סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו א' יוני 28, 2026 5:17 am

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 96  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 5:36 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
הבעיה היא לא שאיבדו אותו, מקצועית זאת החלטה שהייתה צריכה להתקבל כבר שנה שעברה (אני יודע שנתן פלייאוף טוב, אבל הגיל עשה את שלו וזה בא לידי ביטוי לאורך כל העונה).
ההתנהלות התקשורתית היא כבר לא מביכה אלא מכעיסה ממש.
זורקים עלינו ואנחנו פשוט קהל שבוי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 5:55 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מסכים לגמרי. הוכיח גם העונה עם פלייאוף נהדר שהוא בהחלט יכול להיות הבולדוג ההגנתי שעולה ל15-20 דקות, במיוחד כשמורגן לא ממשיך. טעות פאטאלית ומעצבנת כי כריס ג׳ונסון הוא גם פיגורה במועדון הזה, לא סתם עוד שחקן. שילכו קיבינמט.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 8:06 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' יולי 04, 2018 5:16 pm
הודעות: 33
בלוג: הצג בלוג (0)
בהנחה והולכים "בכל הכוח״ על היורוקאפ, השחרור של כריס ג׳ונסון מוצדק, אבל אם הולכים להביא לכאן שחקנים באזור חיוג של 200/250 אלף דולר, אני חושב שהשחרור לא מוצדק. עכשיו איך פותרים את סוגיית ה״סנטר הישראלי״? השוק דל, קיים רק שם אחד נורמלי ששמו הוא - עידן זלמנסון והבנתי מכמה אנשים שירדנו ממנוו, אז לאן הולכים מכאן?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ו' יולי 18, 2025 10:15 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ש' דצמבר 02, 2006 9:49 pm
הודעות: 945
מיקום: Gspot
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר האדום כתב:
לא מסכים לגמרי. הוכיח גם העונה עם פלייאוף נהדר שהוא בהחלט יכול להיות הבולדוג ההגנתי שעולה ל15-20 דקות, במיוחד כשמורגן לא ממשיך. טעות פאטאלית ומעצבנת כי כריס ג׳ונסון הוא גם פיגורה במועדון הזה, לא סתם עוד שחקן. שילכו קיבינמט.

כל כך צודק.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 3:20 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?Fo ... cID=511859

לא יודע כמה מהשמות פה רלוונטיים כי עדיין לא ברור מה התקציב שמקצים לחיזוקים..אבל מוזכר כאן שם שאני חופר עליו כבר כמה שנים - טרבלין קווין.
לא יודע אם זה ריאלי, אבל בעיניי הוא יכול להתאים מאוד.
גארד בגובה 1.98, עם מוטת ידיים ארוכה, אתלט סקורר ומוסר טוב.
חוטף אדיר וגם שומר די טוב

בהתחשב בשמות שעלו השבוע זה נראה כמעט בדיוני, אבל לא נדע מה קורה באמת עד שיגיע הוולקאם הראשון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 3:51 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=511859

לא יודע כמה מהשמות פה רלוונטיים כי עדיין לא ברור מה התקציב שמקצים לחיזוקים..אבל מוזכר כאן שם שאני חופר עליו כבר כמה שנים - טרבלין קווין.
לא יודע אם זה ריאלי, אבל בעיניי הוא יכול להתאים מאוד.
גארד בגובה 1.98, עם מוטת ידיים ארוכה, אתלט סקורר ומוסר טוב.
חוטף אדיר וגם שומר די טוב

בהתחשב בשמות שעלו השבוע זה נראה כמעט בדיוני, אבל לא נדע מה קורה באמת עד שיגיע הוולקאם הראשון.


מסכים שהוא נראה שחקן מעולה ומתאים. מסכים גם שהוא לא נראה בכלל באזור החיוג שלנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 5:36 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
אחריי העזיבה של ג’ונסון הפועל תביא 4 שחקני חיזוק זרים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 6:33 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
Tbowers15 כתב:
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=511859

לא יודע כמה מהשמות פה רלוונטיים כי עדיין לא ברור מה התקציב שמקצים לחיזוקים..אבל מוזכר כאן שם שאני חופר עליו כבר כמה שנים - טרבלין קווין.
לא יודע אם זה ריאלי, אבל בעיניי הוא יכול להתאים מאוד.
גארד בגובה 1.98, עם מוטת ידיים ארוכה, אתלט סקורר ומוסר טוב.
חוטף אדיר וגם שומר די טוב

בהתחשב בשמות שעלו השבוע זה נראה כמעט בדיוני, אבל לא נדע מה קורה באמת עד שיגיע הוולקאם הראשון.


מסכים שהוא נראה שחקן מעולה ומתאים. מסכים גם שהוא לא נראה בכלל באזור החיוג שלנו.



כרגע באמת אי אפשר לדעת, מאמין שהוא ריאלי במחוזות ה-600-700.
בכתבה נכתב שהוא קושר בעבר לישראל, הגיוני מאחר שהסוכן שלו זה דניאל חזן.
מדובר גם בבחור קשוח עם סיפור חיים לא פשוט, לא קיבל מלגה בהתחלה לקולג' ובהמשך עבר כמה קולג'ים ואפילו היה הומלס תקופה..
מנטליות של ווינר, שומר חזק ומשחק עם המון אנרגיה.

אגב, בעונה בה הוא היה ה-MVP של הג'י ליג (גם של הגמר בו זכה באליפות) הוא שיתף פעולה בהצלחה עם שחקן מעניין ששמו עלה הקיץ - אנתוני לאמב (גם עם מרכוס פוסטר וקבאנגלה).
אשמח שיחדשו את השת"פ אצלנו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 7:37 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
Tbowers15 כתב:
גמליאל כתב:
Tbowers15 כתב:
https://m.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=274&docID=511859

לא יודע כמה מהשמות פה רלוונטיים כי עדיין לא ברור מה התקציב שמקצים לחיזוקים..אבל מוזכר כאן שם שאני חופר עליו כבר כמה שנים - טרבלין קווין.
לא יודע אם זה ריאלי, אבל בעיניי הוא יכול להתאים מאוד.
גארד בגובה 1.98, עם מוטת ידיים ארוכה, אתלט סקורר ומוסר טוב.
חוטף אדיר וגם שומר די טוב

בהתחשב בשמות שעלו השבוע זה נראה כמעט בדיוני, אבל לא נדע מה קורה באמת עד שיגיע הוולקאם הראשון.


מסכים שהוא נראה שחקן מעולה ומתאים. מסכים גם שהוא לא נראה בכלל באזור החיוג שלנו.



כרגע באמת אי אפשר לדעת, מאמין שהוא ריאלי במחוזות ה-600-700.
בכתבה נכתב שהוא קושר בעבר לישראל, הגיוני מאחר שהסוכן שלו זה דניאל חזן.
מדובר גם בבחור קשוח עם סיפור חיים לא פשוט, לא קיבל מלגה בהתחלה לקולג' ובהמשך עבר כמה קולג'ים ואפילו היה הומלס תקופה..
מנטליות של ווינר, שומר חזק ומשחק עם המון אנרגיה.

אגב, בעונה בה הוא היה ה-MVP של הג'י ליג (גם של הגמר בו זכה באליפות) הוא שיתף פעולה בהצלחה עם שחקן מעניין ששמו עלה הקיץ - אנתוני לאמב (גם עם מרכוס פוסטר וקבאנגלה).
אשמח שיחדשו את השת"פ אצלנו.



הוא ולאמב קצת על אותה פוזיציה לא?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 7:53 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' אוגוסט 10, 2022 11:30 pm
הודעות: 496
בלוג: הצג בלוג (0)
לא ממש, קווין הוא יותר קומבו גארד
יכול מאוד להתאים כגארד גדול לצד הארפר (דעתי היא שבאופן כללי הגארד שיגיע צריך להיות דומיננטי, לא כדי לבוא על חשבון הארפר, אבל כדי לצמצם את התלות בו..בוודאי בחלק ממשחקי הליגה כדי שיוכל לנוח - פשוט לעשות ביניהם רוטציה במשחקים הפחות חשובים)
לאמב הוא יותר פוורוד שבליגה שלנו יכול לתת לא מעט דקות גם ב-4.
בג'י ליג הם שיחקו רוב הזמן ביחד על המגרש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ש' יולי 19, 2025 11:26 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ד' נובמבר 27, 2024 1:47 pm
הודעות: 234
בלוג: הצג בלוג (0)
המועמד ההוא מאוסטנד, שמשחק בליגת הקיץ, ירד מהמגרש בכיסא גלגלים.
אם ראי היה כאן היה אומר שעכשיו הוא מועמד למכבי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 20, 2025 8:32 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
בן בנטיל חותם במרסין הטורקית. נאז מיטרו לונג ואמיר סימס בדרך לנאפולי. כולם שחקנים שעשויים להיות רלוונטיים עבור הפועל, בעמדות שבהפועל צריכים (לא חוכמה, צריך את כל העמדות). לא חושב שיש אוהד הפועל שהיה קופץ משמחה אם מישהו מהם היה חותם, אבל מעניין לראות האם מי שכן יגיעו בסופו של דבר יהיו רמה מעל, כי אלה קבוצות שאנחנו בוודאות יכולים להציע משמעותית יותר כסף מהן…

עריכה: לא רלוונטי. כתבתי הכל לפני שידעתי שאנחנו בתמונה במירוץ להנחית פה את בר אלי אלברט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 20, 2025 10:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
תשמע, שנמכת ציפיות... יש לא לקפוץ משמחה ויש ישר לקפוץ מהגג. אמיר סימס עוד יכול היה להגיע איכשהו, השניים האחרים בחיים לא. אני יכול לשער שמרסין שילמה לא רע הקיץ כדי להשאיר את הבסיס שהביא אותה ל-BCL בעונה הקרובה (היא גם קיבלה הגרלה מצוינת, יש לה סיכוי גבוה להגיע לטופ 16 דרך הפליי-אין).

הפועל לכאורה במו"מ מתקדם עם עמק חפר על שיתוף פעולה. אני לא רוצה להתלונן יותר מדי, צריך לשמור כוחות להחתמות, אז בסה"כ אני בעד ולמה לא, כנראה שיודעים שם מה הם עושים והם בטח ישמחו שמתן ישבור קיר וירחיב את האולם ברופין. אבל בשושו צריך לשאול, מה בעצם יוצא מזה? כשרון כמו בן שרף ייצא משם פעם בעשור במקרה הטוב, וגם הוא לא באמת יכול היה לעלות מהנוער לבוגרים ולהיות שחקן רוטציה, ואנחנו לא בכדורגל שמכירת שחקנים היא ביזנס בפני עצמו. נועם יעקב כזה יוצא פעם בשנתיים-שלוש, וגם הוא יחתום לשבע שנים ויושאל עונה אחרי עונה אחרי עונה, מתישהו הוא יהיה טוב מדי כדי לצאת מהחוזה המקורי או יותר סביר, בינוני מדי כדי שהפועל תצא ממנו, כמו שקרה עם הובר (שבסוף אנחנו שילמנו בייאאוט כדי שיחזור) או גלעד לוי. סתם שחקנים עם תקרה נמוכה - בלגה, סלע, קלר, אולי מהוכשטטר ייצא משהו - מה נעשה איתם. אז נשאר העניין הערכי, הקהילתי, אבל מה איכפת לי מעמק חפר? יש כזה מקום בכלל?

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: א' יולי 20, 2025 11:28 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
את החלק הראשון לא הבנתי. השמות שהזכרתי מבאסים אבל לא היה סיכוי להחתים אותם גם ככה כי הם מעל הקליבר שלנו - זה הטייק?

מסכים מאוד לגבי עמק חפר: גם בכל מה שקשור לחשיבות האסטרטגית של המהלך (למרות שגם במקרה הזה, כמו במקרה רמה״ש, מי שרוצה להרגיש מבין בענף אומר שזה מהלך אדיר) וגם לגבי המועצה המקומית(?) עצמה…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 21, 2025 6:25 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מאמין שהיינו נוגעים בבנטיל (זה לא אומר שהוא לא מתפרנס יפה). מיטרו לונג גמור. סימס לכאורה החתמה אופיינית אבל אם זה מה שיביאו כפורוורד מוביל, אוי ואבוי להם.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 21, 2025 10:30 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' יוני 29, 2015 12:59 pm
הודעות: 1888
בלוג: הצג בלוג (0)
למה לא היינו נוגעים בבנטיל? יש איזושהי בעיית אופי שם? כי הוא דווקא נראה בול השחקן שהיינו רוצים…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ב' יולי 21, 2025 1:48 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
הגיע לא בכושר להפועל ת"א, נבעט לנאפולי, זרק שם כל כדור שהגיע אליו, המשיכו להפסיד, בסוף חתך לוילרבאן והיה שם חלש. הרבה נורות אזהרה בשביל עונה אחת

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26ך
הודעהפורסם: ב' יולי 21, 2025 8:33 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
ג׳יילן הנדס, ששווק במשך חודשים כמועמד רציני למכבי, חותם בפאניוניוס. מייק דאום בדרך לבורגוס. קצת מצחיק לכתוב בת׳רד של הפועל על שחקנים שהם לא מלפפונים, אבל זה מה יש כרגע לצערנו. נמשיך לעקוב: האם השחקנים שיגיעו בסופו של דבר יהיו בקליבר כזה? פחות? יותר?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 22, 2025 10:48 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
הנדס לפי השמועות קיבל סעיף יציאה ליורוליג ללא תאריך תפוגה, לא חושב שזה סיכון שכדאי לקחת.
דאום מקושר גם לליגה היפנית עכשיו.
באופן כללי, אני מאוד מקווה שבהפועל יודעים מה הם עושים. אם אחרי השממה הזאת הם הולכים להנחית פה שמות בקליבר של הבחור החביב מאוסטנד, זה הולך לאכזב מאוד וישפיע על היחס של הקהל לקבוצה.
נראה לי שאחרי שנתיים של אדלסון כבעלים, אנשים מרגישים שהגיע הזמן שהפועל תתמודד על תארים וגם תצהיר על כך, ולא רק תהיה פרוייקט פיתוח.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 22, 2025 11:14 am 
מנותק
Senior

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 2:55 pm
הודעות: 7679
בלוג: הצג בלוג (0)
הפועל התמודדה יפה מאוד על תארים העונה, לפחות בארץ.

אין לי שמץ של מושג מה קורה עם הקבוצה הקיץ ושיממון כזה, כמו שלמדנו לאורך השנים, הוא לרוב סימן רע ולא סימן שהקבוצה "עובדת, אבל בשקט" - ע"ע הקיץ עם אורן עמיאל, אבל עדיין צריך לעשות טיפה את ההפרדה בין הרעש והצלצולים שהקבוצה לא עושה לבין מה שקורה על הפארקט, שבו גם אם הקבוצה אולי לא איפה שהאוהדים היו חולמים שהיא תהיה אחרי שנתיים+ עד אדלסון, היא עדיין לא במקום של "לא להתמודד על תארים".


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 22, 2025 11:22 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
חבל מאוד שהנדס לא הלך למכבי. לגבי דאום, כבר דיברנו פה על זה אני חושב, אף שחקן עם משפחה שמלווה אותו לא יגיע הנה.

נראה שהפועל אכן לוקחת את כוכב עמק חפר מהעונה האחרונה, יונתן קלר, ומתכוונת להשאיל אותו. זה מזכיר לי שפעם השאלתי פינג'אן לחבר, אולי הגיע הזמן לברר איפה הוא. קלר נראה היה לי סטירטבולר כזה, מכדרר חודר מוסר זורק חוטף לוקח ריבאונד קופץ קולע כשמסביבו כמה חבר'ה שמנסים לא להפריע. כאילו נראה מוכשר, קצת קטן אולי בשביל להיות קומבו ברמה.

אפרופו קומבו, ראיון עם איתן בורג בשוט, הכריזמה נוזלת לו מהאוזניים. כבר שמעתי אותו מדבר בעבר אז הכרתי את הקשר להפועל ירושלים, אבל לא ידעתי מאיפה זה בא. לתרגם למתן ולשלוח לו, שיבין שאוהדים חדשים נוצרים בעקבות קבוצות מצליחות ולא ההיפך.

_________________
Never trust a black guy wearing a Dirk Nowitzki jersey


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 22, 2025 11:39 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11216
בלוג: הצג בלוג (0)
xalmon כתב:
חבל מאוד שהנדס לא הלך למכבי. לגבי דאום, כבר דיברנו פה על זה אני חושב, אף שחקן עם משפחה שמלווה אותו לא יגיע הנה.

נראה שהפועל אכן לוקחת את כוכב עמק חפר מהעונה האחרונה, יונתן קלר, ומתכוונת להשאיל אותו. זה מזכיר לי שפעם השאלתי פינג'אן לחבר, אולי הגיע הזמן לברר איפה הוא. קלר נראה היה לי סטירטבולר כזה, מכדרר חודר מוסר זורק חוטף לוקח ריבאונד קופץ קולע כשמסביבו כמה חבר'ה שמנסים לא להפריע. כאילו נראה מוכשר, קצת קטן אולי בשביל להיות קומבו ברמה.

אפרופו קומבו, ראיון עם איתן בורג בשוט, הכריזמה נוזלת לו מהאוזניים. כבר שמעתי אותו מדבר בעבר אז הכרתי את הקשר להפועל ירושלים, אבל לא ידעתי מאיפה זה בא. לתרגם למתן ולשלוח לו, שיבין שאוהדים חדשים נוצרים בעקבות קבוצות מצליחות ולא ההיפך.

קלר לא קומבו. רכז מנהל משחק אבל הוא לא בשל בשום צורה לליגת העל. לא בטוח אם בכלל שותף השנה בליגה ארצית. צריך שנתיים בלאומית כדי לראות לאיזה כיוון הוא הולך. הוא גם לא איזה כישרון על אבל שחקן סולידי שבמצב מסויים יכול להיות שחקן ליגת על.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 22, 2025 12:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' נובמבר 30, 2006 9:13 pm
הודעות: 2934
בלוג: הצג בלוג (0)
לפחות בסדרת גמר הנוער הוא שיחק הרבה דקות לצד רכז גמדי שאת שמו שכחתי שגם סוג של ניהל את המשחק, בפועל זה היה בעיקר כדי שקלר ינשום רגע, ואז הוא היה מגיע בשביל הפאנץ'. אבל מן הסתם ראית אותו יותר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ג' יולי 22, 2025 12:15 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
stavs כתב:
אין לי שמץ של מושג מה קורה עם הקבוצה הקיץ ושיממון כזה, כמו שלמדנו לאורך השנים, הוא לרוב סימן רע ולא סימן שהקבוצה "עובדת, אבל בשקט" - ע"ע הקיץ עם אורן עמיאל

מעניין אם יש איזשהו בסיס עובדתי לתחושה הזאת חוץ מאותה עונת מלפפונים זכורה לטוב על שם עמיאל ואנתוני בנט. בכל מקרה, אם אפשר היה לייצר דאטה כזה, אני חושב שמעבר לשאלה הספציפית של כל החתמה, באיזה תאריך היא קרתה וכמה איכותית היא התבררה בהמשך, מעניין גם לבדוק את זה באופן יותר כללי לגבי בניית הקבוצה וכמה שחקנים היו חסרים בכל שלב. כאן, העונה הנוכחית היא לגמרי בצד של העונות שבהן הרבה מאוד מאיך שהקבוצה תיראה כבר ברור עוד לפני שהקיץ התחיל. יש לנו 3 שחקני חמישייה ביד, בעמדות שנהוג להגיד עליהן שהן הכי חשובות בבניית קבוצה, ועוד ארבעה שחקני ספסל במעמד יחסית גבוה, שני גארדים ושני גבוהים. לעומת עונות שבהן עמוק בתוך אוגוסט שום דבר לא ברור, זו פריבילגיה מאוד גדולה שכנראה גם מסבכת קצת יותר את הקיץ, כי הרבה שחקנים לא רלוונטיים כי לא מתאימים למה שכבר יש לנו.
בקיצור, מצבנו לא רע עד כדי כך. עדיין מאוד לא ברור כמה טובים ויקרים יהיו הזרים שבסופו של דבר יגיעו, אבל אם יוצאים מנקודת הנחה סבירה שחלק מהם יהיו בקצת יותר כסף וחלק בקצת פחות, ושחלק יתבררו כהחתמות טובות וחלק כקצת פחות, יש סיבה לאופטימיות. לפחות עד שתתברר חומרת הפציעה של קיילב דניאלס…

מצד שני, צ׳ומה בדרך לריאל מדריד. באסקוניה מעוניינים בלאמב. נו כבר!!!


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל ירושלים 25-26
הודעהפורסם: ד' יולי 23, 2025 10:26 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
גמליאל כתב:
למה לא היינו נוגעים בבנטיל? יש איזושהי בעיית אופי שם? כי הוא דווקא נראה בול השחקן שהיינו רוצים…


מאז החזרה שלו מיפן זה לא אותו שחקן.עבר עונה בינונית מאוד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 2391 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 96  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], נורטון ו 22 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.