סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ש' יוני 27, 2026 4:46 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש נושא זה נעול, אינך יכול לערוך הודעות או לבצע תגובות עתידיות.  [ 66 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3
מחבר הודעה
הודעהפורסם: ב' יוני 08, 2026 1:34 am 
מנותק
Freshman

הצטרף: א' נובמבר 07, 2021 8:04 pm
הודעות: 268
בלוג: הצג בלוג (0)
סטייסי קינג, הפרשן הדעתן של הבולס (ואחד האהובים עליי אישית) הלך לעולמו.

https://x.com/shamscharania/status/2063 ... 09444?s=46

מבאס. אשכרה לפעמים צפיתי במשחקים של הבולס בגלל הפרשנות הצבעונית שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 08, 2026 10:40 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 17009
מיקום: במרתף
בלוג: הצג בלוג (0)
Capricorn כתב:
סטייסי קינג, הפרשן הדעתן של הבולס (ואחד האהובים עליי אישית) הלך לעולמו.

https://x.com/shamscharania/status/2063 ... 09444?s=46

מבאס. אשכרה לפעמים צפיתי במשחקים של הבולס בגלל הפרשנות הצבעונית שלו.


האיש שפעם קלע במשחק אחד 70 נקודות (ביחד עם ג'ורדן).

_________________
כורסה נוחה זה התחלה של סוף


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 08, 2026 11:03 am 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
rony כתב:
Capricorn כתב:
סטייסי קינג, הפרשן הדעתן של הבולס (ואחד האהובים עליי אישית) הלך לעולמו.

https://x.com/shamscharania/status/2063 ... 09444?s=46

מבאס. אשכרה לפעמים צפיתי במשחקים של הבולס בגלל הפרשנות הצבעונית שלו.


האיש שפעם קלע במשחק אחד 70 נקודות (ביחד עם ג'ורדן).

אחד המצחיקים שלו
אגב נסיבות המוות שלו לא ממש ברורות
זה לא איזה סרטן או מחלה
הוא פשוט נפל בבית ונחבל בראש
ממה נפל?
תאונה עצמית?
אירוע אלימות?
היה תחת השפעת אלכוהול או משהו?
אירוע מוחי שגורם לנפילה?
הבנאדם בן 59, אני בגילו עוד שיחקתי כדורסל נגד ילדים בני 45 במגרש ביפו


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 08, 2026 8:41 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
קווין שניידר או סניידר
מוארך באטלנטה
אחרי הכל סיכוי טוב שהוא יהפוך למיניסוטה של פלייאוף 2023
כלומר הקבוצה שנתנה את הפייט הכי קשה לאלופה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 10:46 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
ג׳יימס הארדן נתפס עם נשק (אקדח) לא חוקי באוטו
שאלה: למה מולטימיליונר ואחד השחקנים עם האיי קיו כדורסל הכי גבוה שראיתי צריך אקדח?
מה השימוש? אתה להרוג מישהו? נגיד את ג׳יילן ברנסון?
קח רוצח שכיר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 10:55 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: ש' אוגוסט 04, 2007 12:57 pm
הודעות: 6097
בלוג: הצג בלוג (0)
האמריקאים אוהבים אקדחים. הוא שילם ערבות בסך 100$. הוא לא ישב על זה בכלא

_________________
נערך יותר מפעם אחת


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ש' יוני 13, 2026 10:58 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אקדחים חוקי, זה חזון נפרץ
אבל לא חוקי?
מורנט וארינס שילמו על זה ביוקר


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 11:46 am 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ג' אפריל 14, 2009 1:21 am
הודעות: 957
בלוג: הצג בלוג (0)
פורסם שלשום, אבל במקרה נתקלתי בזה עכשיו
ציטוט:
ג'יילן ברנסון נמצא במרחק נגיעה מאליפות היסטורית, אבל יש סיפור מסקרן מאחורי הקלעים: הכוכב נשוי לרופאה יהודייה, וב-2023 ערך איתה טקס חתונה מסורתי הכולל חתימה על כתובה וריקוד הורה

https://www.ynet.co.il/sport/worldbaske ... rjmmujywge


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: א' יוני 14, 2026 12:10 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 11:46 am
הודעות: 11213
בלוג: הצג בלוג (0)
Euro_Basket כתב:
פורסם שלשום, אבל במקרה נתקלתי בזה עכשיו
ציטוט:
ג'יילן ברנסון נמצא במרחק נגיעה מאליפות היסטורית, אבל יש סיפור מסקרן מאחורי הקלעים: הכוכב נשוי לרופאה יהודייה, וב-2023 ערך איתה טקס חתונה מסורתי הכולל חתימה על כתובה וריקוד הורה

https://www.ynet.co.il/sport/worldbaske ... rjmmujywge

היא לא בדיוק רופאה אלא דר' לפיזיותרפיה. בכל אופן הילדים שלו יהיו יהודים. מניח שכבר מופיעים בפנקס של אלעד חסין.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 8:35 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
טיאגו ספליטר המאמן הבא של שיקאגו
מי בפורטלנד?
שאלה טובה
אולי הסיפור של מייק בראון רומז שכדאי לתת צ׳אנס לותיקים ש"נכשלו" בפעם האחרונה הפיקו לקחים ובשלים לסבב תיקונים


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 9:09 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26294
בלוג: הצג בלוג (0)
מה עילת המעבר של ספליטר? הקמצנות של בעלי פורטלנד?

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ב' יוני 15, 2026 9:32 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
לא היה לו חוזה כמאמן ראשי
לא פורסם משהו שרומז שאמרו לו שהוא לא יהיה
אולי פשוט לא רצה לחכות
שיקאגו היא שוק יותר גדול מפורטלנד


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ג' יוני 16, 2026 9:10 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
מצד שני הסיטואציה בפורטלנד הרבה יותר טובה מזאת שבשיקגו. מצד שלישי, ההנהלה בשיקגו סבלנית מאד עם המאמנים שלה. נראה שאין שם יותר מדי מטרות לעונה והסיכוי להיכשל ולהיות מפוטר יותר נמוך.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 25, 2026 2:22 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
באופן אישי מאוד אהבתי את התקופה שבה אימן בפאריז ובפורטלנד
הכדורסל שלו מהיר, נועז (מה שעולה ביותר איבודים) וכיפי לצפיה מאשר ההירו בול הדפוק של צ'ונסי והפיק אנד רול השבלוני שהיה בתקופת סטוטס
עמוק בלב מקווה שיכשל בשיקאגו ויחזור לפורטלנד או לאירופה


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 25, 2026 2:35 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
המאמן הבא של הבלייזרס הוא לא אחר מאשר מייקה (הגרסה האנגלית למיכה) נורי
המאמן שהחליף את פינץ' בפלייאוף 25 והיה המאמן הראשי בפועל בסדרת החצי הגמר עת שלחו את פלייאוף באטלר לתמוך בקוקו גוף ב US open
ונחשב אחד מעוזרי המאמנים הראשונים בתור להיות מאמנים ראשיים
החוזה שלו, אחד המוזרים שראיתי
שנה מובטחת ושתח השנים הבאות, אופציית קבוצה
איך אומר ביל סימונס: "אל צ'יפו בא לעבוד"


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הודעהפורסם: ה' יוני 25, 2026 2:38 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49131
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
אני נועל ופותח פתיל לעונת העברות שיתפקד כמרכז מידע להעברות והחתמות הקיץ
אלא אם יהיה טרייד מספיק גדול לפתיחת פתיל חדש


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש נושא זה נעול, אינך יכול לערוך הודעות או לבצע תגובות עתידיות.  [ 66 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2, 3

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: stavs, גמליאל ו 17 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.