סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 6:57 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

מי תנצח ותזכה באליפות?
הסקר נגמר בתאריך ב' יוני 23, 2025 11:48 am
אוקלהומה 62%  62%  [ 8 ]
אינדיאנה 38%  38%  [ 5 ]
סך הכל הצבעות : 13
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 6:24 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3249
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
יכול להיות שהפציעה הזו תזכר כפציעה הכי משמעותית / כואבת בתולדות הנבא? מעבר לפציעת אכילס "רגילה", שיכולה מאד לפגוע בקריירה של שחקן בן 25, פה זה שחקן שהוביל קבוצה למשחק 7 בגמר כנגד כל הסיכויים, שפתח מצויין את המשחק ואולי הפציעה הזו מנעה אליפות ראשונה וסנסציונית מאינדיאנה?

כואבת - מבחינה ספורטיבית.
נגיד הפציעה של היוורד הייתה כנראה יותר כואבת פיזית. גם הפציעה של פול ג'ורג' בנבחרת הייתה מזעזעת.
אגב, הפציעה הכי אכזרית שאני זוכר בתולדות הכדורסל זה השחקן היוגוסלבי שהתעצבן על שריקה ונגח בעמוד של הסל מעצבים, והפך מיידית לנכה.


רק מהשנים האחרונות:

דוראנט קרע את האכילס וקליי את הצולבת בפלייאוף 2019, במה שכנראה מנע מגולדן סטייט עוד אליפות. שניהם אגב התאוששו יפה מהפציעות (קליי פחות) למרות גילאים מבוגרים יותר מהליברטון.

גם טייטום קרע את האכילס השנה בפלייאוף, שנה אחרי שהוביל את בוסטון לאליפות, וגם הוא ייעדר בשנה הקרובה.

ג'מאל מרי בשיא היכולת שלו עם פציעת צולבת ב-21, שהשאירה אותו מחוץ לשני פליייאופים שבהם לנאגטס היה סיכוי טוב לאליפות (גם הם בלי אליפות לפני כן, אבל זכו בשנה שאחרי).

או אמביד עם פציעה קשה לפני שנה בעיצומה של שנה שבה הוא הכי טוב בליגה בעונה הסדירה (כן, אני יודע שזה לא הפלייאוף)

וקצת לפני זה, בהחלט יש מצב שהפציעות של לאב ואירווינג בפלייאוף מנעו מקליבלנד של לברון ובלאט אליפות.

הפציעה של הליברטון בהחלט מבאסת. אבל האם זו הפציעה הכי כואבת מבחינה ספורטיבית? משער שאם תשאל את האוהדים של הסלטיקס, דנבר, גולדן סטייט, פילדלפיה או קליבלנד הם לא יסכימו. מבחינת סיכויים, לדעתי לווריורס עם דוראנט וקליי היה יותר סיכוי לקחת אליפות מאשר לאינדי עם טייריס.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 6:51 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
דניאל כתב:
לא יפתיע אותי לראות 4-5 אליפויות שלהם ברצף.

אותי זה יפתיע מאוד.
קשה מאוד מאוד לעשות ריפיט
ובטח לקחת 4 אליפויות ברצף.
אמנם אם יש קבוצה שתעשה את זה בזמן הקרוב, זו כנראה הת'אנדר עם ה-zero-zero mindset שלהם,
אבל יש כמה קבוצות סופר חזקות בדרך (הספרס, יוסטון) וכמה קבוצות שכבר מאיימות כרגע וישתפרו בעונה הבאה,
כך שאני בספק אם יצליחו לשחזר את ההישג כל כך במהירות. מקווה שכן.
אני כן נוטה להסכים שזו לא הגרסה החזקה ביותר של הקבוצה שנראה.
צ'ט וג'יי-דאב רחוקים מלהיות מוצר מוגמר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 8:25 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
ראובן כתב:
הפך למשותק בכל הגוף ומת כמה שנים אחר כך (לא זוכר אם זה עשר או עשרים שנה). הפציעה הכי קשה לצפייה שאני זוכר היתה זו של שון ליווינגסטון.


לדעתי מבחינת הטבע האנושי פציעות של שבר פתוח הן הרבה יותר קשות לצפייה, למרות שיותר קל להחלים מהם מאשר שבר בקרסול או אכילס קרוע. פציעה מהסוג של פול ג'ורג' לפני כמה שנים. או שחקן מכללות שברח לי השם שלו (משהו וור אולי?)

ובכל אופן אם היה ספק למישהו, יצאה ההודעה הרשמית שהאלי עם אכילס קרוע.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 8:36 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11208
בלוג: הצג בלוג (0)
ישששש דיון פציעות ספורט!!!
אני אגב חושב שזה מאוד אישי, מה יותר מזעזע כל אחד. יש אנשים שממש נרתעים מדם, יש כאלה שלא מסוגלים לראות פריקה של ברך. קשה מאוד להשוות.

מה שכן ניתן להשוות אובייקטיבית זה רק מידת חומרה מבחינת החלמה וכידוע פציעת אכילס זה אי שם בצמרת, יחד עם קרע בצולבת.
אני חושב שכבר כתבנו את זה לאחר הפציעה של טייטום, אבל אזכיר שמשך החלמה מגיד אכילס קרוע מאוד משתנה - יש שחקנים שחזרו אחרי 7-8 חודשים (ובגיל מעל 30) ויש כאלה אחרי 18. בתכלס האלי יכול לחזור כבר בפברואר וטייטום אפילו לפני כן.
דוראנט חזר אחרי 18 חודשים בגיל 31 ואולי זאת הסיבה שגם חזר במצב טוב. מצד שני גם דומיניק וילקינס חזר מצוין בגיל 32-33 אחרי 7 חודשים בחוץ.
אומרים שמועד הניתוח מאוד משפיע ויכול לקצר משמעותית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 9:34 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7677
בלוג: הצג בלוג (0)
סאבוניס כתב:
דניאל כתב:
יכול להיות שהפציעה הזו תזכר כפציעה הכי משמעותית / כואבת בתולדות הנבא? מעבר לפציעת אכילס "רגילה", שיכולה מאד לפגוע בקריירה של שחקן בן 25, פה זה שחקן שהוביל קבוצה למשחק 7 בגמר כנגד כל הסיכויים, שפתח מצויין את המשחק ואולי הפציעה הזו מנעה אליפות ראשונה וסנסציונית מאינדיאנה?

כואבת - מבחינה ספורטיבית.
נגיד הפציעה של היוורד הייתה כנראה יותר כואבת פיזית. גם הפציעה של פול ג'ורג' בנבחרת הייתה מזעזעת.
אגב, הפציעה הכי אכזרית שאני זוכר בתולדות הכדורסל זה השחקן היוגוסלבי שהתעצבן על שריקה ונגח בעמוד של הסל מעצבים, והפך מיידית לנכה.


רק מהשנים האחרונות:

דוראנט קרע את האכילס וקליי את הצולבת בפלייאוף 2019, במה שכנראה מנע מגולדן סטייט עוד אליפות. שניהם אגב התאוששו יפה מהפציעות (קליי פחות) למרות גילאים מבוגרים יותר מהליברטון.

גם טייטום קרע את האכילס השנה בפלייאוף, שנה אחרי שהוביל את בוסטון לאליפות, וגם הוא ייעדר בשנה הקרובה.

ג'מאל מרי בשיא היכולת שלו עם פציעת צולבת ב-21, שהשאירה אותו מחוץ לשני פליייאופים שבהם לנאגטס היה סיכוי טוב לאליפות (גם הם בלי אליפות לפני כן, אבל זכו בשנה שאחרי).

או אמביד עם פציעה קשה לפני שנה בעיצומה של שנה שבה הוא הכי טוב בליגה בעונה הסדירה (כן, אני יודע שזה לא הפלייאוף)

וקצת לפני זה, בהחלט יש מצב שהפציעות של לאב ואירווינג בפלייאוף מנעו מקליבלנד של לברון ובלאט אליפות.

הפציעה של הליברטון בהחלט מבאסת. אבל האם זו הפציעה הכי כואבת מבחינה ספורטיבית? משער שאם תשאל את האוהדים של הסלטיקס, דנבר, גולדן סטייט, פילדלפיה או קליבלנד הם לא יסכימו. מבחינת סיכויים, לדעתי לווריורס עם דוראנט וקליי היה יותר סיכוי לקחת אליפות מאשר לאינדי עם טייריס.

יופי של דוגמאות שרק מראות כמה דניאל כנראה צודק.
אף אחד מהם לא נפצע במשחק 7 של גמר הnba (דוראנט היחיד שקצת קרוב), אף אחד לא נפצע בפלייאוף שבו, די לראשונה בקריירה, כל עולם הכדורסל מדבר עליו. אפילו במקרה של דוראנט, לקבוצה היה עדיין סיכוי סביר לזכות באליפות (עד שקליי נפצע).
הגיוני שיש מתחרים להאליברטון מההיסטוריה של הליגה, אני לא מצליח לחשוב על אחת כזאת. אולי איזו פציעה גומרת קריירה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 9:44 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:14 pm
הודעות: 10026
בלוג: הצג בלוג (0)
אם תיאורים סובייקטיבים, אז זו הפציעה הכי דרמטית שאני זוכר. זה בעיני תיאור יותר מדויק מכואב/משמעותי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ב' יוני 23, 2025 11:11 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 8:50 pm
הודעות: 30413
בלוג: הצג בלוג (14)
אם פציעות דרמטיות בגמר - אז היתה גם הפציעה של קיירי בגמר הראשון של קליבלנד מול גולדן סטייט. אאז"נ זה היה במשחק 1 בתחילת ההארכה, עלה במשחק עצמו וקליבלנד עדיין הצליחו להוביל 2-1 בלעדיו לפני שקרסו. אי אפשר לדעת מה היה קורה אבל מי יודע.

_________________
"ונניח שזה נכון - מי ידע מזה?" שמעון מזרחי על פרשת הפיצה
"המזל של מכבי הוא שחסכנו מהם להפסיד מול ירושלים בגמר" (מוטי אמסלם)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 3:35 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
היה את קוואי מול הווריורס (גמר מערב אני מניח), כשהספרס הובילו איזה 20 הפרש בחוץ במשחק הראשון, ואז פאצ'וליה נכנס לאיזור הנחיתה שלו וכו'.
כמובן אין לדעת האם זה השפיע על המנצחת בסדרה (ואולי המשך שושלות?!), אבל זכור היטב.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 6:41 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49118
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ראובן, שהיה ואולי עוד יהיה מאושיות הפורום, בודק, איך משחקים לנו בראש עם סטטיסטיקה ועובדות

https://www.facebook.com/share/p/1BoWLvzTAU/

ציטוט:
האיראנים העירו אותי בדיוק בזמן למשחק השביעי בגמר האנביאיי עם הטיל הבודד שלהם ואמנם לא שרדתי עד הסוף אבל כן ראיתי שניים וחצי רבעים אז אני עדיין תחת השפעת המשחק ואולי לכן מה שממש עיצבן אותי הבוקר לא היה קשור למצב (עד כמה שמשהו יכול להיות לא קשור למצב) אלא פוסט של אוריאל דסקל על המשחק וספציפית הפתיח הבומבסטי שלו. אני לא יודע מה בדיוק אומרת אתיקטת הפייסבוק לגבי התייחסות פומבית שכזו אבל מכיוון שזה היה מהפוסטים שפייסבוק דוחף לי לפיד בלי שביקשתי אני מרגיש פחות אשמה.

בכל אופן הטקסט שהקפיץ אותי נראה ככה: "לפני הכל צריך לשים את האליפות הראשונה בהיסטוריה של אוקלהומה סיטי ת'אנדר בפרספקטיבה סטטיסטית-היסטורית: מדובר בקבוצה הכי טובה מאז שיקגו בולס של הניינטיז.
זו עובדה, לא דעה. הקבוצות היחידות שהשיגו 84+ ניצחונות בעונה הסדירה ובפלייאוף וזכו באליפות היו שיקגו בולס של מייקל ג'ורדן ואוקלהומה סיטי ת'אנדר של שיי גילג'ס-אלכסנדר. זה חתיכת הישג מטורף." (יש אחריו פוסט ארוך ואינפורמטיבי ומעניין אבל לא רלוונטי)

אז ככה:

א. כמובן שהבעיה המרכזית כאן לצד הפומפוזיות היא הטענה ש"זו עובדה. לא דעה". זה ביטוי נפוץ שראוי לעשות בו שימוש זהיר ומושכל גם ככה ואולי אפשר לתת כלל אצבע שמי שאומר אותו מראש מעיד על עצמו שהוא לקח דעה והציג אותה כעובדה בצורה מופרכת. כאן המופרכות שלו ממש זועקת כי כשאתה מגיע עם טענה כזו שמדובר ב"קבוצה הכי טובה מאז שיקגו של ג'ורדן" ששייכת לז'אנר ה"מי יותר טוב ממי" שבאמת צריך יומרה מופרזת לקבוע שמשהו בו הוא עובדה, ועוד על בסיס נתון סטטיסטי ועוד על בסיס נתון סטטיסטי ספציפי כזה. אבל דברים כאלה קורים שבע פעמים ביום ואולי לא באופן כל כך פומפוזי אבל זה בטח לא היה מצדיק פוסט.

ב. אז מה הנתון על פיו דסקל טוען שאוקלהומה היא הכי טובה מאז שיקגו ושזו עובדה? הוא לקח קבוצות שזכו באליפות (שזה הגיוני) וספר להן ניצחונות בעונה הסדירה+פלייאוף שזה אולי נשמע הגיוני ואפילו ממש מרשים אבל זה בעצם לא כזה מרשים וממש לא הגיוני לקחת דווקא את הנתון הזה.

ההסבר הוא מאוד פשוט - יש באנביאיי עונה סדירה (שמשחקים בה 82 משחקים כבר הרבה מאוד שנים) ופלייאוף. בפלייאוף אין מספר קבוע של ניצחונות מן הסתם (כי מי שהפסיד בסידרה עף) אבל כדי לזכות באליפות צריך לנצח את כל הסדרות, יש ארבע כאלה וכל אחת היא הטוב משבע. כלומר כדי לזכות באליפות צריך לנצח ששה-עשר משחקים ולא משנה אם אתה קבוצה מעולה או בינונית, הכי טובה מאז ג'ורדן או הכי חלשה מאז הוושינגטון בולטס. יש כאן ניטפוק קטן והוא שפעם הסיבוב הראשון שוחק כהטוב מחמש מה שאומר שעד 2003 קבוצות יכלו להשיג רק 15 ניצחונות בפלייאוף. זה מגדיל את ההישג של שיקגו ההיסטורית ומציב קושי בקריטריון הזה לקבוצות כמו הלייקרס של ראשית המילניום אבל לא חשוב.

בקיצור, בהינתן שמספר הניצחונות בפלייאוף לאלופה קבוע או כמעט קבוע, הנתון שדסקל הביא שקול פשוט ל"הקבוצה שניצחה הכי משחקים בעונה הסדירה וגם זכתה באליפות" שזה בהחלט מרשים (שיקגו של ג'ורדן ניצחה 72 משחקים וזכתה באליפות, גולדן סטייט הגדולה של 2016 ניצחה 73 משחקים אבל הפסידה את האליפות ללברון אהוב ליבי. אוקלהומה ניצחה 68 משחקים) אבל אין אף אדם בעולם שהיה מסכים לקבוע שזה הקריטריון הקשיח לקביעת הקבוצה הגדולה בהיסטוריה ושזו לא דעה זו עובדה.

אז לא רק קישקוש פומפוזי אלא קישקוש פומפוזי שמבוסס על הצגה מניפולטיבית ומתוחכמת לכאורה של נתון פשוט ונפוץ הרבה יותר (ולאו דווקא מרשים). זה חתיכת נובמת.

[מוסיף בעריכה גם שהפרקטיקה הזו של "שתי הקבוצות היחידות שהשיגו ככה וככה" כשהככה וככה נבחר באופן שרירותי היא פרקטיקה בעייתית מאוד. שיקגו ניצחו 88 משחקים שזה הרבה מאוד. אוקלהומה ניצחו אכן 84 שזה סבבה ושם אותם במקום השני. אבל למה לכתוב "84+" ולא "85+" או "83+"? כי האפשרות הראשונה היתה משאירה את אוקלהומה בחוץ והשניה מכניסה לפחות את גולדן סטייט]

ג. מה שממש מתסכל כאן זה שאפשר היה להציג נתון הרבה יותר אינפורמטיבי לגבי איכות אלופה (כמובן שגם הוא לא היה מגדיר מי הקבוצה הטובה ביותר כי אין דרך אובייקטיבית להגדיר את זה ובטח לא כ"עובדה") וזה לקחת מספר הפסדים של אלופה בליגה+פלייאוף במקום מספר ניצחונות. להבדיל מהנתון הקודם, זה נתון שערך הפלייאוף שלו לא קבוע וזה גם נתון שנותן משקל לפלייאוף, וגם מעניק משקל למי שהביסו בפלייאוף את היריבות מול אלופה כמו אוקלהומה שהגיעה פעמיים לסדרות של שבעה משחקים (כמובן שיש מי שיגיד שלהגיע למשחק מכריע ולנצח זה יותר מעיד על היותך "טוב" מסתם לנצח וזו עוד לבנה בויכוח הבלתי נגמר הזה שאין בו עובדות אלא רק דעות).

זה עדיין נתון שאוקלהומה הנוכחית תצטיין בו, עם 21 הפסדים, אבל לצורך העניין גולדן סטייט של 2015 (ואני חושב שיש קונצנזוס שאם יש קבוצה שראויה לתואר ה"טובה ביותר מאז ג'ורדן" זו גולדן סטייט של שנות השושלת שלה) הפסידה 20 משחקים, אחד פחות מאוקלהומה. אז אפילו אם הולכים לגישה המגוחכת של הכרעה "עובדתית" על פי נתון בודד אפשר היה במאמץ של רגע למצוא נתון משקף יותר שהיה נותן תשובה הגיונית יותר (אפשר כמובן להתפלסף על כל החישובים הללו עוד הרבה אבל מה הטעם). למיטב ידיעתי לשחק עם הנתונים כדי למצוא את הנתון הספציפי שתומך בעמדתך זו ההגדרה של צ'רי פיקינג וצ'רי פיקינג הוא ממש לא סבבה.

(מי שקרא את הפיסקה הקודמת והגיע למסקנה שאני עושה עניין ממשחק בודד או מכך שאוקלהומה יצאה במקום השלישי ולא השני, ממש ממש לא הבין את הפוסט ואני מקווה שלא יהיו כאלה)

ד. אז אפשר לראות בפוסט הזה התעצבנות יתר מונעת מחוסר שינה על פיסקה קצרה (שאולי גם היא נכתבה בהשראת חוסר שינה), ויש בזה משהו. אבל אני חושב שיש בזה גם הרבה יותר (מה גם שסביר להניח שחלק ניכר מהפוסט יכל להיכתב מראש). מניפולציה של נתונים, צ'רי פיקינג, הצגה של דעות כעובדות היא רעה חולה כללית ומי שמבצע אותה פעם אחת עלול לבצע אותה עוד הרבה מאוד פעמים וזה שפעם אחת הוא נתפס במקרה אחד מובהק לא אומר שזה המקרה היחיד ואני אפילו מרשה לעצמי להעלות את ההשערה שזה ממש לא המקרה היחיד. אז כשמדובר בכותב רהוט מאוד ופופולרי למדי, שכותב על עוד דברים חוץ מספורט, כמו דסקל זו בעיה הרבה יותר קשה מאיזו פיסקה מטומטמת על סוגיה מטופשת כמו מי הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה.

ואני אעיר ספציפית שנניח בהמשך הפוסט דסקל מדבר על סוגיה רצינית הרבה יותר והיא ההשלכות של אורך העונה באנביאיי על פציעות חמורות של שחקנים. זה לגמרי נראה כמו עניין חשוב לעסוק בו אבל אני מודה שקשה מאוד לקרוא את הדברים הללו בלי לתהות אם אותן טכניקות של צ'רי פיקינג לא פעלו כאן, והאם באמת הנתון שהוא מביא הוא חריג או ניתן להסבר באמצעים אחרים. זו הבעיה הגדולה של אובדן אמינות והלוואי שכל מי שכותב (על ספורט ובכלל) היה מפנים את זה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 12:12 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 985
בלוג: הצג בלוג (0)
שובר לב האלי, אני עדיין חושב שאם לא היה נפצע אינדי היו לוקחים את זה איכשהו אבל לעולם לא נדע…

תמונה גדולה יותר- זה היה גמר (ופלייאוף לפרקים) מעולה לאוהדי כדורסל אמיתיים, לא מעניין בעליל באספקט הדרמה בשלב האחרון אבל אם הליגה תלמד מזה איך למכור את המוצר טוב יותר ללא ההטייה המוחלטת לטייקים חמים ואובססיה לכוכבים, אני חושב שנוכל להרוויח מזה בתווך הארוך.
האבולוציה של הליגה ממשיכה להתהוות לנגד עינינו, וכמה שאני לא מת על אוק׳ ספציפית, מאוד נהנתי לראות קבוצות צעירות, מגוונות ואתלטיות משחקות כדורסל שהדגש שלו זה ביצוע ברמה גבוהה וקצב מטורף שנשען על הגנה באותה מידה כעל התקפה בניגוד לעונה הרגילה, תנו לנו עוד מזה.

הקבוצות שהמנייה שלהם המשיכה לעלות אחרי הפלייאוף הזה בשבילי הן:
- אוק׳ כמובן, השמיים הן הגבול ומעניין לראות איזה טוויקים יעשו
- אינדי כמובן ומעניין לראות איך יוכלו למנף את הפציעה הנוראית של האלי כדי להתחזק מסביב כשמחכים לחזרתו
- ניו יורק שלדעתי שינו את הנרטיב סביבם ועם קור שמתאים לעידן הכדורסל הזה, מעניין אם יצליחו לעבות את הסגל ואם מאמן טוב יוכל לקחת את זה צעד קדימה
- דטרויט- המועמדת הבכירה שלי לנצל את הפציעות במזרח שנה הבאה ובאמת להתקדם, נגמר העידן שצריך לחכות לכוכבים שיהיו בני 26-28 כדי להוביל קבוצות לאליפות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 1:05 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' פברואר 23, 2013 9:43 pm
הודעות: 1608
בלוג: הצג בלוג (0)
אינדי נשארת בלי רכז.
יש את מקונל ונמהארד שגם יכול לרכז וזהו. יכלו להביא איזה רכז בדראפט הזה שיעזור ולנסות ולבנות עליו כי אין כסף להביא עוד שחקן והבעלים קמצן ולא מוכן להכנס למותרות.
בטריידים קשה לי לראות שעושים משהו טוב, כי בסוף האלי יחזור והיות והוא לא מתבסס על אתלטיות הוא יכול לחזור באותה הרמה. לא בטוח שייפגע בזריזות ובמהירות, הוא עוד צעיר.

זה אומר לבנות יותר על מת'ורין שאני לא בטוח שהוא כזה עגל כמו שעושים ממנו. דווקא במשחק 7 הראה יחסית בגרות ושיתף את הכדור. הוא חייב יהיה לשפר את משחק הפיקנרול שלו ואת ההגנה והוא בהחלט יכול לשפר את שניהם מהותית. זה לא שחסר לו יכולת טכנית או אתלטית.
עוד אחד שצריך לבנות עליו זה ווקר. הוא חיה אתלטית וסופר דופר של מגן. קולע טוב מה-3 ומוסר טוב. יוכל לפתח חצי מרחק.
נייסמית הראה בפלייאוף שהוא מסוגל יפה מאוד לייצר נקודות מג'מפרים מהחצי מרחק ומה-3. משום מה הוא זנח את זה לגמרי בסדרה מול OKC וניסה להכנס ראש בקיר. לזכותו ייאמר שאם היו קוראים לו SGA הוא היה קולע על זה גם עונשים על הדרך אבל אם הוא לא מתכנן בקיץ לעבוד קשה בהבימה זאת לא תוכנית עבודה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ג' יוני 24, 2025 1:09 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
העברתי לשרשור פייסרס יעודי ויהודי.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: משחק מספר 7 גמר ה NBA
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 12:47 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' יולי 21, 2017 5:18 pm
הודעות: 3249
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, לכל המודאגים מהרייטינג, הרייטינג הממוצע של אספן ו-ABC בפלייאוף הזה היה גבוה ב-10% מזה של הפלייאוף הקודם.

וגיים 7 בין הת'אנדר לפייסרס הוא המשחק הכי נצפה בפלייאוף מאז משחק 6 בגמר של 2019 בין טורונטו לגולדן סטייט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 213 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: rony, shmueliki ו 20 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.