכדורסל הישראלי והגיעו עד למשחק האליפות. לכל אלה מגיעה יותר מעונה שנמחקה במחי החלטה שגויה אחת.
מקום של כבוד יישמר לקבוצה הבכירה השניה של הכדורסל הישראלי, הפועל ירושלים, שהייתה שותפה למאבק ספורטיבי בלתי מתפשר תוך שמירה על עקרונות ספורט הוגנים. אנו נשוב בכוחות מחודשים ורעננים בעונה הבאה, לזכות ביושר במה שנלקח מאיתנו העונה.

על הדרך עוקצים את הפועל תל אביב.


הם צודקים אגב...
המצב כ״כ פסיכי שמוזר לי שאנשים פה חושבים שסביר לבקש משחקנים זרים שעוד איכשהו התרגלו והסכימו לשחק תחת שיגרה של אזעקות ויירוטים, להשאר במוד כדורסל כשיש פגיעות של טילים בליסטיים והיפר סוניים, פרופורציות אנשים...
מאחר ולא היתה שום היתכנות לעשות את זה בבאר שבע או קפריסין, העונה והחוזים הסתיימו, יכלו להכריז על שתי אלופות ולסיים את זה יחסית בטעם טוב, לא הייתה לזה שום משמעות ספורטיבית, פשוט הכרה בעונה שהקבוצות עשו וקצת בונוסים לשחקנים, חבל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 12:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
מסכים.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 9:00 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 29, 2015 4:14 pm
הודעות: 351
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
רלפי כתב:
אני עדיין חושב שעדיף היה לקבוע את האלופה בהטלת מטבע מבין שתי הקבוצות. זה מנגנון קיים בספורט (ההפסד הידוע של ישראל לבולגריה ב-1968). זה כמובן בדיעבד לא צודק, אבל זה יותר צודק משלא תהיה אף אלופה. להיות אלופה בסיכוי 50% זה טוב יותר מאשר להיות אלופה בסיכוי 0. כנראה שלמכבי עם 58 האליפויות שכבר יש לה עדיף לא לשלם בונוסים ב-100% מאשר לשלם בונוסים בהסתברות 50% - העיקר שאף אחת מיריבותיה לא תהיה אלופה - אבל לדעתי זה פספוס. גם אם מכבי היתה זוכה בהגרלה, היה אפשר לחיות עם התוצאה כי מדובר בפתרון סביר.

לא הבנתי איך הכנסת את מכבי להודעה והחלטת שמכבי מעדיפה שאף אחת מיריבותיה לא תהיה אלופה (בעיקר לאור הודעת המועדון 2 הודעות למטה).
לגבי ההודעה של מכבי, אני קצת תוהה ביני לביני איזה צעדים מכבי שוקלת בקפידה בעקבות ההחלטה.


ממעקב רב שנים אחרי שמעון וחבורתו, אני לא מאמין להודעות שלהם. אני מאמין שהם פעלו שלא תוכרז אלופה כדי לחסוך כסף, וסביר כי ה"דח"צים" במנהלת מקורבים יותר אליהם מאשר לקבוצות האחרות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 9:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
הבנתי, אז על סמך ההיכרות רבת השנים שלך עם שמעון וחבורתו אתה כותב הודעה שבה אתה רושם בוודאות מה מכבי רוצה וכמה היא מתקמצנת בונוסים. מעולה.
אני עם ההיכרות שלי רבת השנים עם שמעון, דווקא חושב שהוא לא מסוגל לוותר על שום תואר, לא חשוב כמה הוא מפוקפק. אז אני לא באמת יודע מה הייתה הדיעה של מכבי בנושא (אם נחליט שמתעלמים לגמרי מהודעה רשמית של המועדון) ואיך הם פעלו ואם בכלל הם פעלו בנושא (מן הסתם הביעו את הדיעה שלהם בפני המנהלת).

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 9:55 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ה' ינואר 29, 2015 4:14 pm
הודעות: 351
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
הבנתי, אז על סמך ההיכרות רבת השנים שלך עם שמעון וחבורתו אתה כותב הודעה שבה אתה רושם בוודאות מה מכבי רוצה וכמה היא מתקמצנת בונוסים. מעולה.
אני עם ההיכרות שלי רבת השנים עם שמעון, דווקא חושב שהוא לא מסוגל לוותר על שום תואר, לא חשוב כמה הוא מפוקפק. אז אני לא באמת יודע מה הייתה הדיעה של מכבי בנושא (אם נחליט שמתעלמים לגמרי מהודעה רשמית של המועדון) ואיך הם פעלו ואם בכלל הם פעלו בנושא (מן הסתם הביעו את הדיעה שלהם בפני המנהלת).


מעולה, בשביל זה יש פורום...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 11:32 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4554
בלוג: הצג בלוג (0)
כולם כאן מניחים אוטומטית שהשחקנים של הפועל ומכבי לא יקבלו בונוס על אליפות או שהם היו מקבלים בונוס מלא אם שתי הקבוצות היו זוכות באליפות, אבל מי אמר שזה באמת כך? ומעבר לכך, במכבי מקבלים בכלל בונוס על אליפות? אם כבר נראה לי ששם קונסים את השחקנים אם הם לא זוכים באליפות :lol:

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 1:19 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' מרץ 17, 2007 4:56 pm
הודעות: 4065
מיקום: פתח תקווה סיטי
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חייב להגיד שבמקום מסוים הייתי מוכן לחלוק את האליפות עם מכבי, היה נותן תחושה טובה לעונה.

מעבר לזה, היה יכול להיות אירוני אם המלחמה הייתה מתחילה טרם הפלייאוף והיו מכריזים על מכבי כאלופה כזו שסיימה ראשונה את הליגה הרגילה, בטח כשהמקום הראשון ניתן בגלל התנהגות אוהדי הפועל תל אביב.

_________________
מה התועלת?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 1:58 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
רלפי כתב:
עמוס לב כתב:
הבנתי, אז על סמך ההיכרות רבת השנים שלך עם שמעון וחבורתו אתה כותב הודעה שבה אתה רושם בוודאות מה מכבי רוצה וכמה היא מתקמצנת בונוסים. מעולה.
אני עם ההיכרות שלי רבת השנים עם שמעון, דווקא חושב שהוא לא מסוגל לוותר על שום תואר, לא חשוב כמה הוא מפוקפק. אז אני לא באמת יודע מה הייתה הדיעה של מכבי בנושא (אם נחליט שמתעלמים לגמרי מהודעה רשמית של המועדון) ואיך הם פעלו ואם בכלל הם פעלו בנושא (מן הסתם הביעו את הדיעה שלהם בפני המנהלת).


מעולה, בשביל זה יש פורום...

מעולה, בדיוק בשביל יש פורום.
הרי זה ברור שהנהלת ירושלים הנכלולית כמובן שבעד תואר אליפות, כנראה שהם העלו את הנימוק שהאליפות צריכה להיות שלהם בגלל שהניצחון במשחק האחרון צריך להיות הקובע.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 53 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Google [Bot], נביא בעירו ו 32 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.