סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 4:46 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 1328 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  הבא
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 11:01 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:53 am
הודעות: 2486
בלוג: הצג בלוג (0)
בהפועל תא מאמינים שאוטורו ינחת בימים הקרובים בישראל
אודיסאי כשיר לשחק בגמר
אם וכאשר השאלה מה עדיף להם ציוות של אוטורו ומוטלי או אוטורו ואודיסאי מול מכבי בגמר
עד להודעה חדשה כרגע זה מוטלי ואודיסאי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 10:51 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6097
בלוג: הצג בלוג (0)
אגב, יש סיכוי גדול שפאבלו טורה חושף שבאלמר בכלל לא הולך שולל.
ההסבר שנראה לי הכי סביר: ינאי חושב שיצליח להיות הזכיין של נבא אירופה בישראל או גרסה אחרת של מונופול בליגה הכי טובה באירופה ואז זה ישתלם לו לאורך זמן.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 10:42 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
על פי ישראל היום הפועל ת''א במגעים עם ליילס ממדריד 3.5 מיליון דולר לעונה ועם לידיי מילאנו אבל רק אחד מהם אמור לחתום
כמו כן מנסים לסגור עם שורטס שמועמד גם לולנסיה כי ג'ונס עוזב לכוכב האדום כנראה בסוף העונה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 2:11 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ו' דצמבר 01, 2006 1:33 pm
הודעות: 14741
בלוג: הצג בלוג (0)
זו הצעה שמדר כנראה לא יסרב לה
https://share.google/tIhzsQEqVg2V5hkuc


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 4:11 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ה' מרץ 24, 2011 12:08 pm
הודעות: 6005
בלוג: הצג בלוג (0)
לפי נועה פופלינגר, הפועל ת"א תחזור לארח בהיכל שלמה בעונה הבאה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 4:17 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
Dovi כתב:
לפי נועה פופלינגר, הפועל ת"א תחזור לארח בהיכל שלמה בעונה הבאה.

הם גם פירסמו את זה כבר בפייסבוק הרשמי שלהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 5:11 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
מעולה
בא נראה איך הקהל מגיב לזה
והאם הוא יגיע למשחקי היורוליג אם וכאשר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 7:34 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
מעולה
בא נראה איך הקהל מגיב לזה
והאם הוא יגיע למשחקי היורוליג אם וכאשר

בפרסום כתוב שרק משחקי הליגה יהיו בדרייב אין.
בכל מקרה קצת הרבה אופטימי מצדך לחשוב ששנה הבאה משהו ישתנה ברמה כזו שיאפשר אירוח משחקים.


נערך לאחרונה על ידי ודים בתאריך ב' יוני 15, 2026 11:19 am, נערך פעם אחת בסך הכל.

חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 11:16 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' מאי 24, 2025 12:32 pm
הודעות: 171
בלוג: הצג בלוג (0)
ודים כתב:
uriel17 כתב:
מעולה
בא נראה איך הקהל מגיב לזה
והאם הוא יגיע למשחקי היורוליג אם וכאשר

בפרסום כתוב שמשחקי הליגה יהיו בהיכל שלמה.
בכל מקרה קצת הרבה אופטימי מצדך לחשוב ששנה הבאה משהו ישתנה ברמה כזו שיאפשר אירוח משחקים.

In Trump we trust


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 12:15 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ו' יולי 11, 2025 9:15 am
הודעות: 74
בלוג: הצג בלוג (0)
עופר ינאי תובע את איגוד השופטים במעל למיליון ש"ח

https://sport5.co.il/articles.aspx?Fold ... cID=547965


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 12:38 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
יש מצב שהאיש לא בקו הבריאות הנפשית.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 3:36 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
זה מאוד מצחיק שהבנאדם תובע לשון הרע את איגוד השופטים באמצע סדרת הגמר, כשבין יתר הדברים המזוויעים שהעלילו עליו זה שהוא מנסה להפעיל לחץ לא הוגן על השופטים. אני מבין שזה קצת מסורבל כדי להכנס כבית לשיר של אלאניס מוריסט (…Mr. Shit show) אבל יש פה בהחלט אירוניה משמחת לבב אנוש. ספציפית לגבי האירוע אתמול, הוא כמובן צודק. מתי זה היה שדאגו לספר לנו שכל עזיבה של הספסל לטובת קטטה אמורה להיות שווה הרחקה אוטומטית? כי כששחקני מכבי באו על האוהד הזה אתמול, ספרתי לפחות 6 גופיות צהובות, לא כולל קלארק שנפצע, מה שאומר שהיו שם לפחות שתי הרחקות אוטומטיות לפי החישוב שלי…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 4:25 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כמו במקרה הורד
יש מצב שטכנית/משפטית הוא צודק גם בתביעה שלו על ההרחקה ולשופט כדורסל אין סמכות להרחיק אוהד אלא אם הוא מהווה איום וכו
ישב במקום שאסור למישהו שהוא לא שחקן או צוות מקצועי? סבבה תעביר אותו מקום
סומך עליו שבדק את החוק והתקנון לפני שתבע
וכמו שאני מזכיר מידי פעם בפורום, לאיש יש רקורד עסקי מרשים והוא משתבח לאחרונה, הוא לא איזה ילד מפונק שירש מילארדים ומבזבז אותם על תחביב אלא איש עסקים מונפק בבורסה שכל שקל שהוא מכניס כולל המשכורת החודשית שלו שקופה לביקורת ציבורית
יש לו גם כישלונות בסיפור הצלחה שלו, אנלייט והסיבוב הראשון של נופר לדוגמא
אבל לאחרונה שני השכירים הכי בכירים שלו התפוטרו והוא לקח על עצמו את התפקיד שלהם ובנתיים החברה צומחת כמו שהיא לא צמחה תחת השכירים שלו
ככה שאידיוט, הוא לא

אפשר לא לאהוב אותו, אבל למה לזלזל בו ולהגיד שהוא לא שפוי?
מספר הפעמים שהוא תבע וזכה ונתבע וזכה וכנראה גם הפסיד הוא גדול יותר משל אדם ממוצע ברחוב
אז אולי הוא בכל זאת יודע מה הוא עושה?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 4:39 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
לא הבנתי. האיש מתנהג, אחד לאחד כאילו מתוך ה-dsm, כמו בנאדם במאניה. וזה עוד ההסבר הכי חומל עליו, כי אם הוא שפוי אז הוא סתם בנאדם דוחה ובלתי נסבל באופן קיצוני. מה הקשר בין זה לבין העובדה שהעסק שלו מצליח?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 4:42 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אז לטעמך הוא דוחה, אל תשתה איתו קפה
אבל איפה החוסר שפויות כאן?

ויש קשר הדוק בין ינאי איש העסקים לינאי הבעלים של הפועל תל אביב
כי לפחות לאמונתו, הפועל תלא אביב היא עסק


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 4:58 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
כהרגלי, אני לא לגמרי מבין מה אתה רוצה. לעניות דעתי, הוא בהחלט סובל ממצב נפשי כלשהו. פגיעה נרקיסיסטית קשה בטוח, הייתי מהמר גם על מאניה דיפרסיה. הסערה הרגשית המתמדת, התוקפנות והמריבות הבלתי פוסקות, פזרנות הכספים חסרת התקדים, הגרנדיוזיות, התחושה הסובייקטיבית שלו שהוא מרכז היקום והכל קורה כלפיו וביחס אליו - הכל שם. אתה לא חושב ככה? סבבה. במאמר מוסגר, אני חושב שאנחנו תופסים את עולם בריאות הנפש קצת אחרת. אני לא ממש מאמין בדיכוטומיה שפוי/לא שפוי. בכל מקרה, ההצלחה שלו בעסקים היא לא פרמטר לכלום…


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 5:04 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן, כל אחד מאיתנו נמצא בכל אחד מהפרמטרים (מאניה, פרנויה, פיצול דיכאון וכו) במקום כלשהו על הרצף
במקרה שלו הוא לא מאושפז, לא מאובחן ככל הידוע לנו ולא נמצא במצב לא תפקודי
אז לפחות במושגים של מערכת בריאות הנפש בישראל הוא שפוי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 5:20 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ב' דצמבר 07, 2015 12:29 pm
הודעות: 5651
בלוג: הצג בלוג (0)
ד״ש מגומא אגייאר, שלמיטב זכרוני לא ידענו על אבחנה או על אשפוזים כשהוא יצא לחפש את גלעד שליט באשקלון. אבל גם אם כן, נראה לי שמיצינו. אם הטענה שלך היא שאסור לקרא למישהו משוגע/מטורלל/לא אפוי/דפקט/מעורער/פסיכי/גנוב/לא מאה וכו׳ וכו׳ אלא אם כן יש לנו פתק מפסיכיאטר - אז אני לא מסכים. אני חשבתי במקור שהטענה שלך היתה שהוא לא יכול להיות מטורלל/לא אפוי וגו׳ בגלל שהוא מנהל חברה מצליחה וגם עם זה לא הסכמתי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 17, 2026 9:41 pm 
מנותק
Freshman

הצטרף: ש' מאי 24, 2025 12:32 pm
הודעות: 171
בלוג: הצג בלוג (0)
uriel17 כתב:
כמו במקרה הורד
יש מצב שטכנית/משפטית הוא צודק גם בתביעה שלו על ההרחקה ולשופט כדורסל אין סמכות להרחיק אוהד אלא אם הוא מהווה איום וכו
ישב במקום שאסור למישהו שהוא לא שחקן או צוות מקצועי? סבבה תעביר אותו מקום
סומך עליו שבדק את החוק והתקנון לפני שתבע
וכמו שאני מזכיר מידי פעם בפורום, לאיש יש רקורד עסקי מרשים והוא משתבח לאחרונה, הוא לא איזה ילד מפונק שירש מילארדים ומבזבז אותם על תחביב אלא איש עסקים מונפק בבורסה שכל שקל שהוא מכניס כולל המשכורת החודשית שלו שקופה לביקורת ציבורית
יש לו גם כישלונות בסיפור הצלחה שלו, אנלייט והסיבוב הראשון של נופר לדוגמא
אבל לאחרונה שני השכירים הכי בכירים שלו התפוטרו והוא לקח על עצמו את התפקיד שלהם ובנתיים החברה צומחת כמו שהיא לא צמחה תחת השכירים שלו
ככה שאידיוט, הוא לא

אפשר לא לאהוב אותו, אבל למה לזלזל בו ולהגיד שהוא לא שפוי?
מספר הפעמים שהוא תבע וזכה ונתבע וזכה וכנראה גם הפסיד הוא גדול יותר משל אדם ממוצע ברחוב
אז אולי הוא בכל זאת יודע מה הוא עושה?

יש בתקנון האיגוד שלוש סיבות להרחקת אוהד (קללות נאצה, גזענות, השופט חש איום כלפיו) אבל בדרך כלל זה לא מזיז לשופטים
הם פשוט מאיימים שלא יחדשו את המשחק (יודע מנסיון. הורחקתי ממשחק של הבת שלי) ואז לאוהד אין ברירה
בדיוק כמו שהשופטים עשו במקרה של ינאי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 24, 2026 8:29 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
בשורה תחתונה - מלא כסף, ועונת כישלון על סף הכישלון מוחלט.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 24, 2026 9:08 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: ב' מאי 30, 2022 5:45 pm
הודעות: 279
בלוג: הצג בלוג (0)
לא מסכים שזאת עונת כישלון.
ביורוליג עשו את שלהם בגדול ועוד בעונה שהם לא מארחים בישראל.
בליגה יותר מכישלון של הפועל ת"א זאת הצלחה של מכבי ת"א שהגיעו לקו הסיום על אדי דלק אחרונים.
והכי חשוב שאם מסתכלים על זה בראייה קרה בלי פוזיציה, לכולם ברור שההגמוניה משתנה מול העיניים שלנו.
זה יכול לקחת עוד שנה או שנתיים, אבל אם מבנה הבעלות בשתי הקבוצות לא משתנה אז באיזה שלב הפועל ת"א תהיה הקבוצה הבכירה במדינה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 24, 2026 9:13 am 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6097
בלוג: הצג בלוג (0)
בגדול מסכים,
הנקודה היחידה היא אם מרוב זה שעדיין אין לו תואר, ינאי מתישהו יאבד את הג'ננה יותר מהרגיל ויקרה נזק בלתי הפיך.

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 24, 2026 12:29 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
Y.T כתב:
זה יכול לקחת עוד שנה או שנתיים, אבל אם מבנה הבעלות בשתי הקבוצות לא משתנה אז באיזה שלב הפועל ת"א תהיה הקבוצה הבכירה במדינה.

השאלה מה זה "הקבוצה הבכירה במדינה".
לסיים ברוב העונות מעל השנייה ביורוליג? לקחת את רוב התארים המקומיים? להיות עם הכי הרבה הכנסות שנתיות?
זה די בלתי נתפס שהפועל ת"א לא לקחה אף תואר מקומי בארבע השנים האחרונות (בראשונה מביניהן הייתה "רק" מקום 2-3 בעונה הסדירה לצד ירושלים, לאחר מכן מקום 2 בעונות הסדירות - ובפער לא מבוטל מהדולקות אחריה, ובסמיכות למכבי). למעשה השנה הם לא היו קרובים יותר לתואר מאשר לפני שנה (חצי גמר הגביע, פאול על מדר בניסיון לסל ניצחון, הפסד בהארכה) או שנתיים (סדרת הגמר, ניצחון ענק במשחק 2, ההחטאה של גינת לשלוש), שזה קצת אבסורד.

אני חושב שהעונה הנוכחית היא דווקא בחזקת "עמדנו בגדול במטרה שלנו, וחרף זאת לא השגנו כלום".
הן ברמת התואר, החיבור עם האוהדים (שזה בסופו של דבר גם תורם מקצועית, וגם הכנסה יציבה), פיתוח סגל ישראלי שירוץ איתם (עוד צריך לראות גם כמה מהזרים נשארים, פתאום זה ממש לא ברור - בלייקני? מלקולם? אוטורו? מוטלי?).

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 24, 2026 12:54 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ו' מרץ 02, 2007 2:45 am
הודעות: 4556
בלוג: הצג בלוג (0)
עם כל הכבוד, בספורט תחרותי הצלחה נמדדת בתארים, לא בשום דבר אחר. אני לא יודע איך בדיוק מגדירים מי היא הקבוצה הבכירה של המדינה, אבל מה שבטוח, אותי כאוהד הרבה פחות מעניין האם הקבוצה שלי תוגדר כקבוצה הבכירה במדינה או לא, מה שמעניין אותי הוא שהקבוצה שלי תזכה בתארים. במבחן הזה ינאי נכשל בענק.

_________________
שמעון מזרחי תתפטר כבר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: הפועל תל אביב 25/26
הודעהפורסם: ד' יוני 24, 2026 5:45 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' דצמבר 31, 2006 2:17 pm
הודעות: 18616
בלוג: הצג בלוג (0)
Y.T כתב:
לא מסכים שזאת עונת כישלון.
ביורוליג עשו את שלהם בגדול ועוד בעונה שהם לא מארחים בישראל.
בליגה יותר מכישלון של הפועל ת"א זאת הצלחה של מכבי ת"א שהגיעו לקו הסיום על אדי דלק אחרונים.
והכי חשוב שאם מסתכלים על זה בראייה קרה בלי פוזיציה, לכולם ברור שההגמוניה משתנה מול העיניים שלנו.
זה יכול לקחת עוד שנה או שנתיים, אבל אם מבנה הבעלות בשתי הקבוצות לא משתנה אז באיזה שלב הפועל ת"א תהיה הקבוצה הבכירה במדינה.


תקציב מטורף בפער מכל יתר הקבוצות בארץ, אפס תארים - עונת כישלון.

_________________
גם כלפי השופטים היו לחולון טענות רבות. הקבוצה מתכוונת להגיש מכתב רשמי לאיגוד ובו פירוט הטענות שלהם כלפי צוות השיפוט, בעיקר בדקות הסיום. "אנחנו שלטנו לאורך כל המשחק, איך פתאום בשתי הדקות האחרונות הם רצו 0:9, אם לא בעזרת השופטים?"' תהו במועדון.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 1328 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  הבא

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: stavs, גמליאל ו 16 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.