סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 10:33 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 9:07 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
טרימבל אולי לא שומר מדהים אבל הוא כן יודע ללחוץ והוא חוטף טוב (1.7 העונה).
מבחינה התקפית הוא וג'אלן סמית לא באותה ליגה (מלו סקורר על וחודר מדהים)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 9:32 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא אולי כותב Jaleen אבל זה ג'יילן סטנדרטי

טרימבל והארפר יחד זה משהו כמו 20 זריקות עונשין למשחק, וכמובן 40 דקות של בידודים. לא יודע איך זה אמור לעבוד. גם העובדה שבגיל 30 הוא שיחק 11 משחקי BCL (0 יורוקאפ 0 יורוליג) אמורה לעורר איזשהו רעד בגב של דנשה ושות'.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 9:47 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
מורגן יהיה אבידה לא קטנה, הוא באמת היה הדנא של ההגנה שלנו שמאוד אהבתי, וזה לא משהו שאפשר למצוא בקלות (יש שחקני הגנה טובים, אבל הוא גם היה עוגן של ההגנה הקבוצתית).
התקווה היא שאם זה קורה, ישימו יותר דגש על עמדה שלוש שהיתה אחד המינוסים שלנו מבחינת אתלטיות וגיוון התקפי: מחץ בכניסה לצבע מבחוץ או מי יתן ומשחק גב לסל.
הגארד הנוסף כמובן חשוב מאוד אבל בעיקר בהתחשב שיש גם את אובר, הפער העיקרי באירופה היה סקילס בעמדות של האתלטיות והסייז, וזה מבחינתי ה3-5 שהיו מאוד מוגבלות (או במילים אחרות מלאות בשחקנים שעשו מעט מידי דברים ברמה גבוהה).


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 10:49 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
הוא אולי כותב Jaleen אבל זה ג'יילן סטנדרטי

טרימבל והארפר יחד זה משהו כמו 20 זריקות עונשין למשחק, וכמובן 40 דקות של בידודים. לא יודע איך זה אמור לעבוד. גם העובדה שבגיל 30 הוא שיחק 11 משחקי BCL (0 יורוקאפ 0 יורוליג) אמורה לעורר איזשהו רעד בגב של דנשה ושות'.



כמה משחקים היו לבלייקני עד העונה במפעל אירופאי?
הם אמנם לא בדיוק אותו סוג שחקן (מלו מוסר טוב בהרבה ובכללי שחקן חכם יותר בפער, בלייקני יותר אקספלוסיבי), אבל טרימבל שם מוכר יותר בכדורסל העולמי ו-MVP פעמיים של הפלייאוף עם צסקא תוך זכייה בשתי אליפויות זה רזומה שהפועל ירושלים עד לעידן אדלסון לא העזה לחלום עליו (ה-VTB אולי לא בשיאו, אבל הוא עושה את זה כשעל הפרקט התרוצצו שחקנים לא רעים ברמת היורוליג כמו אלכסה אברמוביץ, דווין בייקון, אלכסיי שבד וכו')


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 11:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
הדרך היחידה שאני אוכל להיות שמח מעזיבה של מורגן זה אם רנדולף חוזר במקומו…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 11:22 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
החלום שלי היה לקבל את רנדולף+קטש בחזרה ממכבי.
עד הפסק זמן האחרון של העונה....
אני מוכן להסתפק בראשון.

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 11:37 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2933
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
xalmon כתב:
הוא אולי כותב Jaleen אבל זה ג'יילן סטנדרטי

טרימבל והארפר יחד זה משהו כמו 20 זריקות עונשין למשחק, וכמובן 40 דקות של בידודים. לא יודע איך זה אמור לעבוד. גם העובדה שבגיל 30 הוא שיחק 11 משחקי BCL (0 יורוקאפ 0 יורוליג) אמורה לעורר איזשהו רעד בגב של דנשה ושות'.



כמה משחקים היו לבלייקני עד העונה במפעל אירופאי?
הם אמנם לא בדיוק אותו סוג שחקן (מלו מוסר טוב בהרבה ובכללי שחקן חכם יותר בפער, בלייקני יותר אקספלוסיבי), אבל טרימבל שם מוכר יותר בכדורסל העולמי ו-MVP פעמיים של הפלייאוף עם צסקא תוך זכייה בשתי אליפויות זה רזומה שהפועל ירושלים עד לעידן אדלסון לא העזה לחלום עליו (ה-VTB אולי לא בשיאו, אבל הוא עושה את זה כשעל הפרקט התרוצצו שחקנים לא רעים ברמת היורוליג כמו אלכסה אברמוביץ, דווין בייקון, אלכסיי שבד וכו')
ללא ספק גם בלייקני שחקן חשוד, אפילו עכשיו. הפועל ת"א הביאה אותו בנסיבות די מוזרות (תוך כדי העונה, באיזושהי עסקה משולבת עם קבוקלו והסוכן החלקלק ההוא) וזה הצליח בענק לתקופה קצרה, קצת פחות בפלייאוף. למרות זאת, צריך לזכור שאת העונות הראשונות שלו כמקצוען הוא עשה ב-NBA / ג'י ליג וכשהדלת הזו נסגרה הוא הלך תמיד לאן שמשלמים, מה שכנראה לא עודד קבוצות גדולות באירופה להסתכל לכיוונו. טרימבל כבר עבר בספרד ובטורקיה, עשה אחלה מספרים והיית מצפה שזה יפתח לו את הדלת להרבה כסף פלוס תחרותיות ביורוליג, אבל הוא ויתר על התחרות והלך לסין ורוסיה.

בכל אופן, אני לא פוסל, רק מעלה תהיות בתוספת משחק מילים עם השם שלו. אבל קצת מוזר לדבר עליו ועל ג'יילן סמית' כשתי חלופות כשמדובר על שני טיפוסים כ"כ שונים, לפחות ע"פ ניהול הקריירה שלהם.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יוני 25, 2025 11:39 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' ינואר 01, 2016 9:49 pm
הודעות: 453
בלוג: הצג בלוג (0)
יש מצב שסיכוייו של ג'ונסון להישאר גברו אחרי מורגן מתחפף?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 10:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 12:53 pm
הודעות: 12460
בלוג: הצג בלוג (0)
כן

_________________
ראי שעל הקיר כתב:
צודק, אני מתנצל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 1:52 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אבימאל כתב:
מורגן לא יכול להשאר הזר בעמדה 3.
הוא לא מספיק טוב.
(עם כל האהבה)


אם הולכים על קונספציה של 7 זרים אז יביאו לפחות עוד 3 שחקני חיזוק בקיץ אם ילכו על 8 אז 4 זרים.לדעתי יש סיכוי לא רע שג'ונסון ישאר .הפועל צריכה קומבו גארד זר .שחקן לעמדות 4-5 ועוד אחד לעמדה 3


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 3:55 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יולי 06, 2018 12:21 am
הודעות: 1318
בלוג: הצג בלוג (0)
ספורט 5 מדווחים על הצעה גבוהה שהוגשה לאייזק בונגה.
אם זה קורה, חתיכת שדרוג. אוהב מאוד את הכיוון

_________________
ABC לשעבר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 4:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 2:10 pm
הודעות: 4717
בלוג: הצג בלוג (0)
בונגה עונה להגדרת זר אכזר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 4:08 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
אני מניח שהוא מגיע במקום מורגן, אז על פניו זה שדרוג.
השאלה עיקרית היא האם החתמה שלו תהיה על חשבון החתמות איכותיות לעמדות 2 ו-4.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 4:10 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
הלוואי הלוואי. שחקן אדיר בעיניי. וגם אם לא, הבשורה הטובה: יש כסף ויש רצון להוציא את הכסף…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 6:47 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 12:09 pm
הודעות: 10279
בלוג: הצג בלוג (0)
אם לא על שחקנים, לפחות יש רצון להוציא את הכסף על הדלפות לתקשורת של שמות גדולים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 7:18 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
יואי כתב:
אני מניח שהוא מגיע במקום מורגן, אז על פניו זה שדרוג.
השאלה עיקרית היא האם החתמה שלו תהיה על חשבון החתמות איכותיות לעמדות 2 ו-4.


נראה לי שאם הוא יגיע, שהוא ההחתמה האיכותית ל-4 הפותח. לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 7:22 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
רק שהוא בדרך לולנסיה תמורת 2.8 לשנתיים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 7:31 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
יואי כתב:
אני מניח שהוא מגיע במקום מורגן, אז על פניו זה שדרוג.
השאלה עיקרית היא האם החתמה שלו תהיה על חשבון החתמות איכותיות לעמדות 2 ו-4.


נראה לי שאם הוא יגיע, שהוא ההחתמה האיכותית ל-4 הפותח. לא?



בונגה שחקן טוב מאוד אני מאמין שהציעו לו הרבה יותר ממה שפרטיזן מציעה או קבוצת יורוליג אחרת .בכל מקרה אדלסון ממשיך לפתוח את הכיס .כריס גונסון כמו מורגן יעזוב את הקבוצה ויביאו 4 שחקני חיזוק זרים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 7:53 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
חבל שזה לא עובד לפי האמונה שלך.
בטח ירושלים מציעים יותר מקבוצות יורוליג.
:du_ma_et: :du_ma_et:


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 8:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26295
בלוג: הצג בלוג (0)
בונגה זה לכוון ממש ממש ממש גבוה. שחקן מעולה, ובפרט מתאים מאוד לסגנון ולצרכים של ירושלים.
הוא בעיניי (ולא רק בעיניי, גם בחלק מהקבוצות שלו, ובנבחרת גרמניה) הרבה יותר עמדה 3, אבל בליגה הישראלית לא מן הנמנע שהוא יכול אפילו "לשחק 5" (ברור שלא מול כל קבוצה וליין-אפ).
במובן מסוים הוא סוג של זוסמן רק יותר גדול ופיזי (וקצת פחות בעל יכולות יצירה בעצמו עם הכדור).
בלי שאף אחד סופר אותו במיוחד - הוא 41% לשלוש העונה גם בליגה האדריאטית וגם ביורוליג (ברור שכמות זריקות נמוכה, ועדיין). גם בשלושת הקמפיינים האחרונים של נבחרת גרמניה (כלומר מול רמת תחרות גבוהה במיוחד, כולל שחקני NBA וכו') הוא מעל 40% לשלוש.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 9:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1957
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא זרק כמעט פי 2 ל3 מאשר ל2 ביורוליג בעונה החולפת.
נכון שזה עדיין רק קצת יותר משלוש זריקות ב25 דק', אבל בהחלט לא משהו לזלזל בו.
אם כבר, מה שצריך להטריד זה כמות הזריקות הנמוכה ל2.
אבל בגדול, הוא שחקן של אנרגיות והגנה, והוא גם במגמת עלייה בקריירה,
ככה שאם וכאשר זו תהיה החתמה עם פוטנציאל גבוה מאוד.
אני חושב שזה יאפשר להביא שני זרים לעמדה 2, אחד קומבו ואחד גארד-פורוורד,
אחד יוצר בפרופיל גבוה והשני מעין 3&D, כמו מורגן.
לחילופין אפשר במקום זר בפרופיל נמוך להחתים את אריאל/האנס/קררה/מנקו בנוסף לזלמנסון/צ'אצ'א לסגור סגל ישראלי רחב.
ואז נשאר רק להחליט על ה4 וה5 הנוספים- האם סמית' מספיק, כשצריך להביא גם 4 איכותי אחד.
שבעה זרים, חמישה בפרופיל גבוה ושניים מהם בפרופיל נמוך יותר פלוס 5 ישראלים זה לגמרי מספיק לפתיחת עונה.
את שאר הכסף צריך לשמור לשינויים תוך כדי העונה, סביר להניח שבכל מקרה נרצה להביא חיזוק/גיבוי לקראת השלבים המכריעים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 10:02 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
doron_ke כתב:
רק שהוא בדרך לולנסיה תמורת 2.8 לשנתיים.

מקור?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 10:42 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
doron_ke כתב:
רק שהוא בדרך לולנסיה תמורת 2.8 לשנתיים.

מקור?

https://x.com/BuzzSport_de/status/19382 ... jtfDA&s=19


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 10:45 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
ויש לי גם בייאאוט של 600 אלף יורו. נראה למישהי שאדלסון ישלם את זה?
דרך אגב - ולנסיה מחזקת את עצמה בצורה משמעותית מאוד.
הם מחתימים את קמרון טיילור עם תשלום של 800 אלף יורו למלגה וגם את סימה ממלגה תמורת בייאאוט של 500אלף יורו. הם גם החתימו כבר את סאקו מוילרבאן.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יוני 26, 2025 10:50 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26295
בלוג: הצג בלוג (0)
מונטרו נשאר שם סופית?
מי בעצם העוזבים את ולנסיה?

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], stavs, עמוס לב ו 15 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.