סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 3:08 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 83 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 1:08 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מתכוון להשאר ער או להתעורר עבורו
הספיקה לי הטראומה של משחק שבע עם ארון גורדון מדדה על חצי רגל בקבוצה שגם ככה לא פייבורטית
אז אחת מהשתיים או שאקום בבוקר ואהיה בשוק מהתוצאה...לא חושב
או שאקום בבוקר ואסמן שלי שיש לי משחק אחד לראות לפני שאני מנקה את הראש מצפייה בכדורסל

יש כמובן עוד אפשרות
רצף אזעקות בדיוק בזמן המשחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 1:11 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
זה לא מחר בלילה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 1:32 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן זה מחר
טעות שלי, אם לא יהיה הסכם עם אירן עד מחר בלילה הכל אקואלי גם למחר :)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 1:57 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מאוד אוהב את מקונול אבל לראות אותו שורף את הקבוצה שלך זה לא נעים בכלל.
אם האלי לא ישחק, הוא בטח ישיג טריפל דאבל.
ובכל מקרה, הוא עלול להיות משמעותי.

מקווה שהפעם, במגרש הבייתי של אינדיאנה,
OKC יצליחו לעצור את ההתקפה של אינדי
ואולי גם למסור מדי פעם.

הם לא הגיעו מוכנים מנטלית למשחק מספר 6 מול דנבר (לפחות לפי שיי).
אולי הפעם זה יהיה אחרת.

רוצה להאמין שכן כי זו בכל זאת הזדמנות לקחת אליפות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 11:51 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:26 pm
הודעות: 5162
בלוג: הצג בלוג (0)
מי ישיג טריפל דאבל בלי האלי? מקונול?!?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 1:50 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן נו
אטט
בחרדות מאז תחילת הסדרה שמשהו ישתבש ואוקלהומה לא יקחו את הסדרה
אז אם אין איום אמיתי אז למה לא להמציא איום בצורת טריפל דאבל למקונול במשחק הדחה כשהאלי לא כשיר?
ת'שמע בתור אוהד הפועל שחשש שאילת תנצח אותנו בארנה בהפרש יותר גדול ממה שניצחנו באילת
אני יכול להבין לליבם החרדתי של אוהדי הפייבוריטית


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:21 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:30 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:26 pm
הודעות: 5162
בלוג: הצג בלוג (0)
קרטמן כתב:
חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני.


למה אתה חושב רוב האוהדים של מכבי (כדוגמא!) אוהדים אותה? כי הם נולדו בשכונת יד אליהו? כי הם שיחקו בשכונה עם האפמן?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:30 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
עזוב רגע את ההקבלה המלאה תתרכז בחרדה שיש לך כשמשהו שאתה מאוד רוצה שיתממש והוא אמור להתממש ועדיין יש את הפחד שמשהו ישתבש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:48 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
sheky כתב:
קרטמן כתב:
חורה לי מאוד ההקבלה הזאת בין מי שאוהד קבוצה מקומית מילדות למי שאוהד קבוצה 12 אלף קילומטר ממנו ונבחרה בגלל חומר השחקנים/מנהלים שלה, אבל אולי זה רק אני.


למה אתה חושב רוב האוהדים של מכבי (כדוגמא!) אוהדים אותה? כי הם נולדו בשכונת יד אליהו? כי הם שיחקו בשכונה עם האפמן?

כי הם נדבקו בקבוצה המוצלחת ביותר כשהם היו בני 8/כי אבא שלהם נדבק בקבוצה המוצלחת ביותר כשהוא היה בן 8. רובם לפחות.
לא בגיל 30+. אני קצת משליך פה גם על מה שאני רואה בקבוצות פייסבוק ישראליות על פוטבול אמריקאי, שם זה בכלל מגוחך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 2:49 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
לא חרדה. זה נאמר בעיקר מתוך היכרות עם מקונול:)
זה כמו שג'יי-וויל עשה טריפל דאבל בשלושה משחקים שבהם פתח העונה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 3:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מעריך שהאלי ישחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 3:28 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3248
בלוג: הצג בלוג (0)
אני כידוע מחבב את הת'אנדר, אבל גם את הפייסרס. מקווה היום לניצחון של האחרונים כשהליברטון בריא כדי שהסדרה המהנה הזו תגיע למשחק 7.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 7:19 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
בסה"כ התסריט של טריפל דאבל למקונל מאד הגיוני. הרי הוא מפלצת טריפל דאבלים שב-766 משחקים בקריירת האן.בי.איי שלו הוא כבר רשם את המספר המופרע של ...3 טריפל דאבלים.
אבל אחד מהם היה נדיר עם 10 חטיפות.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 8:54 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
גם אם האלי ישחק, הוא ישחק כמו שגורדון שיחק בדנבר
אני מקווה שאינדי לא יפלו במלכודת המתמטיקה הלינארית, כלומר אם מקונול נתן X בעשרים דקות אז הוא יתן 2X בארבעים דקות
בעצם מה אני אומר "מקווה" אלוהי הקרלייל יודע מצוין


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 9:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
נמבהרד יצטרך כנראה גם לנהל את המשחק חלק גדול מהזמן חוץ ממקונל.
אישית, אני הייתי מאד מעדיף לראות את ווקר מקבל את הדקות של שפרד (כן, לא אותה עמדה. זה לא משנה), וזאת למרות שהאחרון הוא גם סוג של פוינט גארד, אבל סקראב מוחלט.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 10:21 pm 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
להגנת שפרד צריך להגיד שבמשחק שלוש הוא היה מגן מעולה מול שרגא
אבל זהו פחות או יותר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 11:05 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
פעם אחת, רק משחק אחד שלא ישרקו לשרגא ועכשיו גם וויליאמס את ההתפתלויות כמו נחש, וישרקו לשרגא צעדים ואופנסיב.
ואת ה"חטיפות" של דורט עם דחיפות על הגוף.
זה מה שאני רוצה במשחק הזה. השאר יבוא לבד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 11:06 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
ווקר חסר בסדרה הזאת. לא יודע עם הוא כשיר. פוטנציאל להיות אליט דפנדר, אפילו יותר מדורט כשהוא לא נושך.
גם בהתקפה בוא סבבה מ 3 ואתלט ענק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 12:34 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24582
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
היה פצוע אבל נדמה לי שחזר במשחק הקודם מעט

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 1:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
פעם אחת, רק משחק אחד שלא ישרקו לשרגא ועכשיו גם וויליאמס את ההתפתלויות כמו נחש, וישרקו לשרגא צעדים ואופנסיב.
ואת ה"חטיפות" של דורט עם דחיפות על הגוף.
זה מה שאני רוצה במשחק הזה. השאר יבוא לבד.

כמה אפשר להתבכיין?
האם לא אמרת בעצמך שהשיפוט במשחק הקודם היה הוגן?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 1:40 am 
מחובר
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
האלי ישחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 1:54 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
זה משחק מכריע בסדרת גמר. ברור שהוא ישחק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 2:11 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
בואו נגיד שהסיכוי שלהם לאליפות השבוע - גדול מהסיכוי בעונה הבאה, לכן לא מפתיע שמשחק (כל עוד כמובן יכול ברמה פיזית מינימלית).

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק שש גמר NBA
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 3:58 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
מבול שלשות של הפייסרס אחרי 4 דקות ראשונות בלי סל שדה וריצה מענגת של 7-22.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 83 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], d.k., uriel17 ו 17 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.