סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 2:52 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 1:01 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
אובי לא רלוונטי בשום צורה. ג'ייקוב לדעתי אפשרות ריאלית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 1:19 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
אנחנו מדברים על שני אנשים שונים שהם אחים
אתה מדבר על האח שמסתובב בשולי הNBA
ואני מדבר על שחקן שהיה שותף למסע הקסם המסתורי של אינדיאנה לגמר ה nba


כן אחי ברור, למה שאובי יהיה רלוונטי? הוא על חוזה של 45 מיליון דולר ל3 שנים הבאות :)


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 2:27 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
טופין קיבל חוזה דו כיווני באטלנטה, והפרשנים במשחקי ליגת הקיץ מדברים על זה שהוא לגמרי הוכיח שיש לו מקום ברוסטר הסופי של הקבוצה עם חוזה רגיל.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 2:30 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
ודרך אגב - מישהו יכול להסביר לי למה הביאו את פריצקי על חוזה לעונה אחת בלבד?
למה להביא שחקן צעיר (שאני די אוהב) לעונה אחת בלבד?
אני כבר לא מדבר על זה שאני לא מבין למה לו להגיע לעונה אחת בלבד לקבוצה כמו ירושלים?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 5:19 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל בשיחות עם קיילב דניאלס (מי?) מאוסטנד.
אם נתעלם רגע מזה שהדיווח הזה מגיע ביום שמיציץ חותם בתל אביב - מה לעזאזל?!
לפעמים מרגיש כאילו הצוות המקצועי הזה נהנה לכוון הכי נמוך שאפשר, גם כשיש לו את כל האמצעים לעשות הפוך.
לא יודעים להיות פייבוריטים.
זו שנה בה היורוקאפ הכי חלש שהיה מזה שנים בלי יריבה גדולה שבאמת מאיימת עלינו, עם כל הכבוד לקבוצות החביבות פלוס שנבנות בטורקיה.
השחקן הזה מתאים אולי לנס ציונה ודומותיה..עצוב


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 5:23 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל בשיחות עם "הכוכב של אוסטנד", איזה קיילב דניאלס. אין לי מושג מי זה, אבל הכוכב של אוסטנד היה טימי אלן שחתם לא מזמן בטראפאני. לפי אתרי הסטטיסטיקה הדניאלס הזה הגיע באפריל לחודשיים, לליגת הבלגית-הולנדית בלבד, במה שהיה הסיבוב הראשון שלו באירופה. בשבעת משחקי הליגה שבהם שיחק, אוסטנד הפסידה ארבעה ואיבדה את האליפות. אח"כ היה גם פלייאוף בלגיות שבו אוסטנד זכתה. לפני-כן היה שנתיים סתמיות בג'י ליג, ובקולג' היה שחקן משמעותי בוילאנובה שעשתה פיינל-פור באחת העונות שלו שם.

שווה 200 אלף דולר? לא יודע. קשקוש? קשקוש בלבוש.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 7:39 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
איזה מלפפון חמוץ.
אפילו אם מייעדים אותו לזר שישי או משהו כזה, מדובר על שחקן אלמוני לגמרי. עדיף כבר להביא מישהו מתוך הליגה.
באמת שחשבתי שיפתח לאדלסון הרעב אחרי הסיום המדהים של העונה שעברה. אבל ממשיכים בשמרנות המעצבנת ובחיפוש מציאות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 7:41 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=512465
אבוי ואוי

איך אומר זרחוביץ׳ בחיקוי של ננסי? ״אבל עכשיו ברצינות״…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 8:03 pm 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7679
בלוג: הצג בלוג (0)
מי שרואה את המשחקים של בן שרף בליגת הקיץ ראה אותו נותן משחק טוב מאוד הלילה.
נראה כמו סקנד גארד די פיזי. אולי אפילו שומר טוב, אם כי קשה להגיד בביטחון על סמך כמות הפזשנים שראיתי. המספרים שלו מאוסטנד טובים, אבל נראה שהוא לא כיכב בשום מקום עד עכשיו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 9:43 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1958
בלוג: הצג בלוג (0)
התיאור הזה די מזכיר את למאר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 10:54 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
אם נלך לפי מה שהיה אז באמת שאפשר להנמיך ציפיות, אנחנו יודעים איך הם מתנהלים ואיך הם רואים את בניית הסגל.
אם בכל זאת אני מנסה למצוא אופטימיות למשהו קצת מלהיב יותר בעונת המלפפונים אז זה יהיה, אולי, בקו הקידמי.

בקו האחורי אנחנו יודעים שהם מחפשים גארד שמשלים את הארפר וקאדין שבעיניהם, הם ספקי הנק׳ העיקריים ומספקים מספיק סקורינג, הגיוני שכל מה שנראה שם זה פיליפ משופר, וזה רף כ״כ נמוך שבאמת כמעט כל שחקן כמעט יענה על זה, בטח התקפית.
אני די בטוח שרשימת הדרישות שלהם מהעמדה הזו היא יותר הגנתית, מקווה שלפחות יהיה דגש על סייז.

בעמדה 3 אנחנו יודעים שהם מחפשים איזה קונקטור הגנתי עם קליעה כמו מורגן, אולי אולי נקבל שם משהו יותר צבעוני התקפית אבל אני לא רואה אותם זזים מפילוסופיית משחק בעמדה שהיא כזה עוגן לסוג ההגנה שאנחנו משחקים, ושעבדה כבר.

אני באמת מקווה שלפחות בקו הקידמי ברור להם שהיינו בפער ככ זועק מבחינת כישרון, יכולת טכנית לעשות משהו מעבר לנגיחות לסל של וויילי (ולא, הפלאוטרים של סמית׳ זה לא זה), ושהם יתעלו על עצמם ויביאו כישרון שמגוון את משחק ההתקפה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 16, 2025 11:03 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:19 pm
הודעות: 964
בלוג: הצג בלוג (0)
לדעתי למרות מה שחשבתי לפני חודשיים, היורוקאפ לא יהיה כל כך חלש. בשיקטש הולכת להרים קבוצה ברמה סופר גבוהה, וגם בצ'הקשהיר נראית בדרך לשם. הן לא יהיו ברמה של ולנסיה או פרטיזן ובולוניה של לפני כמה שנים, אבל בהחלט יעמידו סגל מעולה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 12:59 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 988
בלוג: הצג בלוג (0)
האמת שגם בלי זה היה קשה לי לראות את הפועל נכנסת לעונה כפייבוריטית ברורה סטייל הפועל ת״א שנה שעברה, או וולנסיה.
תמיד יהיו כמה קבוצות טובות, בין אם הן אובראצ׳יבריות או שהכניסו יד לכיס.
יכולנו, אם ההנהלה היתה בעיניין של סגל של 10 שחקנים בתקציב של השחקנים בטופ 4 שלנו, אבל לא נראה שזה הכיוון.
עדיין אנחנו יכולים ליהיות דומיננטיים אם ירכיבו את השאר סביבם נכון, וימקסמו כישרון שלא בדיוק נטף מאיתנו עונה שעברה חוץ מהארפר עם הזרים הנוספים.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 1:30 am 
מחובר
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26296
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל ת"א בוודאות לא הייתה הפייבוריטית ביורוקאפ בעונה שעברה, בטח ובטח בגלל היעדר הביתיות שהיה להם.
אפשר להגיד שהעונה המפעל יהיה יותר שקול (כי ברמה פחותה, ללא ולנסיה בראש וכו'), אבל בוודאי שהסיכויים של ירושלים אמורים להיות לא רעים בכלל.
ניואנס שיכול להיות משמעותי בסדרות מול הטורקיות (ויכול גם שלא, יש עוד הרבה זמן...) זה שלא תהיה ביתיות לאף צד, בעוד הפועל ת"א לשם ההשוואה - נאלצה לעבור שתי קבוצות ספרדיות בסדרות עם משחקי חוץ ונייטרליים לסירוגין.

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 8:42 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
מכבי נפרדה מליוואי רנדולף. הגיע הזמן להחזיר עטרה לישנה.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 9:33 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
מכבי נפרדה מליוואי רנדולף. הגיע הזמן להחזיר עטרה לישנה.

הסוכן של רנדולף קצת ״התבלבל״, הבנתי שהוא דורש 900 אלף דולר שזה לא סכום שהייתי ״זורק״ על רנדולף מה גם שלא נראה שאנחנו באזור חיוג התקציבי הזה לצערי. בינתיים עונת מלפפונים די ״חמוצה״, מקווה שעוד נופתע בהמשך.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 9:59 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
בסכומים שרצים בימינו, 900K לרנדלוף זה ממש לא מוגזם. אני מנחש שימצא קבוצת אמצע טבלה ביורוליג שתסכים לשלם לו את הסכום הזה.
בשביל הפועל ירושלים זה אפילו יותר שווה בסכום הזה. להחזיר את הבן האובד הבייתה, לתקוע למכבי אצבע בעין, לייצר באז שכל-כך חסר בשנתיים האחרונות, לעזור במכירת המנויים ועוד ועוד.
לא חושב שזה משהו שבאמת ריאלי, אבל מותר לדמיין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 9:59 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
אני לא חושב שהוא כל כך התבלבל. רנדולף נתן יופי של עונת בכורה ביורוליג עם מספרים מעולים ומאוד סביר שקבוצות יורוליג יותר רציניות או לכל הפחות יותר עשירות ממכבי ירצו אותו אצלן. אם זה יקרה, זה לגמרי הסכומים הרלוונטיים.

עריכה: כן, מה ש-yt אמר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:11 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' אוקטובר 20, 2024 2:00 pm
הודעות: 457
בלוג: הצג בלוג (0)
חולה על רנדולף - אחד השחקנים הכי מפוספסים שיש.
אם היה מגיע ליורוליג 4-5 שנים לפני כן היה היום אחד השחקנים הכי מבוקשים בשוק.

_________________
כאן חי לו בכיף ובשלווה שונא אדם דגול ואוכל מוות להנאתו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:18 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
הוא היה על 500
מניח שאם היה מבקש 600 היו נותנים
כנראה שיש לו הצעה ב 700-800
אז הוא מבקש 900
הפעלתי את האלגוריתם של נורטון וזה מה שיצא לי

לעניין ההשקעה האם שווה או לא?
אפשר חוזה לשלוש עונות
העונה 900 אחר כך 700 ואז 400
מותאם לגיל
בסוף הוא קילר שיחד עם החבר הליטאי שלו הרג אותנו בגמר הגביע
כמו כן הוא הראה שהוא יכול לתת תפוקה גם מול קבוצות ירוליג מצויינות


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:19 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
אם קרינגטון שווה 800 אלף (או כמה שהוא לא מקבל, כן, למרות שהוא ישראלי), רנדולף שווה 1.3 לפחות.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:24 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49133
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
דין על 850 לעונה אחת
לא יודע מי דחף שזה יהיה רק לעונה אחת
אני מניח שהפועל דחפה לחוזה קצר
היא מאמינה שהוא לא יהיה שווה את הסכום הזה בקיץ הבא משלוש סיבות
1. השוק יחזור לשפיות, כמו תיקון טכני בשוק המניות כשהוא עולה מהר מידי
2. הוא לא כזה טוב ואפילו כישראלי הוא לא שווה את הסכום הזה
3. בקיץ הזה מכבי תמלא את עצמה בישראלים ולא ישאר לה כסף לדין בעונה הבאה
כל שלושת הסיבות האלה עלולות להתברר כשגויות ולא תתגשמנה
אבל החיים זה מפעל הימורים אחד גדול, והמהמר הטוב יותר לוקח את הקופה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:30 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
ואני מניח שהפועל רצתה מאוד להחתים אותו להרבה שנים קדימה והוא התעקש על חוזה לעונה אחת.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:45 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
לטעון שהפועל ירושלים פייבוריטית ביורוקאפ זה טיעון שקל להתבחבש בו כי הוא תלוי בהפועל עצמה (כמה נשקיע, אם ניראה כמו שהאופטימיסטים או שהפסימיסטים מדמיינים וכו׳).

אבל אם נוציא את עצמנו מהמשוואה אפשר דיי בוודאות לומר שכבר הרבה שנים (לדעתי מעולם) היורוקאפ לא היה חלש כמו שיהיה השנה.
בהשוואה לשנה שעברה, אין מקבילה אפילו קרובה לולנסיה וגם אין קבוצה כמו הפועל ת״א שמביאה שחקנים שמבוקשים בקבוצות יורוליג רציניות כמו מוטלי, בלייקני ואפילו קבוקלו. עם כל הכבוד להחתמות סטייל האנטר הייל והולמסלי זו פשוט לא אותה ליגה.
בהשוואה לשנים מוקדמות יותר, אין שום פרויקט אמיתי שנראה שעומד להסתער על היורוליג כמו וירטוס, פרטיזן, מונקו.
וגם אין רוסיות.
וגם הרבה קבוצות עברו ל-BCL.

כל הנתונים האלו היו אמורים לגרום לקבוצה שאכן חולמת יורוליג וחולמת לעשות את השדרוג להבין שהשנה זו דווקא כן השנה לקחת את היורוקאפ ולהסתער בכל הכוח על ההזדמנות. על זה בונים/בנו האופטימיים ואני ביניהם.

למרות שהקיץ עוד צעיר. בינתיים ההתנהלות שלנו לא משדרת את זה. יש הבדל עצום בין לומר שאנחנו בונים קבוצה שיכולה לקחת את היורוקאפ (היה נכון גם בשנה שעברה) לבין לומר שאנחנו בונים קבוצה שצריכה לקחת את היורוקאפ. זה בערך כמו ההבדל בבנייה של הפועל ירושלים של השנה שעברה לבנייה של ולנסיה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ה' יולי 17, 2025 10:53 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ו' יוני 26, 2015 10:40 pm
הודעות: 860
בלוג: הצג בלוג (0)
קאדין יודע שהוא ישראלי ברמה מאוד מאוד גבוהה וסביר שהרצון שלו לחוזה קצר היה הרבה יותר גדול מהרצון שלנו לחוזה כזה

ואין לנו באמת מושג אם מכבי לא ירצו ישראלים שנה הבאה כי הסגל שלהם יהיה מלא
או שהפועל ת״א לא יחליטו ללכת עליו ולתת לו 2 מליון רק כי אפשר
או שאולי חולון ירכשו וירצו לתת פה הצהרה ויביאו אותו .
אם יש אפשרות להאריך לו חוזה אפילו עכשיו , הפועל חייבת ללכת על זה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.