סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:58 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  הבא

מי תנצח ותזכה באליפות?
הסקר נגמר בתאריך ב' יוני 23, 2025 11:48 am
אוקלהומה 62%  62%  [ 8 ]
אינדיאנה 38%  38%  [ 5 ]
סך הכל הצבעות : 13
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:51 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
OKC נראית מבוהלת בהתקפה. רוב הזמן, מלבד שיי וקארוסו, זה מרגיש שאף אחד לא באמת רוצה לזרוק.
קייסון נלחם על כל כדור.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:52 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 12:38 pm
הודעות: 1650
בלוג: הצג בלוג (0)
שש חטיפות כבר, כן?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:55 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
הם מרביצים כמו מטורפים ושורקים להם 30 אחוז מהשריקות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:56 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
הפציעה גמרה את הפייסרס מנטלית. רואים על הפנים שלהם.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:58 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
העונשין של טרנר, בושה
קייסון וולאס, זה שחקן שאני אוהב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 3:59 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
הפציעה גמרה את הפייסרס מנטלית. רואים על הפנים שלהם.

אין לי מושג על מה אתם מדברים. המשחק סופר צמוד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:00 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
המשחק צמוד, אבל הוא יוכרע על האסל, לשחקני שתי הקבוצות רועדות הידיים בהתקפה. רק להליבורטן לא רעדו הידיים, אבל הרגליים לצערו כן רעדו.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:01 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
אוקייסי מחטיאים מ3. זה מה שמשאיר את אינדי במשחק. ברגע שהם ילכו פנימה, המשחק ייגמר.
הרעד בידיים של משחק 7.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:03 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
טרנר 5:27 מהשלוש בסדרה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:04 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה נזק טרנר. הזוי שאנחנו בשוויון.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:04 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
נורטון כתב:
המשחק צמוד, אבל הוא יוכרע על האסל, לשחקני שתי הקבוצות רועדות הידיים בהתקפה. רק להליבורטן לא רעדו הידיים, אבל הרגליים לצערו כן רעדו.

גם לשיי לא רעדו הידיים.
מאז הפציעה של האלי, OKC משום מתפקדים פחות טוב (אם זה אפשרי)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:06 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
בלי קשר למה שקורה עם אינדי, סימנים לא טובים ב-OKC:
ג'יי-דאב ו-וויגינס לא במשחק.
מי בדיוק אמור לייצר התקפה מלבד שיי?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:07 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
למת'ורין בגלל שהוא עגל מנותק, לא רועדות הידיים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:08 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
יופי, מת'ורין נכנס חזק למשחק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:09 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אסיסט 7 לשגא


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:10 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
התוקף של מת'ורין, בושה של שיפוט


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:11 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:26 pm
הודעות: 24585
מיקום: NC
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
התוקף של מת'ורין, בושה של שיפוט
]

לגמרי, כאילו זה לא מספיק שהם משחקים בלי האלי. חרא של דבר.

_________________
״לי יש דרכון של מדינה מתקדמת ובעוד x שנים אני לא כאן.״ (נכתב בנובמבר 2022, על ידי יוזר שאיננו אני).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:11 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
זה צריך להיות בלתי ספורטיבית לדורט התוקף הזה.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:12 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
picknroll כתב:
זה צריך להיות בלתי ספורטיבית לדורט התוקף הזה.

כן


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:13 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
משום מקום אינדי מובילה בנקודה במחצית
בקצב הזה נמהארד ירצה מקס למזלם הוא חתום עד 28
החוזה הטוב בליגה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:14 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
גם לילארד גם טייטום וגם האלי עם גופיה מספר 0 ואכילס קרוע (כנראה במקרה של האלי) בפלייאוף הזה. שיסיקו מסקנות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:15 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
בחצי השני אינדי צריכים לשחק עם נמהרד, נסמית, סיאקאם, מקונל, מתורין וזהו. אם רוצים, טרנר וטופין פה ושם בתנאי שלא עושים שטויות.
גיי דאב וצאט מוזמנים להגיע, שמעתי שיש משחק.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:16 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
והמופע במחצית הוא של אחת בשם מירי בן ארי
חמינאי יודע?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:18 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6096
בלוג: הצג בלוג (0)
Att כתב:
אף אחד בת'אנדר לא מסוגל לשמור על מספרי 4 טובים באמת כמו סיאקם.
גם אם ייקחו אליפות, החיסרון בעמדה הזו (עבורי לפחות) זועק.

זה צאט אמור להיות. הוא ממש השתפר בתור סנטר. רים פרוטקשן נהדר, בהתקפה קולע מבחוץ וחודר לסל.
אבל אסור לאוקייסי להביא מישהו על המשבצת שלו. אם הוא לא מסוגל לשמור על סיאקאם אחד על אחד לא יהיה לאוקייסי מישהו אחר.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 4:20 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מאוד לא אוהב את מה שאני רואה.
אם הם לא ירוצו ברבע השלישי, אני חושש שזה של אינדי.

וצ'ט הוא הרבה דברים אבל יוצר בהתקפה הוא לא.
כל עוד ג'יי-דאב לא מתפקד ולא פוגע בכלום והוא באחד מאותם משחקים
ו-וויגינס לא נכנס למשחק ובקושי מקבל הזדמנות, ההתקפה תהיה שיי וזהו בערך.
זה ממש ממש לא טוב עבור הת'אנדר, שנמצאים בפיגור נקודה אחרי מחצית גדולה של SGA.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], rony ו 21 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.