סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:56 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 84 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 7:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
ברייקינג:
דוראנט ליוסטון תמורת גיילן גרין, דילון ברוקס, בחירה 10 ו5 בחירות סיבוב שני.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:08 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מממ
אינסטנט אופנס לשנתיים
מדליק
תכלס לא ויתרו על אף נכס משמעותי
מבחינת פיניקס
תמורה סבירה ביחס לגיל ולזה שמדובר בחוזה נגמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:13 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1949
בלוג: הצג בלוג (0)
הדלת לעזיבה של בוקר נפתחה.
הוא בטח ירצה לעבור לקונטנדרית, ופיניקס בנק' הזמן הזו צריכה יותר שחקנים צעירים לקור עתידי.
עצם זה שהם מביאים כוכב צעיר על העמדה שלו זה רמז עבה.
דווקא לא כל כך ברור לי למה ברוקס הוא חלק מהמהלך הזה, יש לו הרבה יותר מה לתרום ליוסטון בסיטואציה הזו.
אולי פיניקס בונים על זה שהוא יעזור להנחיל תרבות מנצחת.

אני אוהב את המהלך מבחינת פיניקס, הרבה פחות מבחינת יוסטון.
דוראנט כבר רחוק משיאו, וגם בשיאו הוא היה אנדר אצ'יבר מובהק.

פיניקס השיגה שחקן עם פוטנציאל להתחיל לבנות איתו את הגלעין הבא,
גרין הוא שחקן של אינטנסיביות וקצב מהיר,
בסיטואציה הנכונה אני מאמין שהוא יכול להתפתח לכוכב משנה מהטובים בליגה.
והוא יושב על חוזה נוח.

למישהו יש רעיונות לקונטנדרית עם עומס בגבוהים שתשמח להחליף אותם בבוקר?
לא מצליח לחשוב על קבוצה שממש צריכה אותו ויש לה מה לתת בתמורה.


נערך לאחרונה על ידי יואי בתאריך א' יוני 22, 2025 8:13 pm, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:13 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
בחירה 10 בדראפט עמוק וג'יילן גרין לא נכסים משמעותיים?
יש להם עדיין בחירות בכל 7 השנים הבאות, אם הם מתכננים על טרייד נוסף בשביל להסתער על המערב בעונה הבאה כשיש ואקום יחסי בצמרת, אחלה. אם לא וזה היה הטרייד הגדול שלהם לקיץ הזה וזה הסגל +- שהם הולכים איתו לקרב, פחות התחברתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:21 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
פיניקס יכולה לעשות כל מיני דברים. היא יכולה גם לעשות טרייד עם הגאז ולקחת את הוטרנים שלה תמורת משהו

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:25 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
יואי כתב:

למישהו יש רעיונות לקונטנדרית עם עומס בגבוהים שתשמח להחליף אותם בבוקר?
לא מצליח לחשוב על קבוצה שממש צריכה אותו ויש לה מה לתת בתמורה.

למה דווקא עומס בגבוהים, בהנחה שבפיניקס רואים בג'יילן גרין אבן-פינה לעתיד, יש להם עוד 4 עמדות פנויות לעתיד, אין אף אחד בסגל בעמדות 1 ו-3 שצריכים לבנות עליו לעתיד.
אני רואה את ממפיס הולכת עליו עם חלק מהבחירות שקיבלו מאורלנדו, בק-קורט של ג'ה+בוקר נשמע מלהיב. אולי סן אנטוניו שלפי הדיבורים שהיו לה על דוראנט כנראה חמה "להאיץ בנייה".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:32 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
גרין חמוד,אבל לא יציב ולא שומר
והוא כבר לא זול ולא ילד
מיד עם ההדחה של יוסטון היה ברור שהוא על המדף
דווקא הויתור על ברוקס הכי משמעותי, הוא הזריק את הרוח ההגנתית לכל הקבוצה, מסוג השחקנים שאתה לא יכול לזייף בהגנה כשהוא לידך
לגבי הבחירה 10. אם יש משהו שלא חסר ליוסטון זה עוד צעיר מוכשר
בשלב הזה, המצרך שנמצא בחסר הוא ניסיון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 8:41 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1949
בלוג: הצג בלוג (0)
פחות יש לי ביקורת על מה שיוסטון נתנה, מהצד שלה זה סביר,
יותר יש לי ביקורת על התמורה-
דוראנט, לפחות כל עוד לא מדובר בכדורסל של פיב"א, הוא אנדר אצ'יבר קיצוני ביחס לכישרון שלו בהיסטוריה שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:01 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל זה לא עובד ככה, אתה לא יכול להיות ״בסדר עם המחיר״ אבל ״לא מרוצה מהתרומה״. הם קשורים אחד בשני מן הסתם. גרין, ברוקס ובחירה 10 אלה נכסים עם ערך שיכלו ללכת תמורת משהו אחר במקום שחקן פציע בן 37 שלא הופך את השחקנים שלידו לטובים יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:07 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
דוראנט לא בנוי להיות אלפא
בג"ס שזו גולת הכותרת של הקריירה שלו, הוא היה תחת המנהיגות של סטף.
MVP מלך הסלים, אבל לא בעל הבית
בכל פעם שניסה להיות בעל הבית, זה לא הצליח
מי יהיה השחקן המוביל של יוסטון על הפרקט?
יודוקה?
אמן?
שנגון?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:17 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קרטמן כתב:
אבל זה לא עובד ככה, אתה לא יכול להיות ״בסדר עם המחיר״ אבל ״לא מרוצה מהתרומה״. הם קשורים אחד בשני מן הסתם. גרין, ברוקס ובחירה 10 אלה נכסים עם ערך שיכלו ללכת תמורת משהו אחר במקום שחקן פציע בן 37 שלא הופך את השחקנים שלידו לטובים יותר.

זאת נקודה נכונה
אם יוסטון למדה משהו מהפלייאוף הזה, זה שהיא אחלה קבוצת פלייאוף, אפילו במערב אבל אין לה התקפה בשיט
מה עשתה קנתה 100 קילו התקפה

הבסט קייס?
יוסטון גונבת תואר או גמר הליגה בשנתיים שעוד נשארו לו במיכל

הוורסט קייס?
סיבוב שני כזה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:27 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 27, 2024 12:07 pm
הודעות: 709
בלוג: הצג בלוג (0)
בשביל סיכוי אמיתי לאליפות הם חייבים עוד טרייד רציני הקיץ. בוא נגיד שאם הם מנחיתים את יאניס אני אחזור לפה ואכתוב שהטרייד על דוראנט עושה שכל, כי במחיר לא מאוד גבוה נתת ליאניס שותף שיכול לעזור לו להצעיד את הקבוצה לאליפות ככינור שני או A2 אם תרצה.
לא יודע אם יאניס, אבל אני בהחלט מאמין שיוסטון לא סיימה לקיץ הזה, כי המהלך הזה לבדו עושה לי אפס היגיון, הוא הגיוני רק אם זה כחלק מתכנית גדולה יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:29 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1949
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שניסיתי לומר זה שמתוך הנכסים שהיו ליוסטון, היא ויתרה על כאלה שהיה הגיוני יחסית לסחור בהם.
התמורה לנכסים האלה היא רעה בעיני, כי אני לא מחזיק מדוראנט שחקן עם מנטליות מנצחת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' פברואר 20, 2009 2:50 am
הודעות: 2353
בלוג: הצג בלוג (0)
בוקר, גרין וביל באותה עמדה. בפיניקס היו חייבים להיפטר מדוראנט אבל הצליחו להיות פחות מאוזנים ממה שהיו לפני העסקה. אולי יצליחו להביא את יאניס תמורת בוקר.

_________________
13.6.13 לא תגנוב...


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:45 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 1925
בלוג: הצג בלוג (0)
יוסטון נתנו הרבה יותר מדי לדעתי בשביל דוראנט של שנה הבאה.
ג׳יילן גרין שווה עוד צ׳אנס, ברוקס אחלה ומתאים לתרבות הארגונית, בחירה 10 השנה יכולה להניב שחקן טוב,
5 בחירות סיבוב שני מקבילות לבחירה או 2 בסיבוב הראשון.

בשנתיים שלו שם ספק אם יוביל אותם לגמר איזורי ואז יפרוש או ידעך או יפצע או יבריז.
ברוקס וגרין להשוות שכר אולי בחירה או 2 בסיבוב השני זה מעל ומעבר לדעתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
אין עמדות בכדורסל. פיניקס היא אותה קבוצה שהיו בה שלושה רכזים בחמישיה לפני כמה זמן. ובכל מקרה, ביל הוא לא באמת מקביל לבוקר. אם כבר ביל מקביל לגרייסון אלן. (עריכה: ורויס אוניל)
חוצמזה, כאמור בטח פיניקס תעשה עוד כמה צעדים עכשיו.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 9:59 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7677
בלוג: הצג בלוג (0)
אתם מגזימים לגמרי.
טרייד טוב מאוד של יוסטון.
החתיכה הכי משמעותית כאן היא הבחערה ה10, וזאת בחירה 10, לא צריך לעשות ממנה יותר ממה שהיא.
הנכס השני הכי טוב הוא דילון ברוקס.
גרין בשלב הזה הוא על גבול החוזה השלילי. אני לא חושב שביוסטון החזיקו ממנו חלק מהעתיד שלהם ואני לא בטוח שפיניקס תופסים ממנו חלק מהעתיד שלהם עכשיו.

דוראנט פותר ליוסטון המון בעיות והם עדיין שומרים אצלם המון נכסים טובים (איסון, סמית, אולי שפרד או וויטמור) ומצוינים (הבחירות של פיניקס, תומפסון, שנגון). עכשיו חסר להם גארד טוב נוסף בשביל להתמודד על אליפות, באסה בשבילם שביין כבר באורלנדו. הייתי חושב בכיוון של גארלנד, אולי אפילו קולין סקסטון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 10:06 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
הדעה על הטרייד תלויה רק בדעה על קיי.די
מכיוון שבעיני הוא נכס שלילי, אז דעתי היא שיוסטון יצאה דפוקה
למרות שכן, התמורה לא נוראית כשלעצמה

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 10:14 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3235
בלוג: הצג בלוג (0)
לא יודע מאיפה הבאתם את כל הספקולציות על בוקר, מאז שהסתיים הטרייד דד ליין ועד ממש לאחרונה, דווח שהוא מעוניין להישאר בפניקס ואולי אף לסיים שם את הקריירה, ושפניקס בדרך להעניק לו סופר מקס ומחפשת לעשות retooling סביבו.
מה שמעניין זה האם יעבירו את גרין ולאן.

גם מצד יוסטון, הגיוני להעביר את ג'בארי סמית, שאפשר לארוז יחד עם החוזה של לונדייל, להוסיף עוד איזה נכס כלשהו, ולקבל בתמורה את קאם ג'ונסון למשל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 10:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי סקסטון לא מספיק טוב בשביל להיות שחקן פותח בקבוצה שרוצה אליפות. אבל אולי אני טועה. בכל מקרה, יוטה תשמח לקבל שחקנים צעירים או בחירה עבורו.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:10 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
איך קאם ג'ונסון הוא שחקן עדיף על ג'בארי?

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:15 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מעדיף את ג'בארי
אני חושב שלא נראה טריידים נוספים גדולים מיוסטון
אלא דוראנט כפיתרון נקודתי זמני לבעיית אספקת הנקודות בהתקפה של יוסטון


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:28 pm 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
דוראנט חתום רק לשנה הקרובה (או שאני מפספס משהו?)
אם לא יאריך חוזה - מוותרים על כל כך הרבה בשביל שנה אחת?!
אם כן יאריך חוזה - לא חושב שזה לטובת יוסטון...

מה עם ואן-וליט אגב?
אופציית קבוצה על סך 45M לעונה הקרובה. תמומש?

נניח חמישייה של ואן-וליט, מי פותח ב-2?!, תומפסון, דוראנט, שנגון
מי הגארדים המחליפים?
גבוהים מהספסל דווקא יש - אדאמס וג'מארי סמית JR

מאיפה ההנחה המובנת מאליה שההתקפה של יוסטון השתפרה?
איבדו שניים מבין שלושת הקלעים המובילים שלהם (מבחינת כמות שלשות, וברוקס גם נתן 40%, גרין 35% - שזה הממוצע הקבוצתי)
דוראנט גם לא צפוי לשחק את כמות המשחקים שנתנו גרין (82) וברוקס (75) בעונה האחרונה
רק אומר שההתקפה של פיניקס (עם כל כוח האש הלכאורה מטורף) הייתה מקום 10 בליגה בעונה הקודמת ברייטינג התקפי. יוסטון (עם כל האפרוריות של הסגל, ההרכבים הגבוהים וכו') - מקום 13. איפה ההבדל הגדול...
זה שההגנה והעומק נפגעו - מובן מאליו


כמובן אחלה טרייד מבחינת פיניקס (אלא אם יכלו להשיג יותר, סביר שלא - אחרת היו עושים זאת...)
לא באמת נחלשים (שלא לומר, אולי מתחזקים?!), ומשיגים בחירות, שחקנים צעירים וכו'

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:37 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
יממשו את האופציה לונוליט
חמישיה ונוליט אמן, ג'ברי, דוראנט, שנגון
משהו שצריך לקחת בחשבון על יוסטון
אמן זה שחקן מאוד מאוד טוב ומיוחד, ואני מאמין שכבר עכשיו הוא השחקן הכי טוב בקבוצה
ברור שדוראנט הוא לא העתיד של יוסטון, אלא שנתיים של בוסט בהתקפה
אני מניח שנראה תוספת מהסוג של ברוס בראון, אם הוא בריא, לכסות על החור של ברוקס, שהוא האבדה הכי גדולה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דוראנט ליוסטון
הודעהפורסם: א' יוני 22, 2025 11:43 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
שמתם שעכשיו כל שלושת הגדולים של OKC עברו ביוסטון
בהתחלה הארדן, אחר כך ראסל ועכשיו דוראנט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 84 הודעות ]  עבור לעמוד 1, 2, 3, 4  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], rony, shmueliki ו 23 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.