סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:57 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  הבא

מי תנצח ותזכה באליפות?
הסקר נגמר בתאריך ב' יוני 23, 2025 11:48 am
אוקלהומה 62%  62%  [ 8 ]
אינדיאנה 38%  38%  [ 5 ]
סך הכל הצבעות : 13
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 2:51 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3249
בלוג: הצג בלוג (0)
אולי קצת קטנוני, אבל נראה לי שאנדרו נמבהארד הרוויח בפלייאוף הזה את הזכות שנכתוב את השם שלו כמו שצריך (ולא נימהארד, ניבהארד, נבהארד, נימבהארד ושאר ירקות)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:21 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
סאבס, לדעתי אתה טועה.
זה נשמע נימהארד, לא הוגים את ה-B. ככה גם החברים שלו לקבוצה הוגים את השם.
בעברית אין ב' שקטה, למה אני צריך לכתוב את זה?

בהתחלה כתבתי עם ב' כי חשבתי שהוגים את ה-B, כשהבנתי שלא- פשוט השמטתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:22 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
Hacohen כתב:
whatNot כתב:
קודם כל לא ברורה לי החשיבה שאוקלהומה סיטי טובה מאי דיאנה. אני מלכתחילה הימרתי על אינדיאנה, ונשאר עם ההימור שלי.

שנית, הזוכה הכי מפתיעה בתולדות המנש היא ללא ספק גולדן סטייט של ריק בארי בשנת 1975.



שמע, זה לא פשוט תוך 18 הודעות להגיע לטופ משהו של הודעות הזויות בפורום. כבוד.

"החשיבה שאוקלהומה טובה מאינדיאנה" לא ברורה לך? כלומר זה אפילו לא ברמת דעה אחרת, פשוט לא מובן לך איך יש אנשים שחושבים שהקבוצה החד-משמעית הכי טובה בליגה הסדירה שהMVP משחק אצלה ושיתרון הביתיות אצלה, יותר טובה מיריבתה?

ולא שמישהו מאיתנו ראה את זה קורה, אבל הווריירס של 75 סיימו ראשונים את המערב וחוץ מבארי שכמובן היה אולסטאר, מלך החטיפות ושחקן החמישייה הראשונה של העונה, היו כמה סייענים ברמה גבוהה כולל רוקי העונה ג'מאל וילקס שאחר כך לקח 3 אליפויות עם הלייקרס והפך להול אוף פיימר. עיקר ההפתעה היתה מזה שהם נתנו סוויפ לוושינגטון בולטס, קבוצה סופר-חזקה עם אלווין הייז בשיאו, ולידו מלך הריבאונדים של הליגה ווס אנסלד ומלך האסיסטים קווין פורטר.


ומי החליט שההודעה הזויה? אתה?
מי אתה בכלל?
חוץ מלכתוב פה שטויות שלא מתממשות במשך שנים ולנסות להעליב אחרים, מה אתה עושה פה?

היה לי בעבר משתמש אחר שאיבדתי את פרטי הכניסה אליו. ומה זה רלוונטי?
למד להתנסח, ילד.

אז כמה עובדות ודעות:
אוקלהומה סיטי אפילו לא בטופ 3 של הקבוצות הטובות בליגה. העונה סדירה לא מעניינת.
סלטיקס, קליבלנד, דנבר – כולן טובות יותר. אינדיאנה וניו
¯יורק ברמה של אוקלהומה סיטי.
אני לא חילקתי תואר MVP לשיי, וגם לא הייתי נותן. וזה גם לא מעניין. כדורסל הוא משחק קבוצתי, ואינדיאנה הכי טובה בקטגוריה של המשחק הקבוצתי במנש.
אני יכול לסמך בזמן אמת שכתבתי שהקבוצות שוות. מה שלחלוטין מתברר כנכון. רוצה צילום מסך?
יש לי גם צילום כזה שחוזה את ההפסד של הסלטיקס לניו יורק, ואינדיאנה מנצחת נגד קליבלנד.

לגבי אינדיאנה – צפיתי בכל המשחקים של בפלייאוף שעבר נגד הסלטיקס, ולדעתי הם היו הקבוצה הטובה ביותר בהם הסלטיקס נפגשו בפלייאוף.
ברגע שראיצי שההגנה השתפרה, מבחינתי הם קונטנדרים לכל דבר ועניין.

לגבי הווריורס של 75 – הם סיימו עם המאזן השני הטוב במערב ולא הראשון. המאזן שלהם היה החמישי בטיבו בליגה. אף אחד לא לקח אותם ברצינות.
עיקר ההפתעה הייתה שהם בכלל הגיעו לגמר, כי אף אחד לא הגדיר אותם כקונטנדרים. עזוב שזה נגמר בסוויפ.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:31 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
מה הסיבות/ראיות שדווקא בוסטון, קליבלנד ודנבר הן הטובות בליגה?
ואיך זה בא לידי ביטוי בפלייאוף? (בטח לאור העובדה ש"העונה הסדירה לא מעניינת")

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:56 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
whatNot
אפשר לכתוב על הודעה שהיא הזויה, אי אפשר לתקוף אישית אף אחד כאן.
הכהן טיפה עבר את הגבול שהתייחס למספר ההודעות שלך בפורום ואתה עשית אסקלציה
בואו נפסיק עם זה עכשיו

לעצם ההודעה
בלי עונה סדירה, איך נדע מי צריכה לשחק בפלייאוף? מה החלופה שלך לעונה הסדירה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 10:45 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
סקוט פוסטר שופט במשחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:17 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3249
בלוג: הצג בלוג (0)
אבו שוקרי כתב:
סאבס, לדעתי אתה טועה.
זה נשמע נימהארד, לא הוגים את ה-B. ככה גם החברים שלו לקבוצה הוגים את השם.
בעברית אין ב' שקטה, למה אני צריך לכתוב את זה?

בהתחלה כתבתי עם ב' כי חשבתי שהוגים את ה-B, כשהבנתי שלא- פשוט השמטתי.


מקבל שאפשר גם נמהארד אם רוצים. אבל ממש לא נשמע כמו נימהארד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:19 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
סקוט פוסטר שופט במשחק

חבל. אחד השופטים החלשים בליגה.

הנה מדד אחד לגבי שופטים.
https://hoopshype.com/lists/nba-referees-mistakes/

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:28 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3249
בלוג: הצג בלוג (0)
whatNot כתב:
אוקלהומה סיטי אפילו לא בטופ 3 של הקבוצות הטובות בליגה. העונה סדירה לא מעניינת.
סלטיקס, קליבלנד, דנבר – כולן טובות יותר. אינדיאנה וניו
¯יורק ברמה של אוקלהומה סיטי.


הת'אנדר סיימו במאזן 1:29 מול המזרח (כולל השפלה של הניקס בגארדן). אבל מה זה משנה כשאפשר פשוט לקבוע אקסיומה ש"העונה הסדירה לא מעניינת" ואז להתעלם מהנתונים שיש לנו מהמפגשים בין הקבוצות ולהחליט (על סמך מה?) שהם ברמה של הניקס.

אגב, אוקייסי אשכרה ניצחו את דנבר בדרך לגמר (בפלייאוף. גם זה לא מעניין?). אז על סמך מה המסקנה שהנאגטס קבוצה טובה יותר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:35 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
יאללה סאבס, מקבל.
די בטוח שאין סיכוי שפוסטר שופט. אחרי כל הבלאגן זה די מדהים שהוא משובץ- בטח שבכל מקרה הוא נחשב שופט חלש.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 12:01 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
מאיפה אתה יודע שהוא נחשב שופט חלש?
דווקא לפי מה שאני מבין, הוא אחד השופטים הבכירים.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 12:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
ראה למשל את הלינק ששלחתי. אחוז הטעויות שלו בl2m מעל החציון. מקום 51 מתוך 87.
אבל גם כשמדברים עם פרשנים וכתבים, פוסטר הוא אחד הבעייתיים.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 2:59 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
whatNot
אפשר לכתוב על הודעה שהיא הזויה, אי אפשר לתקוף אישית אף אחד כאן.
הכהן טיפה עבר את הגבול שהתייחס למספר ההודעות שלך בפורום ואתה עשית אסקלציה
בואו נפסיק עם זה עכשיו

לעצם ההודעה
בלי עונה סדירה, איך נדע מי צריכה לשחק בפלייאוף? מה החלופה שלך לעונה הסדירה?


לכתוב על הודעה שהיא הכי הזויה בפורום, תוך ציון מספר הודעות קודם - זו תקיפה אישית ולא לגופה של הודעה.
באופן אישי אני לא רואה מה רע בקצת אסקלציות. כל עוד אין קללות או גידופים, הכל הולך.
אולי יכניס פה קצת עניין.
אם אתם פחות בקטע אז אתאים את עצמי.

עניינית – לא כתבתי שלא צריכה להיות עונה סדירה. מה שכן כתבתי זה שהעונה הסדירה לא מעידה יותר מדי על הפלייאוף.
לא חושב שצריכים חלופה לעונה הסדירה, אלא להפחית את כמות המשחקים. לדעתי זו דיעה די רווחת בקרב מי שלא קשור כלכלית לליגה, כמו השחקנים ובעלי הקבוצות.

סאבוניס כתב:
whatNot כתב:
אוקלהומה סיטי אפילו לא בטופ 3 של הקבוצות הטובות בליגה. העונה סדירה לא מעניינת.
סלטיקס, קליבלנד, דנבר – כולן טובות יותר. אינדיאנה וניו
¯יורק ברמה של אוקלהומה סיטי.


הת'אנדר סיימו במאזן 1:29 מול המזרח (כולל השפלה של הניקס בגארדן). אבל מה זה משנה כשאפשר פשוט לקבוע אקסיומה ש"העונה הסדירה לא מעניינת" ואז להתעלם מהנתונים שיש לנו מהמפגשים בין הקבוצות ולהחליט (על סמך מה?) שהם ברמה של הניקס.

אגב, אוקייסי אשכרה ניצחו את דנבר בדרך לגמר (בפלייאוף. גם זה לא מעניין?). אז על סמך מה המסקנה שהנאגטס קבוצה טובה יותר?

אבל העונה הסדירה באמת לא מעניינת. סטטיסטית, מלבד קבוצות שנמצאות בטופ 3 בהגנה ובהתקפה של העונה הסדירה, אין קורלציה מספיק חזקה.
הניצחון של אוקלהומה סיטי יכול להיות מוגדר כאנומליה. קבוצות מגיעות בכושר שונה, עם כשירות שונה.

על סמך מה?
אין תשובה אחת וכולם צודקים.
אתה מייחס (כנראה) חשיבות גדולה יותר לעונה הסדירה, אני למאצ'אפים (מה שמכניס קומבינטוריקה לעניין) ויכולת בפלייאוף של שחקנים בודדים (נתון מאוד יציב).
בשני המקרים מדובר בתכונה יותר מאשר תופעה.

shmueliki כתב:
מה הסיבות/ראיות שדווקא בוסטון, קליבלנד ודנבר הן הטובות בליגה?
ואיך זה בא לידי ביטוי בפלייאוף? (בטח לאור העובדה ש"העונה הסדירה לא מעניינת")

לא חושב שאפשר למצוא ראיות. אולי רמזים. כל אחד לפי הפילוסופיה שלו.
ספציפית – לסלטיקס יש הכי הרבה כשרון בשני צדי המגרש; קליבלנד משלבת חמישייה מאוזנת עם יכולת חילופים בהגנה; דנבר קבוצה ווינרית, עם מגרש ביתי חזק ומשמעותי, והשחקן הטוב בליגה.
אבל מעל הכל, זו, גמישות. היכולת להתאים את סגנון המשחק ליריב ולהתמודד עם חולשות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 3:56 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
[quote="whatNot"]
עניינית – לא כתבתי שלא צריכה להיות עונה סדירה. מה שכן כתבתי זה שהעונה הסדירה לא מעידה יותר מדי על הפלייאוף.
/quote]
עונת 23/24 - אלופה סיימה עם המאזן הטוב בליגה. יריבה בגמר עם מאזן 5 במערב
22/23 - הטוב במערב, 7 במזרח, עלתה מהפלייאין
21/22 - 3 במערב, 2 במזרח
20/21 - 3 במזרח, 2 במערב ובליגה כולה
19/20 - הטוב במערב, 5 במזרח
18/19 - הטוב במערב, 2 במזרח ובליגה כולה
17/18 - 2 במערב, 4 במזרח
16/17 - טוב בליגה, 2 במזרח
15/16 - טוב במזרח, טוב בליגה (ובהיסטוריה של האן.בי.איי)
14/15 - טוב בליגה, 2 במזרח
לסיכום, בעשר השנים האחרונות 3 פעמים האלופה החזיקה במאזן הטוב בליגה, 4 פעמים במאזן הטוב באזור שלה, פעם במאזן השני באזור ופעמיים 3 באזור.
הסגנית החזיקה פעמיים במאזן הטוב בליגה, 4 פעמים במאזן השני באזור (ופעמיים גם שני בליגה), פעם 4 באזור, פעמיים 5 באזור ועוד פעם 7 במזרח.
נראה לי שזה די מוכיח שהעונה הרגילה מעידה די מאד על הפלייאוף. מה שאי אפשר להגיד זה שהקבוצה הטובה בעונה הרגילה גם תגיע לגמר האן.בי.איי (רק 25% מהמקרים), אבל ברוב המוחלט של המקרים לגמר תגיע לפחות קבוצה אחת מהטופ של העונה הרגילה.
וכל זה בעשור האחרון שיש בו אנומליות כמו הקבוצות של לברון, הבועה של הקורונה וכו'.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 5:43 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' מאי 21, 2023 10:15 am
הודעות: 255
בלוג: הצג בלוג (0)
כמו שכתבתי, העונה הסדירה לא מעידה יותר מדי על הפלייאוף. לא כתבתי שאין קשר בכלל.

אם כבר, השאלה שצריך לחקור (לדעתי):
האם מקדם הניצחון על פי מיקום בעונה הסדירה זהה למקדם הניצחון בפלייאוף לפי המיקום בעונה הסדירה, באופן יחסי (כלומר לחקור בעונה הסדירה רק את מיקומי הפלייאוף).

לדעתי, בוודאות נגלה שלמיקום בעונה הסדירה יש פחות משמעות לתחזית של ניצחון בפלייאוף, לעומת ההשפעה של מיקום על ניצחון בעונה הסדירה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:22 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
בסוף פוסטר לא ישפוט
https://www.espn.com/nba/story/_/id/455 ... ref-game-7


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:04 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
יש לי תחושה שוויגינס וקארוסו יביאו את האליפות לט'אנדר. לא יודע להסביר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 2:42 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
הנושא העיקרי במסיבת העיתונאים של קרלייל לפני המשחק הוא סרטון שהוא צפה בו המראה את האוטובוסים שאוקייסי הכינו לפרייד של האליפות.
האיש גאון.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:17 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
4 שלשות תוך חמש דקות של אינדיאנה ועדיין זה רק 4 הפרש לאינדיאנה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:17 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
בממד אני מדווח שהליברטון נצפה עם שלושה מטחים בנתיים.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:23 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
הייתה לי הרגשה שג'יי-דאב יהיה גרוע במשחק הזה :/


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
שיט, האלי נפגע
זה נראה לא טוב


נערך לאחרונה על ידי Att בתאריך ב' יוני 23, 2025 3:25 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:25 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הליברטון גמר את המשחק!!!
פאק
פאק
הדבר הכי גרוע


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אוי ואבוי.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
מי אמר שגמר את המשחק?
אבל אם כן, אז דז׳ה וו למשחק מס׳ 6 ב 2019

חבל, חבל

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: rony ו 20 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.