סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:58 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא

מי תנצח ותזכה באליפות?
הסקר נגמר בתאריך ב' יוני 23, 2025 11:48 am
אוקלהומה 62%  62%  [ 8 ]
אינדיאנה 38%  38%  [ 5 ]
סך הכל הצבעות : 13
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 6:32 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
והכהן שוב מדגיש כמה הוא בחור חביב ונעים, שקורא לדעות של אחרים הזויות.
כשחושבים על זה טוב, הבחור צודק:
1. ה MVP מוהדר בעיקר בזכות שיפוט אוהד שמאדיר אותו. שרוק לו את הצעדים, העבירות תוקף ואל תשרוק לו על לטיפות וזה שהוא נכנס בידיים של יריבים והוא "רק" שחקן גדול, אבל לא ענק.
2. מפה והלאה הסגלים די שווים ואפילו יתרון לאינדי. אני די בטוח שאני לוקח את סיאקם על וויליאמס, טרנר וצ'אט גם די שווים, מעדיף את נימהארד על קארוסו ונייסמית ודורט די שווים. הספסל של אינדי ממשיך טוב יותר עם טופין ומקונל ומת'ורין שלדעתי בכל קבוצה אחרת היה מתפתח וצובר נסיון לשחקן שחקן. ברור ש SGA עולה על האלי אבל גם להאלי יש את המעלות שלו, כשהוא בריא.
3. כל השנה לא הבנתי למה אינדי מדשדשת. מסתבר שפשוט לא התחשק להם לשחק הגנה עד הפלייאוף.

בסוף אוקייסי תיקח בגלל הביתיות.
גם אני חשבתי שיהיה 4-2 לאוקייסי בתרחיש הטוב ביותר עבור אינדיאנה, אבל קצת צניעות- יש לי את היכולת להודות שכנראה טעיתי ובטח לא לקרוא למי שצודק בסוף "הזוי"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 6:53 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הדעה של שוקרי חשובה כמו כל דעה אחרת
אתה אומר "רק רגע, בואו נבדוק מה מאחורי האגדה של אוקלהומה קבוצה טובה בהרבה ואם אינדי הגיעה למשחק 7 מדובר בנס גלוי"
סבבה רעיון מעניין שלא נתקלתי בו עד עכשיו בעשרות הפודקסטים ששמעתי
טייריס מול שגא. הפער ביניהם צומצם ביחס למה שהיה ערב הפלייאוף
דאב מול פסקל. הפער היה קטן ערב הפלייאוף ובפלייאוף, פסקל עבר את דאב.
הנפילה שלך נמצאת בצ'אט מול טרנר. לא אותה ליגה
תוציא את שניהם לשוק עכשיו, לא יהיה ג'י אם אחד כולל זה של אינדיאנה שיבחר בטרנר

נייסמית' וניבהרד העלו מאוד את הערך שלהם בפלייאוף, ערב הפלייאוף הם נחשבו הרבה פחות טובים מקרוזו ודורט. הפער צומצם בעקבות הפלייאוף, לא חושב שהם עברו אותם
טופין מול איי-הארט? איי-הארט בנקודות לא בנוק אאוט
היתרון הגדול מגיע כמקונול (כן, פאקינג, מקונול) הופך להיות היתרון ששובר שוויון במשחקים ספציפיים
את הקביעות שעשיתי לגבי הדירוג של השחקנים עשיתי על בסיס 100 השחקנים הכי טובים של ד'רינגר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 6:56 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אז בהשוואה לראש לראש
יש יתרון לאוקלהומה, אבל לא כזה מוחץ
אם מוסיפים לזה את הביתיות ואין המאזן המופלא שלהם באוקלהומה, אני שם את כל הז'יטונים שלי על אוקלהומה וכל כל המחמאות שלי על אינדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 7:38 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
למה ניסמית׳ פחות טוב מדורט? נכון, האחרון שחקן הגנה טוב יותר (לא שהראשון קוטל קנים), אבל ניסמית׳ הוא שחקן התקפה טוב יותר, ודורט בהתקפה הוא בעיקר מרקוס סמארט עם יותר משמעת (לא לזרוק בלי סוף). או במילים אחרות - ספוט אפ שוטר ותו לא.
נמבהארד ודאי יודע לעשות יותר דברים מקרוזו בהתקפה (ופחות בהגנה, אבל שוב, לא קוטל קנים).
שג״א בעיניי טוב בהרבה מהליבורטן, להליבורטן יש ביצים מאד גדולות, אבל בואו... זה לא אותו רמה של שחקן.

היתרון של סיאקם על ג׳יי דאב הוא ביציבות . סיאקם תמיד בא לעבודה, אבל ברמת הכשרון והפיק, אין בכלל מה להשוות, ג׳יי דאב יכול לעשות דברים שסיאקם יכול רק לחלום עליהם. השוו אותו בהרבה מקומות לפיפן, ויאללה - יש בזה המון, ובעיניי זאת פחות או יותר הרמה באמת. לפחות כל עוד הוא יתייצב.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 7:41 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, לא משנה מי תזכה-הכוכב שמוביל אותה יהיה שחקן שנבחר מחוץ לעשירייה הראשונה. תוסיפו את זה ליאניס, קאווי וכמובן יוקיץ', כשגם סטף נבחר רחוק מהטופ 3 ואולי נגלה שלטרגט בחירות דראפט גבוהות זה לאו דווקא הדבר הכי חשוב בניהול קבוצה.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 7:45 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אז זהו נורטון
אני אמרתי יתרון קטן לקרוזו/דורט אתה אומר תיקו.
סבבה, בקטנה
השאלה, האם הדעה שלך על המאצ'אפ דורט/קרוזו מול ניבהרד/נייסמית' היא אותה דעה כמו לפני הפלייאוף?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 7:48 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
חצי ממכם הימרתם שמילווקי תעבור את אינדיאנה. היתר שקליבלנד חוץ מאחד נדמה לי וגם הוא הימר שהניקס יעברו אותם.

פתאום קבוצה שהיו אנדרדוג בכל סדרת פלייאוף השנה הם ברור שווים (במקרה הטוב) לאחת מקבוצות עונות הסדירה הטובות בהיסטוריה.

כנראה שכולם פה מהעתיד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 8:17 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון, מה בדיוק עושה וויליאמס שסיאקם לא עושה?
קולע מכל מקום, חודר, מוסר, שומר, עושה נקודות מחדירה, עם הגב לסל, פייד אווי...שומר טוב.
אני בתור GM לוקח את צ'אט רק כי הוא צעיר. שוכחים לטרנר שעד עכשיו הוא היה מצויין וגם בסדרה הזאת הוא נהדר בהגנה.
הקליעה משלוש ומחצי מרחק, יכולת החסימה וחוסר האגו הם בדיוק מה שצריך מגבוה שבא להיות חתיכה חסרה בפאזל. היו לו המון מניות בנצחון הראשון באוקייסי.
אני חושב שנימהארד שומר טוב לפחות כמו קרוסו ששומר מדהים קבוציתית אבל פחות באחד על אחד.

מעדיף את טופין על הארטנשטיין. האתלטיות, המהירות, הקליעה.

ושכחו פה את מת'ורין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 8:25 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אוריאל, קארוזו של העונה הרגילה היה לא משהו, והדעה שלי על ניסמית׳ בהחלט היתה דומה.
למעשה, נדמה לי שבתחילת העונה דירגתי את כל המאה, אז בואו נראה, ונהיה חכמים יותר.
בדירוג שלי מתחילת העונה:
viewtopic.php?f=1&t=20468

נמבהארד - 148
קארוסו - 127 (כלומר, דירגתי אותו יחסית בחסר. רוב העולם, וכתבתי את זה בפוסט ההוא, דירג אותו בין המאה). אני חושב היום שלאור הפלייאוף הוא כן שווה מקום במאייה, אבל מצד שני, כך גם נמבהארד
דורט 122 (סביר בעיניי עדיין, אולי יכול לעלות קצת)
מת׳ורין 103 (קצת הגזמתי איתו, כנראה)
מקונל - 99 (סביר בעיניי)
נסמית׳ - 84 (סביר בעיניי עדיין)
(מה שאומר, שכן הצמד נסמית׳ ונמבהארד דורג אצלי באותם טווחים של דורט וקארוסו עם נסמית׳, אחריו דורט, אחריו קארוסו ואחריו נמבהארד)

וגם:
הרטנשנטיין - 76
טרנר - 39
הולמגרן - 38
ג׳יי דאב - 26
הליבורטן - 25
סיאקם - 24
שג״א - 4





יובל - אני האחד שהימר על אינדיאנה לאורך רוב הדרך מההתחלה , כאן.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 8:26 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
Yuval כתב:
חצי ממכם הימרתם שמילווקי תעבור את אינדיאנה. היתר שקליבלנד חוץ מאחד נדמה לי וגם הוא הימר שהניקס יעברו אותם.

פתאום קבוצה שהיו אנדרדוג בכל סדרת פלייאוף השנה הם ברור שווים (במקרה הטוב) לאחת מקבוצות עונות הסדירה הטובות בהיסטוריה.
כנראה שכולם פה מהעתיד

לא, לא
חזרתי וכתבתי שהפערים באופן שבו אנחנו תופסים את השחקנים השתנו לגמרי במהלך הפלייאוף ובטח במהלך הסדרה
אין בכלל שאלה שאם הולכים לדירוג 100 השחקנים של ד'רינגר הפערים בין הקבוצות עצומים, במהלך הפלייאוף והסדרה גם ד'רינגר וגם אנחנו עושים הערכה מחדש
לא חושב (חוץ מאבו שוקרי) שמישהו חשב שהקבוצות ברות השוואה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 8:28 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
נורטון, מה בדיוק עושה וויליאמס שסיאקם לא עושה?
קולע מכל מקום, חודר, מוסר, שומר, עושה נקודות מחדירה, עם הגב לסל, פייד אווי...שומר טוב.
אני בתור GM לוקח את צ'אט רק כי הוא צעיר. שוכחים לטרנר שעד עכשיו הוא היה מצויין וגם בסדרה הזאת הוא נהדר בהגנה.
הקליעה משלוש ומחצי מרחק, יכולת החסימה וחוסר האגו הם בדיוק מה שצריך מגבוה שבא להיות חתיכה חסרה בפאזל. היו לו המון מניות בנצחון הראשון באוקייסי.
אני חושב שנימהארד שומר טוב לפחות כמו קרוסו ששומר מדהים קבוציתית אבל פחות באחד על אחד.

מעדיף את טופין על הארטנשטיין. האתלטיות, המהירות, הקליעה.

ושכחו פה את מת'ורין.


לא באותה ספירת כשרון בכלל. ווליאמס מהיר הרבה יותר, חתולי יותר, טוב בהרבה עם הכדור ומוסר טוב יותר. בעיניי הוא גם שומר טוב יותר או לפחות ורסיטלי יותר (לא באמת על אותם שחקנים, סיאקם יכול לשמור על גבוהים טוב יותר, ג׳יי דאב על סווינגמנים טוב יותר)
אבל כן, לא יציב כמו סיאקם שכל יום בא לעבודה ודופק 19 נקודות או משהו כזה, עם 7 ריב׳ ו 3-4 אסיסטים כמו שעון.

אבל כן, סיאקם הוא נכס, ויהיה ה mvp המאד מוצדק של הסדרה אם אינדיאנה תנצח.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 8:30 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון גם אצלך, אם מאחדים את הדירוגים אוקלהומה פייבורטית בהרבה בעיקר בגלל ההבדל בין שגא להאלי
בזמן שהרמה שמאחוריהם מתקזזת עם יתרון קל


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 9:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 1925
בלוג: הצג בלוג (0)
כן אוריאל, תודה.

מייקל ג׳פרי ג׳ורדן והטייק שלו על הגמר:
https://www.youtube.com/watch?v=_CWwhqdvsEw


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 9:52 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' ינואר 21, 2010 9:48 pm
הודעות: 2889
מיקום: אילון
בלוג: הצג בלוג (0)
הת'אנדר יצטרכו משחק טוב של הקארושו, הוא המפתח לכל ההגנה ולכל ההצלחה של הקבוצה הזאת.
מנגד הפייסרס שהם מאוד קבוצתיים לא מתבססים על שחקן אחד ולכן המנטליות הקבוצתית, הביחדנס, לא להוריד את הרגל מהדוושה ברמה הקולקטיבית זה מה שחשוב להם.
אני גם רוצה להזכיר שעוד במשחק 5 אחרי שמקונל עשה את הרבע השלישי מהסרטים המאמן הושיב אותו לכל הרבע הרביעי ואילו במשחק 6 כבר ראינו את מקונל והאליברטון משחקים הרבה דקות ביחד. לדעתי השינוי הזה של לתת להם לשחק ביחד ולא כל פעם שאתה מעלה את האליברטון לספסל את מקונל, זה הופך אותם לפייבוריטים בסדרה

_________________
קיופיפלו על שם קיינטל וודס, סקוטי פיפן, לו ריד ולו יהי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 10:04 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
ברור שוויליאמס הרבה יותר מהיר וחתולי. הוא 1.95 וסמול פורוורד שפשוט שומר אדיר אז מסוגל גם לשמור על גבוהים.
סיאקם הוא פאוור פורוורד בכל נשמתו ו 2.06 כמדומני.

כזכור אני חשבתי שיהיה 4-2 לאוקלהומה כי היא כקבוצה טובה יותר, לא שחקן שחקן. ופשוט שומרים חזק מאוד.


נערך לאחרונה על ידי אבו שוקרי בתאריך ש' יוני 21, 2025 10:10 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 10:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, רק מה שאני אומר הוא שאני יכול לראות את ג׳יילן ווליאמס מגיע לקריירה ברמת פיפן
סיאקם, אחרי 8 שנים כבר לא. ושוב, אם הוא ייקח אליפות היום ויהיה mvp מוצדק, הוא בהחלט ייתן קריירה אדירה למישהו שנבחר במקום העשרים ומשהו בדראפט, אבל זה לא פיפן..

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 11:52 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
מי שטוען שאין פער ברמת הקבוצות (באופן כללי, ולא בפרט כיום ורק אחת מול השנייה) - ייאלץ להסביר איך יש פער של 18 ניצחונות בעונה הסדירה (ואף פער של 10 ניצחונות בעונה הקודמת).
אפשר לטעון שזה מצ'-אפ טוב לאינדאינה בקרב הישיר, שאולי אוקלהומה לא בשיאם (חוסר ניסיון? מקריות? רמת אימון טקטית ספציפית בפלייאוף?) - אבל שהקבוצות ממש שוות? תמוה בעיניי.
אדרבא, מי שחושב כך, אני מניח שיש בפניו לא מעט הימורים יצירתיים לקחת "בוגאס" לקראת העונה הבאה, ולעשות כסף טוב ("בתוחלת").
בניסוח אחר - מישהו יופתע אם אוקלהומה של העונה הבאה תעשה עונה סדירה של 70 ניצחונות פלוס ותיקח אליפות? מישהו יופתע ממש ממש אם אינדיאנה תהיה רק בפלייאין במזרח (מזכיר שיש גם אלמנט של פציעות פה ושם)?

אם נעשה ראש בראש שחקנים (תוך התעלמות מה"שלם העולה על סך חלקיו" באוקלהומה, שאני לא חושב שבר מחלוקת, בפרט הגנתית) - אז היות שאינדיאנה לא "נחשבת" כקבוצה הכי טובה/מוכשרת במזרח (מישהו טוען אחרת?) - בוסטון (כשירה) בבירור מעל אוקלהומה (ומן הסתם, מעל אינדיאנה...), לא חושב שזה קרוב בכלל. מה זה נותן לנו?

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 11:55 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
אה, אני מדבר כאן ועכשיו. בראייה עתידית אתה צודק אם כי סיאקם כבר היה בורג משמעותי בקבוצה אלופה.
בכלל, לאוקייסי יש איזה אלף בחירות דראפט קרובות בעוד הבעלים של אינדי, כנראה קמצן רציני, מסרב לשלם מותרות ולכן מוותר השנה על בחירת סיבוב ראשון בדראפט יחסית חזק. חבל, וולף מתאים לקבוצה הזאת ממש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 12:13 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
בוסטון כשירה הכי טובה בליגה. לצערנו זה כבר כנראה לא יקרה יותר.
ניו יורק לא יכולים לשמור.
קליבלנד פוטנציאל ענק, נראה איך יתממש.
אתה נותן יותר מידי משקל לליגה הסדירה. נימהארד, טופין ונייסמית לא התקרבו לחשמור ככה וברמת אינטנסיביות הזאת. שמרו את עצמם לפלייאוף.
אינדי דווקא היא הכי השלם שעולה על סך חלקיו. 5 שחקנים שקולעים מבחוץ כמעט בכול רגע על המגרש, רצים מהר, מוסרים, זזים, יש יכולת 1 על 1 לא רעה.
אינדי קבוצה לא נגמרת. 8 שחקני רוטציה שכל אחד יכול לרלוע 20 נקודות:
האלי, נימהארד, טרנר, סיאקם,נייסמית', מקונל, מת'ורין, טופין. גם בראיינט יכול לשים נקודות ומהר. במקור היה גם יותר סייז עם שני הגבוהים שנפצעו. בעיקר ג'קסון שנותן ריבאונד והאסל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 12:24 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 1925
בלוג: הצג בלוג (0)
shmueliki כתב:
מי שטוען שאין פער ברמת הקבוצות (באופן כללי, ולא בפרט כיום ורק אחת מול השנייה) - ייאלץ להסביר איך יש פער של 18 ניצחונות בעונה הסדירה (ואף פער של 10 ניצחונות בעונה הקודמת).
אפשר לטעון שזה מצ'-אפ טוב לאינדאינה בקרב הישיר, שאולי אוקלהומה לא בשיאם (חוסר ניסיון? מקריות? רמת אימון טקטית ספציפית בפלייאוף?) - אבל שהקבוצות ממש שוות? תמוה בעיניי.
אדרבא, מי שחושב כך, אני מניח שיש בפניו לא מעט הימורים יצירתיים לקחת "בוגאס" לקראת העונה הבאה, ולעשות כסף טוב ("בתוחלת").
בניסוח אחר - מישהו יופתע אם אוקלהומה של העונה הבאה תעשה עונה סדירה של 70 ניצחונות פלוס ותיקח אליפות? מישהו יופתע ממש ממש אם אינדיאנה תהיה רק בפלייאין במזרח (מזכיר שיש גם אלמנט של פציעות פה ושם)?

אם נעשה ראש בראש שחקנים (תוך התעלמות מה"שלם העולה על סך חלקיו" באוקלהומה, שאני לא חושב שבר מחלוקת, בפרט הגנתית) - אז היות שאינדיאנה לא "נחשבת" כקבוצה הכי טובה/מוכשרת במזרח (מישהו טוען אחרת?) - בוסטון (כשירה) בבירור מעל אוקלהומה (ומן הסתם, מעל אינדיאנה...), לא חושב שזה קרוב בכלל. מה זה נותן לנו?


במשך רוב השנה קליבלנד היתה מספר 1.
פציעות ותזמון גרוע של תקופה חלשה העיפו אותם מוקדם.

אינדיאנה הגיעו בכושר מעולה לפלייאוף.
זה דבר לא פחות חשוב מתוצאות בעונה הסדירה.

שנה הבאה יהיו כך מבטיחים לנו הרבה שינויים דרמטיים.
אבל לפי המצב עכשיו, הגיוני שאינדיאנה תהיה הקבוצה לנצח מהמזרח ולא קבוצת פלייאין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 1:37 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
אתה נותן יותר מידי משקל לליגה הסדירה

האם תהיה מוכן לקחת הימור שאינדיאנה תגיע לפחות לאותו שלב בפלייאוף כמו אוקלהומה (ועוד עם הנחת "מזרח חלש יחסית") בשנה הבאה?
מניח שלא
וכנ"ל (בוודאות...) אם היו מציעים לך זאת בתחילת הפלייאוף הנוכחי.
לכן אני לא מבין איך ניתן להגיד באופן כללי ש"הקבוצות שוות", גם באם מדברים רק על פלייאוף (שזה קצת שגוי בעיניי ברמת ההסתכלות באופן כללי, אבל נזרום).

אני לחלוטין לא בא להוריד לאינדיאנה פה, פשוט אוקלהומה היא קבוצה באמת מיוחדת מאוד (וחזקה, גם אם עדיין לא "מאוד", ברמה היסטורית), כבר כיום.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 1:47 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
אפרופו ההתעלות של הפייסרס (בעיניי), כרגע 8 שחקנים שלהם קולעים בספרות כפולות בסדרת הגמר, דבר שאף קבוצה לא עשתה מעולם באף סדרת פלייאוף, אפילו לא של הטוב מ-5 או הטוב מ-3 (בהינתן שכולם שיחקו בכל משחקי הסדרה).

סיאקם 19.8
האליברטון 14.8
טופין 12.8
מקונל 11.3
טרנר 11.3
נמבהארד 11.2
מת'ורין 10.5
ניסמית' 10.5

שני האחרונים צריכים 7 נקודות במשחק 7 - בכדי לשמור על הנתון.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 2:21 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
בנוסף, מקונל וטרנר צריכים לקלוע לפחות 2 נקודות, נמבהרד 3.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 2:23 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
אני חושש שהשופטים יקבעו את המנצחת. אם כל הזזת ראש של שגא תהיה פאול, המשחק לא יהיה צמוד.
יהיה מעניין לראות מי מהרול פלייארים של שתי הקבוצות לא יפחד לזרוק.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 2:24 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
ותהיה אחרונה, האם צאט והארט ישחקו ביחד כשסיאקאם עם טרנר.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], rony ו 21 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.