סל ניוז

פורום הכדורסל המוביל של ישראל
עכשיו ה' יוני 25, 2026 3:27 pm

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]




פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 49 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2
מחבר הודעה
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 4:55 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
אז אם אתה אומר שאורלנדו מחזיקה בהחלפה שכנראה תביא את הבחירה של פיניקס בדראפט 2026 או של וושינגטון, הגבוהה ביותר מביניהן, אתה לא יכול להתייחס לזה כאילו אורלנדו לא הפסידה על דראפט 2026. בעסקה על ביין אורלנדו נתנה ככל הנראה בחירת לוטרי של 2026. כך צריך להתייחס לזה.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:01 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
kakon3 כתב:
עמוס לב כתב:
לא כל כך הבנתי את ההחלפה ולמה היא לא משמעותית. לפי מה שקראתי, הבחירה של אורלנדו ב-2026 כוללת גם החלפה עם וושינגטון ופיניקס, שתי קבוצות שבדראפט הבא יכולות להיות עמוק בצמרת הדראפט. מה התנאים של ההחלפה מבחינת ממפיס? ראיתי שההחלפה מוגנת טופ 2 ב-2029. מה עוד?
וכמובן שאני חושב שזאת עסקה טובה לאורלנדו. קבוצה שאפשר להגיד שעל סף קונטנדרית, הביאה שחקן שמביא את היכולת שבדיוק הייתה חסרה לאורלנדו, הקליעה משלוש.
לגבי ממפיס, ההארכה לטריפל ג'יי הייתה חלק חשוב מהשיקול לטרייד, כפי ששמוליק כתב.


היא רחוקה מלהיות קונטנדרית, יש לה פונטנציאל לזה כי וגנר ובנקרו עוד ישתפרו ואי אפשר לדעת כמה, אבל כרגע הם ממש לא שם,
ולדעתי נתנו יותר מדי מהעתיד בתור מישהי שעדיין לא שם.


ממש לא רחוקה מלהיות קונטנדרית. היא כאן ועכשיו קבוצת הגנה רצחנית, שבעונה שעברה סבלה מאד מפציעות ומבחינה מקצועית הצורך שלה בסקורר בקו האחורי זעק לשמיים. עכשיו יש כזה, וכשיש בחמישייה 3 שחקנים שמסוגלים לשים מעל 20 נקודות על הלוח בכל משחק זו אופרה אחרת לגמרי. המזרח בעונה הקרובה הוא בלי שום קבוצת על (נראה מה יביא הקיץ, אבל זה המצב כרגע), ואם אינדיאנה היא קונטנדרית אין סיבה שאורלנדו ככל שיישארו בריאים שם לא יהיו כאלה.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:20 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ה' נובמבר 09, 2023 8:22 pm
הודעות: 1925
בלוג: הצג בלוג (0)
אורלנדו מחזיקה השנה בבחירות 16,25
26: בבחירה בלתי מוגנת כמו שנכתב, עשויה להיות מאוד גבוהה
27 שלהם
28 שלהם
29 שלהם
30 שלהם

אחרי הטרייד נשארים עם בחירה 25 השנה, ועם בחירה 29 שלהם או של גריזליז הנמוכה מוגנת טופ 2.
נפטרים גם מ-קק״פ הגרוטאה והחוזה הענק ואנטוני החביב
ומקבלים את ביין בן ה26 שחקן טוב שגם מתאים להם בול.

לפי בריאן ווינדהורסט ממפיס חושבים על בניה מחדש וטריידים על גגג ומורטאנט.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 5:35 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: א' אפריל 15, 2018 2:41 pm
הודעות: 11767
בלוג: הצג בלוג (0)
אפרופו ממפיס וג'ג'ג', מאד יפתיע אותי אם אחרי הפלייאוף האחרון יבנו סביבו בחוזה גדול. טרייד או סיין אנ' טרייד נשמע לי הגיוני הרבה יותר.

_________________
"צריך לתמוך בחיזוק חמאס ובהעברת כסף לחמאס, זה חלק מהאסטרטגיה שלנו" (בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, מארס 2019).

ואלה בין בכירי המשת"פים:

יונתן אוריך; טופז לוק; יעקב ברדוגו; גדי טאוב; שמעון ריקלין; ינון מגל; נתן אשל; קרולין גליק; 14.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 8:11 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
זאת שאלה גדולה
מה אנחנו יודעים על ממפיס
1. היא בחרה לתת את המפתחות לאיסאלו, מאמן רוקי בNBA שהרקורד שלו הוא בבנייה של קבוצות לוחמניות שמתבססות על הגנה אגרסיבית התקפות מעבר וסוג של אנדרדוג.
2. הם צברו בטרייד גמישות פיננסית ובחירות דראפט
מכאן זה יכול ללכת לשני כיוונים כיוונים
המשך מימוש נכסים באותו כיוון, גמישות פיננסית ובחירות דראפט או בנייה סביב ג'ה וג'ג'ג' ולהקיף אותם בריבאונד ובשחקני קטצ' אנד שוט
אני נמצא ב50% 50%


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 10:41 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
קטע קצר עם ריכוז נתונים על אחוזי שלשות ונקודות במעבר - עד כמה ביין טוב בזה, ועד כמה אורלנדו (היו) גרועים
https://www.youtube.com/shorts/kzljoCXBP88

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 11:31 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3235
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
אז אם אתה אומר שאורלנדו מחזיקה בהחלפה שכנראה תביא את הבחירה של פיניקס בדראפט 2026 או של וושינגטון, הגבוהה ביותר מביניהן, אתה לא יכול להתייחס לזה כאילו אורלנדו לא הפסידה על דראפט 2026. בעסקה על ביין אורלנדו נתנה ככל הנראה בחירת לוטרי של 2026. כך צריך להתייחס לזה.



זה היה מיועד אליי? לא כתבתי משהו בנוסח הזה, "לא הפסידה על דראפט 26". רק אמרתי שתהיה לה בחירת סיבוב ראשון בדראפט הזה, ממש כמו שיש לה בדראפט הנוכחי.
אגב, יש כמה פרוספקטים מעניינים בעמדת הסנטר השנה שנחשבים לבחירות אמצע עד סוף סיבוב ראשון, נראה מי מהם יישאר פנוי לבחירה של אורלנדו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ב' יוני 16, 2025 11:35 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3235
בלוג: הצג בלוג (0)
המג'יק בחרו בדראפטים 21 ו-22 את סאגס, ואגנר ובאנקרו.
בשני הדראפטים האחרונים, בחרו את בלאק, ג'ט הווארד ודה סילבה, כולם שחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה.

עסקת ביין נותנת להם חמישייה של סאגס-ביין-ואגנר-באנקרו-קרטר.
כלומר, שתי העמדות שטעונות שדרוג הן פוינט (פחות) וסנטר, שתי עמדות שממש לא פשוט להתאקלם אליהן כפרוספקט צעיר בשנותיו הראשונות בליגה.
עכשיו מישהו חושב שבחירה בלתי מוגנת של פניקס בדראפט הבא היא המפתח למציאת שחקן החמישייה הבא שלהם?


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 1:08 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 10:20 pm
הודעות: 26289
בלוג: הצג בלוג (0)
מישהו יופתע אם לפיניקס תהיה בחירת טופ 5-10 בדראפט הבא?
זה לגמרי בסיכוי סביר בעיניי
(לא שזה "פוסל את הטרייד", אבל אם כבר הנושא עלה...)

_________________
קצת אחרי הסידרה של מכבי מול פאו' , דיוויד פרדמן מנסה לדרבן את האוהדים להגיע לפיינל פור הליגה האדריאטית:
"זו גם ההזדמנות לכל מי שיצא לפני הסיום של משחק 4 להודות לקבוצה, וגם ליהנות מהפיינל פור".

24.4.2012


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 7:21 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
B.Grant44 כתב:
המג'יק בחרו בדראפטים 21 ו-22 את סאגס, ואגנר ובאנקרו.
בשני הדראפטים האחרונים, בחרו את בלאק, ג'ט הווארד ודה סילבה, כולם שחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה.

עסקת ביין נותנת להם חמישייה של סאגס-ביין-ואגנר-באנקרו-קרטר.
כלומר, שתי העמדות שטעונות שדרוג הן פוינט (פחות) וסנטר, שתי עמדות שממש לא פשוט להתאקלם אליהן כפרוספקט צעיר בשנותיו הראשונות בליגה.
עכשיו מישהו חושב שבחירה בלתי מוגנת של פניקס בדראפט הבא היא המפתח למציאת שחקן החמישייה הבא שלהם?

אם קראת את ההודעות שלי, אז אתה יכול להבין שאני חושב שהעסקה טובה עד טובה מאד לאורלנדו. ועדיין, הם שילמו מחיר מאד גבוה בבחירות דראפט, כשההחלפה של 2026 היא במרכז. אם העסקה תמלא את ההערכות של אורלנדו, אז הבחירה שלהם ב-2026 תהיה בסוף הסיבוב הראשון. בחירות עם סיכויי הצלחה מאד קטנים.
לגבי הבחירות של המג'יק וההגדרה שלהם כשחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה, דווקא ממך לא הייתי מצפה להודעה שכזאת, עם כל העסקאות המשולשות, מרובעות ומשושות שאתה רוקם. כפי שקול אנתוני היה שחקן ספסל מהרגע שנבחר והיה חלק מהעסקה שהביאה את ביין למג'יק, כל אחד מהבחירות הללו, בעיקר בלאק שיש לו פוטנציאל לא קטן, יכולים לשמש כמרכז של עסקה שתשדרג את עמדת הסנטר הזנוחה של המג'יק.

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:25 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
שם בצד את חישובי העלות-תועלת ותחזיות לגבי שווי התמורה, מבחינת כדורסל נטו זו עסקה מאוד הגיונית לא רק מבחינת פיט שאמור ליהיות ברור מאליו, אלא גם אפסייד לקור הזה.
מניח שאורלנדו מכוונים למצב אופטימלי שבו ביין בסיטואציה שלהם יכול ליהיות מה שברונסון הפך אליו בניקס (לא מדבר על גן הקלאץ׳ כי זה באמת נדיר), וזה הימור סביר לחלוטין.
בראייה שלי בסוף בחירות הן בחירות, יכולות להתרגם לפיספוסים או קליעות היסטוריות אבל ברגע שעזבו אותם בעבר מסתכלים בעיקר על התחזית האופטימלית (לשיטתם) ובמקרה של אורלנדו- הם היו צריכים לתת את המפתחות ההתקפיות בקו האחורי למישהו.
אני מחזיק אוד מסאגס והוא כמובן צריך שותף שישלים אותו, ואם סאגס יהיה מי שאני חושב שהוא יהיה (והעובדה שואגנר ובנקרו גם כך לוקחים לא מעט מנטל הפליימייקינג), ביין יכול לקחת את הבמה מבחינת סקורינג נטו בקו האחורי ולפרוח שם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 3:50 pm 
מנותק
מנהל פורום

הצטרף: ג' נובמבר 28, 2006 11:24 am
הודעות: 49106
מיקום: בתנועה
בלוג: הצג בלוג (0)
כן
אורלנדו הרבה יותר טובה ממה שראינו רוב העונה
העונה הייתה הזדמנות מצוינת לראות מי השחקן הכי חשוב בין סאגס, באנקרו וואגנר
בגלל הפציעות המדורגות שנתנה את הבמה לכל אחד בנפרד ולצמדים מבין השלושה
ראיתי הרבה אורלנדו העונה (כן, זה אני) וסאגס נראה השחקן הכי חשוב שם
הכי חשוב, לא אומר הכי טוב ...כן?
ההוספה של דזמונד לשלישיה הזו, היא לא מתמטיקה ליניארית, יש גם כימיה באמצע שעדיין צריכה להתהוות
לעניין הסנטר?
הייתי מנסה משהו אפור, כזה שמגן על הטבעת בחירוף נפש, לא עושה חור בפיק&רול ונותן לובים
גפורד? אפשרי?
אפילו גוגה נתן תקופות לא רעות כסנטר פותח


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ג' יוני 17, 2025 4:30 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
כן מצב שגוגה אנדרייטד וככזה אני מקווה שיגיע ללייקרס איכשהו, ובהחלט מסכים שסאגס הכי חשוב, ובנקרו כמובן יכול להמשיך להתקדם וליהיות מפלצת במזרח אבל יש בו משהו שמעיד על שחקן שאתה לא רוצה לבסס התקפה סביבו.
בכל אופן הבעיה הגדולה העונה היתה הקליעה וזו תשאר כזו כל עוד ההתקפה מבוססת על השלישייה הזו, ביין משדרג את האספקט הזה המון, מניח שצריך עוד מהלך שמוסיף קליעה מהספסל, אולי ביזלי.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 1:58 am 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3235
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
אם קראת את ההודעות שלי, אז אתה יכול להבין שאני חושב שהעסקה טובה עד טובה מאד לאורלנדו. ועדיין, הם שילמו מחיר מאד גבוה בבחירות דראפט, כשההחלפה של 2026 היא במרכז. אם העסקה תמלא את ההערכות של אורלנדו, אז הבחירה שלהם ב-2026 תהיה בסוף הסיבוב הראשון. בחירות עם סיכויי הצלחה מאד קטנים.
לגבי הבחירות של המג'יק וההגדרה שלהם כשחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה, דווקא ממך לא הייתי מצפה להודעה שכזאת, עם כל העסקאות המשולשות, מרובעות ומשושות שאתה רוקם. כפי שקול אנתוני היה שחקן ספסל מהרגע שנבחר והיה חלק מהעסקה שהביאה את ביין למג'יק, כל אחד מהבחירות הללו, בעיקר בלאק שיש לו פוטנציאל לא קטן, יכולים לשמש כמרכז של עסקה שתשדרג את עמדת הסנטר הזנוחה של המג'יק.



קראתי את ההודעות שלך. קורא גם את זו. ממתין בקוצר רוח לשמוע פרשנויות שלך על עסקאות אחרות, למשל מעולם הנדל"ן.
אפשר למצוא בסוף הסיבוב הראשון רול פליירס מועילים, אם זו נקודת הייחוס אז לא בטוח שאחוזי ההצלחה קטנים משמעותית מהסיכויים להשיג שחקן איכותי יותר בבחירה 10 נניח (הבחירה שפניקס הגרילה השנה ומוסרת ליוסטון).

אתה חושב שממפיס רצתה את קול אנתוני במיוחד? להערכתי, הוא בטרייד רק כדי לאזן את פער המשכורות בין קקפ וביין.
בהנחה שאתה מסכים איתי, תפרט מה הטיעון שלך.
כמובן שאם המג'יק ישאירו את בלאק, הווארד ודה סילבה מעבר לחוזי הרוקי שלו, שלושתם יהוו משכורות שניתן יהיה להשתמש בהן לטריידים עתידיים. אבל לא נראה לי שזו היתה כוונתך.

אני מסכים שבלאק בתוספת לקרטר יכול להיות נכס מעניין לקבוצה שתמסור סנטר משודרג בתמורה (שתי הצעות ספקולטיביות זריזות - זובאץ? פולטל?). אבל זו לא היתה הפואנטה שלי. אני מאוד החזקתי מבלאק כפרוספקט לפני שנתיים, אגב, הוא נבחר 4-5 במוקים שלי. אבל ברור לך למה הוא לא מתאים כרגע לחמישיית המג'יק, כן?
הפואנטה היתה שעוד ועוד צעירים מבחירות בטווח של אמצע לוטרי עד אמצע סיבוב ראשון זה לא מה שקבוצה צעירה, שכבר מוכנה לקחת את הצעדים הבאים, צריכה. נראה לי שדשו בנושא הזה מספיק בת'רד על התאנדר. אין זמן פיתוח לכולם, ובסופו של דבר משבצות הרוסטר מוגבלות.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 7:36 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' נובמבר 27, 2006 3:32 pm
הודעות: 19689
בלוג: הצג בלוג (0)
הנק' שלי בסה"כ הייתה שאתה דיברת די בזלזול על בחירות הדראפט האחרונות של אורלנדו כשחקני ספסל, כשאני מניח שהפסקה הראשונה נועדה להביא את הקורא להבנה למה לא כדאי להסתמך על בחירות הדראפט שהיו לאורלנדו כדי להביא שדרוג, כפי שקרה עם ביין, כפי שרשמת בפסקה האחרונה.
אני בסה"כ ציינתי שהשלישיה משני הדראפטים האחרונים בהחלט לא רק שחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה, אלא גם יכולים להיות נכסים לטריידים. גם קול אנתוני היה נכס, גם אם נכס להשוואת משכורות.

ולא הבנתי את המשפט על הפרשנויות שלי על עסקאות אחרות, למשל נדל"ן. מה רצית להגיד בזה בדיוק?

_________________
"You can see my knowledge of [Dwyane Wade's] game- we were able to limit him to his season high points of 32,"

סטן ואן גנדי


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 1:36 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
מניח שאורלנדו מכוונים למצב אופטימלי שבו ביין בסיטואציה שלהם יכול ליהיות מה שברונסון הפך אליו בניקס (לא מדבר על גן הקלאץ׳ כי זה באמת נדיר), וזה הימור סביר לחלוטין.

זו חתיכת השוואה מוזרה.
יכולת היצירה מכדרור של ביין - שהוא אחלה שחקן - לא קרובה לזו של ברנסון.
ביין יהיה כנראה האופציה השלישית בהתקפה וזה מתאים לו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 2:57 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
שחקנים שונים מן הסתם ואני לא מתכוון מבחינת יוסג׳, חוץ מזה נראה לי דומה וביין יהיה שחקן של 25+ עם הרבה מהאחריות בקו האחורי על הכתפיים שלו.
נזכיר שברונסון בדאלאס היה שחקן עם תפקיד מוגבל ובשיא השימוש שלו שם בעונה האחרונה היה עם 16 ו5 על 32 דק לפני שהפך למפלצת יוסג׳ וסטט׳ בניקס.
ביין כבר כמה עונות שחקן של 20+ ו5+ (העונה קצת פחות נק׳), הוא לא רכז ולא יחזיק המון בכדור מה שמתאים לאורלנדו, אבל הוא בהחלט יהפוך לעוגן מרכזי ולדעתי יספק את הסחורה.
מבחינת כדורסל אני חושב שטירגטו אותו ספציפית כי יש את בנקרו ווואגנר ולא רוצים להוציא להם את הכדור מהיד מחד, אבל בהחלט רוצים קצת יותר איזון כלקח מהעונה.
אני לא יודע אם יהיה האופציה השלישית בהכרח ואני חושב שגם אם כן, אורלנדו זיהו את המגבלה של ללכת התקפה אחר התקפה לסביב הצבע ויותר מידי פוסטאפים וירצו לגוון את ההתקפה.
אני חושב שהפלייאוף הזה היה שיעור טוב במיגבלות שיש כשאופציות הגארדים שלך מצומצמת, ואתה מתבסס יותר מידי על פווארדים יוצרים בלי איזון עם כישרון בקו האחורי.
מבחינת אורלנדו הם עושים איזה פשרה טובה בעיניין עם שחקן כמו ביין, וזו גם הסיבה שאני חושב שהם ינסו למצוא עוד גארד יוצר מהספסל כגיבוי נוסף.
וכן אני מאמין שבאופן טיבעי כן נראה גם עליה ביוסג׳ שלו ולפחות ינסו לראות אם יש משהו לאנלק מבחינת יצירה, לפחות במידה מסויימת או בעונה הרגילה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 4:51 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
הנווט כתב:
וכן אני מאמין שבאופן טיבעי כן נראה גם עליה ביוסג׳ שלו ולפחות ינסו לראות אם יש משהו לאנלק מבחינת יצירה, לפחות במידה מסויימת או בעונה הרגילה.

בשלב מסוים, בעונת 23-24, היוסג' של ביין היה 28.5%.
אתה חושב שבאורלנדו היוסג' שלו יהיה גבוה יותר?

ביין הולך לתפקיד דומה לזה שהיה לו בממפיס.
אתה לא תראה ממנו משהו חדש, להערכתי - וזה ממש בסדר.
הוא שחקן מצוין כמו שהוא.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ד' יוני 18, 2025 10:34 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: א' מאי 07, 2017 11:59 am
הודעות: 1949
בלוג: הצג בלוג (0)
מה שהיה לניקס עם ברונסון זה משהו שקורה פעם בעשור.
מעט מאוד שחקנים לא צעירים נכנסים ככה לסיטואציה ופורחים בה פתאום.
מסכים עם אטט- הכי סביר שביין יראה בערך את מה שנתן בממפיס.
וגם ככזה העסקה הזו היא עסקה הגיונית.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 12:25 am 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
+ ברנסון הבריק און דה בול גם בדאלאס.
מציע להסתכל על הנתונים של ביין בסדרה מול דורט ו- OKC העונה. עם כל החיבה לביין (שקיימת), זה לא אותו לבל של שחקן יוצר.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ה' יוני 19, 2025 12:05 pm 
מנותק
Sophomore

הצטרף: ד' אוגוסט 18, 2021 3:37 pm
הודעות: 983
בלוג: הצג בלוג (0)
אבל התחלתי עם זה שהם שחקנים שונים ואני לא מצפה שהוא יהפוך לברונסון, לא כיוצר ולא בסגנון משחק, אלא בקפיצה כסקורר עלית בליגה עם 25+ נק׳ (ואולי גם עלייה משמעותית באססט׳ כי כן תהיה גרביטציה אליו בהתקפה).
חוץ מזה מפתיע הנתון של 28.5% (אם כי זה רק למקטע אני מבין), לא מצפה ליותר מזה אם בכלל, אבל כן חושב שהוא יהיה אופציה שווה לוואגנר אחרי בנקרו ככה שלא חושב שיהיה אופציה 3 מובהקת כמו שכתבו פה.
חוץ מזה כן מסכים, הוא יהיה מי שהוא וזה מספיק כדי להצדיק את העסקה.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ו' יוני 20, 2025 3:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3235
בלוג: הצג בלוג (0)
עמוס לב כתב:
הנק' שלי בסה"כ הייתה שאתה דיברת די בזלזול על בחירות הדראפט האחרונות של אורלנדו כשחקני ספסל, כשאני מניח שהפסקה הראשונה נועדה להביא את הקורא להבנה למה לא כדאי להסתמך על בחירות הדראפט שהיו לאורלנדו כדי להביא שדרוג, כפי שקרה עם ביין, כפי שרשמת בפסקה האחרונה.
אני בסה"כ ציינתי שהשלישיה משני הדראפטים האחרונים בהחלט לא רק שחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה, אלא גם יכולים להיות נכסים לטריידים. גם קול אנתוני היה נכס, גם אם נכס להשוואת משכורות.

ולא הבנתי את המשפט על הפרשנויות שלי על עסקאות אחרות, למשל נדל"ן. מה רצית להגיד בזה בדיוק?



זלזול? כתבתי שמאז הבחירות בשלושת שחקני ה core שלהם, הם בחרו בשלושה צעירים אחרים, שניים מהם בלוטרי, ושעובדתית מדובר נכון לעכשיו בשחקני ספסל ולאור עסקת ביין קשה להאמין שמצבם כשחקני ספסל ישתנה בזמן הקרוב (אלא אם סאגס יועבר תמורת סנטר פותח משודרג).
הפואנטה היא שכל צעיר שאורלנדו תבחר בדראפט בשנים הקרובות, יתווסף למצבת צעירים די עמוסה וקשה להאמין שיצליח לזכות בתפקיד משמעותי, לפחות לא מידית.
ואם אתה מחזיק בצעירים במטרה שיהיו נכסים לטריידים, זו דרך גרועה למדי לצרף אותם לקבוצה שכבר מחזיקה כמה וכמה כאלה, כי ברגע שצעיר מתחיל להתקדם לאורך חוזה הרוקי שלו, הערך שלו הולך ופוחת - בהנחה שהוא לא מקבל זמן משחק משמעותי להוכיח את עצמו.

בהחלט יתכן שהבחירה הבלתי מוגנת של פניקס בדראפט הבא תאפשר לקבוצה שתחזיק בה לבחור בסנטר האידיאלי לצרכים של המג'יק, אבל זו ציפייה ספקולטיבית למדי.

לגבי האפיון של קול אנתוני כ"נכס להשוואת משכורות", אז כבר יותר הגיוני להחתים שחקנים מנוסים באמצעות חריגות למיניהן מאשר לבחור שחקן שיהיה רוקי בעונה X, להמתין עד שהארכת חוזה הרוקי שלו תתחיל בשנה X + 4 ורק אז להשתמש במשכורת שלו לאיזון טריידים.
ומזכיר לך בהקשר זה את הדיון שהיה לנו בקיץ לגבי החתמת קקפ, כשאני טענתי שבתרחיש הגרוע ביותר, יישארו לו רק עוד שנתיים בחוזה לאחר העונה הראשונה (כלומר זו שהסתיימה), ואז יוכל לשמש לאיזון משכורות בטרייד.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 7:23 pm 
מנותק
Hall of Famer

הצטרף: ב' דצמבר 11, 2006 2:48 am
הודעות: 19749
בלוג: הצג בלוג (0)
B.Grant44 כתב:
עמוס לב כתב:
הנק' שלי בסה"כ הייתה שאתה דיברת די בזלזול על בחירות הדראפט האחרונות של אורלנדו כשחקני ספסל, כשאני מניח שהפסקה הראשונה נועדה להביא את הקורא להבנה למה לא כדאי להסתמך על בחירות הדראפט שהיו לאורלנדו כדי להביא שדרוג, כפי שקרה עם ביין, כפי שרשמת בפסקה האחרונה.
אני בסה"כ ציינתי שהשלישיה משני הדראפטים האחרונים בהחלט לא רק שחקני ספסל מעכשיו ועד הודעה חדשה, אלא גם יכולים להיות נכסים לטריידים. גם קול אנתוני היה נכס, גם אם נכס להשוואת משכורות.

ולא הבנתי את המשפט על הפרשנויות שלי על עסקאות אחרות, למשל נדל"ן. מה רצית להגיד בזה בדיוק?


ומזכיר לך בהקשר זה את הדיון שהיה לנו בקיץ לגבי החתמת קקפ, כשאני טענתי שבתרחיש הגרוע ביותר, יישארו לו רק עוד שנתיים בחוזה לאחר העונה הראשונה (כלומר זו שהסתיימה), ואז יוכל לשמש לאיזון משכורות בטרייד.

הוא נשלח בטרייד כחוזה גרוע
וקיים סיכוי סביר שאחת הבחירות שאורלנדו איבדה
נשלחה על המוכנות לספוג את החוזה שלו.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
 נושא ההודעה: Re: דזמונד לאורלנדו
הודעהפורסם: ש' יוני 21, 2025 10:56 pm 
מנותק
Junior

הצטרף: א' נובמבר 17, 2013 7:58 pm
הודעות: 3235
בלוג: הצג בלוג (0)
אוקיי, אז בלי ההחתמה שלו המג'יק היו עם בחירה אחת יותר, אבל שחקן רוטציה או שניים אחרים פחות? המשכורת הבאה בגובהה אחרי זו של קקפ היא של אייזק, שמאוד חשוב לזהות ההגנתית שלהם.


חזור למעלה
 פרופיל אישי  
 
הצג הודעות החל מה:  מיין לפי  
פרסם נושא חדש הגב לנושא  [ 49 הודעות ]  עבור לעמוד הקודם  1, 2

כל הזמנים הם UTC + 2 שעות [ שעון קיץ ]


מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 15 אורחים


אתה לא יכול לכתוב נושאים חדשים בפורום זה
אתה לא יכול להגיב לנושאים קיימים בפורום זה
אתה לא יכול לערוך את ההודעות שלך בפורום זה
אתה לא יכול למחוק את הודעותיך בפורום זה
אתה לא יכול לצרף קבצים בפורום זה

חפש:
עבור ל:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
מבוסס על phpBB.co.il - פורומים בעברית. כל הזכויות שמורות © 2008 - phpBB.co.il.